Maar dan was de vraag of die penalty er wel in gingquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Cruoninga het volgende:
Hier lijkt die er wel overheen te zijn:
[afbeelding]
Maar dan nog, anders was het dus een penalty geweest.
Als ze net zo slecht en uitgekookt spelen als gisteravond is dat idd geen enkel probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:51 schreef ThomasBerge het volgende:
De keuze is snel gemaakt, Liverpool krijgt mijn voorkeur. Al heb ik eigenlijk al het gevoel, dat die cup voor Milan al binnen is.
bquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
11 man voor de goal is wel het beste voetbal
Ze hebben laten zien dat je een taktiek moet hebben. Ze hebben laten zien dat je in Italie niet hoeft te verliezen. Ze hebben op Anfield tegen Juve laten zien dat ze tegen een van de beste defensies in de CL kunnen scoren. Ze hebben laten zien dat CFC niet onoverwinnelijk is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:06 schreef Toewan het volgende:
Want wat hebben ze nou helemaal laten zien in de wedstrijden tegen Juve en Chelsea. (Dit afgezien van de prachtige goal van Luis Garcia tegen Juve).
quote:
En een erg gezellige avond de dag voor de finale met de supporters van Liverpool in Amsterdam, fantastisch volkquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef Doc het volgende:
Voor de UEFA cup wedstrijd tegen Alaves had iedereen het er ook over dat het zo'n saaie pot zou worden. De wedstrijden tegen Barca werden daarbij als voorbeeld genomen - waarbij LFC een 0-0 met man en macht op Nou Camp wegsleepte en op Anfield door een pingel (handsbal Kluivert - Gary Mac scoorde) won.
Uit eindelijk werd het de leukste UEFA cup finale ooit ...
Hoezo geslepen Milan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Liverpool lijkt me niet sterk genoeg om dit geslepen Milan te verslaan, maar goed, laten we maar hopen op een wonder!
Liverpoooooooooooool!!!!!
Zal best, maar ze verslaan psv TWEE keer in de laatste minuut, als DAT niet geslepen is weet ik niet wat wel.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoezo geslepen Milan?
Wat ze tegen psv lieten zien had echt niks met klasse te maken hoor? Ze zijn helemaal niet meer zo onaantastbaar, de verschillen op dit niveau zijn in de CL helemaal niet zo groot.
De eerste keer kun je misschien nog over geslepen spreken maar de 2e wedstrijd had het echt niks met geslepen te maken hoor. Dat was echt gewoon puur geluk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, maar ze verslaan psv TWEE keer in de laatste minuut, als DAT niet geslepen is weet ik niet wat wel.....
Geluk? Dat heeft Milan elke wedstrijd geluk, want je weet dat ze dat elke keer weer flikkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:56 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De eerste keer kun je misschien nog over geslepen spreken maar de 2e wedstrijd had het echt niks met geslepen te maken hoor. Dat was echt gewoon puur geluk.
Ja, maar vaak is het de klasse van Milan maar daar was gister weinig van terug te zien. Maar het blijft frusterend.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geluk? Dat heeft Milan elke wedstrijd geluk, want je weet dat ze dat elke keer weer flikken
Heeft niets met geluk te maken,alles met geslepenheidquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geluk? Dat heeft Milan elke wedstrijd geluk, want je weet dat ze dat elke keer weer flikken
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft niets met geluk te maken,alles met geslepenheid
Moet je eens nagaan hoevaak ze in de Serie A winnen in de laatste minuten..quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Als je kijkt hoevaak ze het doen, tegen Ajax, tegen psv 2 keer. Dan is er gewoon geen sprake van geluk. Ze weten dat de nervousiteit van de laatste minuut (we zijn er bijna, dit KAN niet meer misgaan) er ALTIJD is bij de tegenstander, dus zijn ze op dat moment gewoon altijd scherp.
Zo speelde Juve ook in return tegen LFC en die wedstrijd eindigde toen in een voor LFC voldoende 0-0 ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Als je kijkt hoevaak ze het doen, tegen Ajax, tegen psv 2 keer. Dan is er gewoon geen sprake van geluk. Ze weten dat de nervousiteit van de laatste minuut (we zijn er bijna, dit KAN niet meer misgaan) er ALTIJD is bij de tegenstander, dus zijn ze op dat moment gewoon altijd scherp.
Ben je nog steeds kapot van de uitschakeling?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
Milan speelt dat laffe Liverpool kapot, net zoals het Manchester United en Inter versloeg. Liverpool kan de CL-deelname volgend jaar trouwens schudden.
Ik baal zeker van de uitschakeling ja. Maar dat staat los van de laffe manier waarop Liverpool het speelde. Ik heb overigens niks tegen de club Liverpool, maar het spel dat door Liverpool werd gespeeld tegen Chelsea was ronduit laf.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
Milan speelt dat laffe Liverpool kapot, net zoals het Manchester United en Inter versloeg. Liverpool kan de CL-deelname volgend jaar trouwens schudden.
Wat was er nou laf aan? Zelfkennis noem ik het. Weten dat je tegenstander sterker is, dus moet je het maar op deze manier doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik baal zeker van de uitschakeling ja. Maar dat staat los van de laffe manier waarop Liverpool het speelde. Ik heb overigens niks tegen de club Liverpool, maar het spel dat door Liverpool werd gespeeld tegen Chelsea was ronduit laf.
chelsea zou hetzelfde spel hebben gespeeld als ze 1-0 waren voor gekomen... het was dan ook meer een schaakwedstrijd tussen 2 tacktische trainers dan een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik baal zeker van de uitschakeling ja. Maar dat staat los van de laffe manier waarop Liverpool het speelde. Ik heb overigens niks tegen de club Liverpool, maar het spel dat door Liverpool werd gespeeld tegen Chelsea was ronduit laf.
Maar daarom hoop ik nu des te meer dat Liverpool door koning laf wordt verslagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat was er nou laf aan? Zelfkennis noem ik het. Weten dat je tegenstander sterker is, dus moet je het maar op deze manier doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |