Nou ja "bewijs"....ze hebben aannemelijk gemaakt dat het toch geen goal was.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, het bewijs dat Liverpool gisteren niet scoorde, werd zojuist geleverd.
Het lijkt me op voorhand een supersaaie wedstrijd te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:41 schreef Frenkie het volgende:
Mooi affiche. Na Real de twee grootste clubs van Europa. Samen 10 Europacups. En nog eens vijf verloren finales..
Mwaquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Het lijkt me op voorhand een supersaaie wedstrijd te worden.
Ik zei ook affiche.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Het lijkt me op voorhand een supersaaie wedstrijd te worden.
Is toch ook geen ploeg om van te genieten hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mwa
Ik denk dat Liverpool er wel wat moois van zal maken
Wat dat betreft had je beter Chelsea kunnen hebben, of nog beter, Barcelona!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is toch ook geen ploeg om van te genieten hoor..
Een lelijke finale.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is toch ook geen ploeg om van te genieten hoor..
Computeranimatie van Engelse sportzender (BBC, gok ik). Vanuit alle hoeken kon je het 'tafereel' aanschouwen ...quote:
Barcelona met 30 keer de bal over en weer spelen voor je aan de goal geraakt vind ik ook bestquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dat betreft had je beter Chelsea kunnen hebben, of nog beter, Barcelona!
Maar een mooi affiche.quote:
Eensch is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef tha_dark het volgende:
Ik kan dus echt wel genieten van de vechtlust van Liverpool, en dan dat publiek wat er met z'n alle achter gaat staan! Dat het dan taktisch soms wat minder is maakt mij dan niks uit, als er maar gevochten wordt! (sportief gezien dan he, geen rellen ofzo)
Klopt ook wel. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Liverpool, alleen al voor het publiekquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Maar een mooi affiche.
Sorry maar twee van de drie grootste clubs van Europa is gewoon een mooi affiche. Kan het nog zo'n kutwedstrijd zijn.
Dat klinkt als de frustratie van een verliezerquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Italianen verdienen het vrijwel nooit om iets te winnen
Heerenveen ging er niet tegen een Italiaanse ploeg uit hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als de frustratie van een verliezer
tsja dat komt meestal doordat de tegenstander met ze 11'en voor de pot liggen....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Barcelona met 30 keer de bal over en weer spelen voor je aan de goal geraakt vind ik ook besthoor ...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als de frustratie van een verliezer
Het was met een knipoog bedoeld hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, dat klinkt als de mening van een voetballiefhebber die niet van Italiaans voetbal houdt.
![]()
Vanwege hun voetbal kan ik idd moeilijk voor LFC zijn, maar de uitstraling van die club is absoluut sympathieker dan die fukitalianen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Liverpool, alleen al voor het publiek.
11 man voor de goal is wel het beste voetbalquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:42 schreef DAMH het volgende:
[..]
tsja dat komt meestal doordat de tegenstander met ze 11'en voor de pot liggen....
Daar is die erover ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Cruoninga het volgende:
Hier lijkt die er wel overheen te zijn:
[afbeelding]
Maar dan nog, anders was het dus een penalty geweest.
Ik heb net nog tv beelden van de andere kant gezien en hij was er niet overquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
toch nog verstand in de familiequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef -Mo- het volgende:
ik háát milaan, maar ben wel voor ze, aangezien ze japie en clarence hebben, én aangezien mijn broer voor liverpool is
Zeker, maar eigenlijk kan het me dus echt aan m'n reet roesten wie gaat winnen, geen van beiden verdient het in mijn ogen. Van mij mag het onbeslist blijven. Ik denk dat Liverpool in de handjes mag knijpen dat PSV niet de tegenstander is geworden.. Want wat hebben ze nou helemaal laten zien in de wedstrijden tegen Juve en Chelsea. (Dit afgezien van de prachtige goal van Luis Garcia tegen Juve).quote:
Maar dan was de vraag of die penalty er wel in gingquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
Als ze net zo slecht en uitgekookt spelen als gisteravond is dat idd geen enkel probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:51 schreef ThomasBerge het volgende:
De keuze is snel gemaakt, Liverpool krijgt mijn voorkeur. Al heb ik eigenlijk al het gevoel, dat die cup voor Milan al binnen is.
bquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
11 man voor de goal is wel het beste voetbal
Ze hebben laten zien dat je een taktiek moet hebben. Ze hebben laten zien dat je in Italie niet hoeft te verliezen. Ze hebben op Anfield tegen Juve laten zien dat ze tegen een van de beste defensies in de CL kunnen scoren. Ze hebben laten zien dat CFC niet onoverwinnelijk is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:06 schreef Toewan het volgende:
Want wat hebben ze nou helemaal laten zien in de wedstrijden tegen Juve en Chelsea. (Dit afgezien van de prachtige goal van Luis Garcia tegen Juve).
quote:
En een erg gezellige avond de dag voor de finale met de supporters van Liverpool in Amsterdam, fantastisch volkquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef Doc het volgende:
Voor de UEFA cup wedstrijd tegen Alaves had iedereen het er ook over dat het zo'n saaie pot zou worden. De wedstrijden tegen Barca werden daarbij als voorbeeld genomen - waarbij LFC een 0-0 met man en macht op Nou Camp wegsleepte en op Anfield door een pingel (handsbal Kluivert - Gary Mac scoorde) won.
Uit eindelijk werd het de leukste UEFA cup finale ooit ...
Hoezo geslepen Milan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Liverpool lijkt me niet sterk genoeg om dit geslepen Milan te verslaan, maar goed, laten we maar hopen op een wonder!
Liverpoooooooooooool!!!!!
Zal best, maar ze verslaan psv TWEE keer in de laatste minuut, als DAT niet geslepen is weet ik niet wat wel.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoezo geslepen Milan?
Wat ze tegen psv lieten zien had echt niks met klasse te maken hoor? Ze zijn helemaal niet meer zo onaantastbaar, de verschillen op dit niveau zijn in de CL helemaal niet zo groot.
De eerste keer kun je misschien nog over geslepen spreken maar de 2e wedstrijd had het echt niks met geslepen te maken hoor. Dat was echt gewoon puur geluk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, maar ze verslaan psv TWEE keer in de laatste minuut, als DAT niet geslepen is weet ik niet wat wel.....
Geluk? Dat heeft Milan elke wedstrijd geluk, want je weet dat ze dat elke keer weer flikkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:56 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De eerste keer kun je misschien nog over geslepen spreken maar de 2e wedstrijd had het echt niks met geslepen te maken hoor. Dat was echt gewoon puur geluk.
Ja, maar vaak is het de klasse van Milan maar daar was gister weinig van terug te zien. Maar het blijft frusterend.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geluk? Dat heeft Milan elke wedstrijd geluk, want je weet dat ze dat elke keer weer flikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |