Maar natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel als ik Yeahinho daarmee een hak kan zetten.
Het viel te proberen natuurlijk
Je krijgt een herkansing.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:23 schreef DutchGooner het volgende:
[Hools]Het VBL-café #659 ik hou van mitt!!!!!!! ,flikker maar dicht trouwens,zelfs een verkeerd deel
Hoeft niet,Miet heeft het al piekfijn opgelost zie ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je krijgt een herkansing.
Had je nog een leuke titel in gedachten ook?
je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeft niet,Miet heeft het al piekfijn opgelost zie ik.
Ikke? Ach,ik schaam me nergens voor,ik ben natuurlijk niet voor die hoofdstedelijkequote:Op woensdag 27 april 2005 18:33 schreef mitt het volgende:
[..]
je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf morgen tot 22 mei ben ik op vakantie.
Gelieve in deze periode alle sfeerfoto's, grappige quotes, negatieve bijnamen voor Joden etc. alsmede alle fanmail door te sturen naar m'n tijdelijke e-mailadres: golfer@fok.nl
Dank u.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf morgen tot 22 mei ben ik op vakantie.
Gelieve in deze periode alle sfeerfoto's, grappige quotes, negatieve bijnamen voor Joden etc. alsmede alle fanmail door te sturen naar m'n tijdelijke e-mailadres: golfer@fok.nl
Dank u.
quote:
Inclusief die rode kruisjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod de OP van het Liverpool - Chelsea topic door DG even vervangen door de mijne, een stukje verder in dat topic?
Maar het is niet goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Rode kruisjes??? Dat zijn logo's als het goed is hoor.
Yups.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij zou nu beter moeten zijn.
Oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Kan dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |