abonnement Unibet Coolblue
pi_25851978


Vorig topic: [centraal Vitesse] Weer terug in de subtop #10
quote:
Arnhem, 24-03-2005

Beste Vitesse-supporters,

Zoals jullie allemaal weten, loopt het huurcontract van Abubakari Yakubu deze zomer af. Wij vinden, dat Yakubu in Arnhem moet blijven. Hij is ontzettend belangrijk voor het elftal en daarom willen we hem absoluut niet kwijt. Zeker, als we weer Europa ingaan hebben we zijn kwaliteiten heel hard nodig!

Een aantal supporters heeft daarom in overleg met Vitesse een actie op touw gezet om Yakubu te behouden. Op de één of andere manier moeten we met z’n allen het transferbedrag bij elkaar zien te krijgen. De Business Club Vitesse Gelredome wordt benaderd voor donaties, maar ook wij kunnen een steentje bijdragen als supporters. Tijdens de wedstrijd

Vitesse - FC Twente zal er gecollecteerd worden voor de aankoop van Yakubu. Ook het bankrekeningnummer ABN Amro Arnhem: 53.26.06.876 van Vitesse is geopend voor donaties. Wij, supporters, als externe financiers van Yakubu!!!
Wij denken dat, als we met z’n allen samenwerken, we het voor elkaar krijgen om Yakubu voor langere tijd aan Vitesse te binden. Business Club, supporters en Vitesse staan zij aan zij achter deze actie. Als iedereen een steentje bijdraagt, gaan we het redden.

Vitesse-supporters: jullie kunnen het verschil maken! Doe mee en help Vitesse een reuzesprong voorwaarts!!!

Mocht het aantrekken van Yakubu ondanks al onze gezamenlijke inspanningen geen doorgang kunnen vinden, dan besteedt Vitesse de donaties aan het in stand houden van de huidige selectie en/of het verder versterken van de selectie.

Actiegroep Yakubu moet blijven

Van de website: http://www.yakubumoetblijven.nl
pi_25852135
quote:
Supporters Vitesse in actie voor Yakubu

ARNHEM - Supporters van Vitesse starten vrijdag een actie om Abubakari Yakubu te behouden voor Vitesse. De van Ajax gehuurde middenvelder hoort voor die dag of de Amsterdamse club hem terug wil. Zo niet dan heeft Vitesse het eerste recht op koop. (750.000 euro). De fans starten een website. www.yakubumoetblijven.nl en openen in overleg met Vitesse een rekening. De Arnhemse club, die nog steeds financieel niet gezond is, kan Yakubu alleen inlijven als externe financiers de transfersom betalen. Vitesse heeft 15 dagen om de optie te lichten. Rondom de competitiewedstrijd Vitesse-FC Twente wordt een collecte gehouden.

Bron: De Gelderlander 30-03-2005
quote:
Vitesse en Yakubu wachten op Ajax

Vitesse wacht met spanning af of Ajax aangeeft dat Abubakari Yakubu terug moet keren naar Amsterdam. Yakubu krijgt voor 1 april te horen of Ajax voor volgend seizoen echt met hem verder wil. Zoniet, dan heeft Vitesse een optie tot koop bedongen voor 750.000 euro. "We hebben dan twee weken om dat bedrag bij elkaar te krijgen", laar manager voetbal Jan Streuer weten. "Dat is kort dag om het te regelen."
Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Yakubu, is niet blij met de optie tot koop en spreekt tegen dat die bestaat: "Het is zinloos om daarover in discussie te gaan", reageert Streuer.

Bron: Omroep Gelderland 30-03-2005
Ander nieuws rondom Vitesse:
quote:
Bekerfinale bekroning voor Theo Bos

Voor Theo Bos, de trainer van Jong Vitesse, was het bereiken van de bekerfinale de bekroning voor een seizoen hard werken: "Ik liet net nog een krantenknipsel zien aan de jongens van het begin van het seizoen, waarin ik niet positief was. Maar door hard werken zijn we echt een groep geworden, die nu dit succes heeft behaald. Ik vond het verdiend dat we wonnen van RKC Waalwijk. We gaven bijna niks weg achterin." De bekerfinale is een leuk toetje voor de trainer van Jong Vitesse. "Het is op 23 mei in Waalwijk, tegen PSV of NAC, dat weten we donderdag."

Bron: TVGelderland 30-03-2005
quote:
Nederland-Andorra mogelijk in Gelredome

De WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Andorra op 7 september wordt mogelijk gespeeld in stadion Gelredome. Gelredome heeft bij de KNVB aangegeven dat het stadion zeer geïnteresseerd is in de interland tegen Andorra. De KNVB wil nog wachten met een definitiev toewijzing totdat duidelijk is wat de sportieve relevantie is van het duel. De voetbalbond wil eventueel uitwijken naar een groter stadion. De laatste interland in Gelredome was ook tegen Andorra (4-0) in oktober 2001. Eerder speelde Oranje tegen Schotland (0-0), Marokko (1-2) en Ghana (0-0) in Gelredome.

Bron: TVGelderland 30-03-2005
quote:
Stadion Gelredome te koop voor 24 miljoen

ARNHEM - Wie minimaal 24 miljoen euro op tafel kan leggen, kan multifunctioneel stadion Gelredome - met uitschuifbare grasmat en bewegend dak - kopen van de gemeente Arnhem. In bouwdagblad Cobouw is een advertentie geplaatst, zo bevestigde een woordvoerder van de gemeente woensdag.

De gemeente kocht het stadion en de omliggende grond in 2003, om zowel Gelredome als voetbalclub Vitesse van een faillissement te redden. De gemeente wil de opstallen niet houden, aldus de zegsman. Daarom is het gebouw met in totaal 23.500 vierkante meter ontwikkelingsgrond nu te koop. De rest van het uitgestrekte terrein houdt de gemeente zelf om daar in de toekomst mogelijk te gaan bouwen.

De gemeentelijke woordvoerder wijst er op, dat de gemeente al geruime tijd in onderhandeling is met zeer serieuze kopers. "Omdat we niet willen dat ons achteraf wordt verweten dat het stadion onderhands is verkocht, hebben we de advertentie geplaatst. Nu kan iedereen die ook interesse zou hebben zich tot 1 mei melden. En wie genoeg kan bieden wordt uitgenodigd voor een gesprek", aldus de zegsman.

Met welke kandidaten de gemeente al onderhandelt, wil de woordvoerder niet kwijt. Evenmin wil hij zeggen hoe lang de onderhandelingen nog gaan duren. Verantwoordelijk wethouder R. Gast verwacht nog dit jaar knopen door te hakken, maar alle besluiten rond het multifunctionele stadion zijn altijd uiterst moeizaam tot stand gekomen.
pi_25862559
een gewelidg interview van Theo in de sportweeek!!
quote:
Open & Bloot met Theo Janssen

Theo Janssen (23, Vitesse), waarom heb jij in godsnaam bijgetekend?

''Ik wilde heel graag blijven, heb zekerheid en kan me nog goed ontwikkelen.''

Bij de top drie komen er deze zomer aardig wat vacatures op het middenveld vrij.

''Ik denk dat ik het niveau best aankan, maar er is nog geen concrete aanbieding geweest. Als ze mij willen hebben, dan zullen ze wat moeten betalen. Nou dat is alleen maar mooi. Dan verdient Vitesse nog wat aan me.''

Waarom scoor jij ineens?

''Ik raak de ballen goed.''

Ben je al miljonair?

''Wat denk jezelf? Ik speel niet bij de top drie, ben pas 23 en houd niet van gokken, dus het zou een beetje raar zijn als ik nu al miljonair zou zijn. Nee, ook als ik mijn nieuwe driejarige contract uitdien, ben ik nog geen miljonair. Geeft niet, ik geef niet zo om geld.''

Geen voetballer dan...

''Jeugdtrainer. Of journalist bij Sportweek of VI. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben, wat jullie doen. Maar het makkelijkste lijkt me op zondagavond bij Studio Voetbal aanschuiven. Dat is pas een relaxte baan. Beetje zonder verstand van zaken aan de lopende band voetballers afkraken. Lekker makkelijk, hoor.''

Spijt van?

''Ik heb nooit ergens spijt van.''

Laatste keer gehuild?

''Kan ik me niet meer herinneren. Als ik emotioneel word, weet ik me geen houding te geven en ga ik lachen. Stom, he? Ik word niet oud.''

Een dag optrekken met...

''Michael Jackson kan wel wat hulp gebruiken, hij valt steeds flauw in de rechtszaal. Ik zou hem weer optillen en zijn neus op zijn gezicht plakken. En hem vervolgens op zijn schouder slaan om hem succes te wensen. Maar ja, dan valt die neus er weer af.''

Seks voor de wedstrijd?

''Absoluut! Dat moet zelfs, anders voel ik me kut. Seks ontspant me. Ik ben wat dat betreft net als Romario. Het is een soort bijgeloof geworden.''

D66 erin of eruit?

''Als de VVD er maar inblijft! Is goed voor voetballers, die VVD.''

Kuyt of Van Nistelrooy?

''Ruud. Hij heeft Europees al meer laten zien dan Kuyt. Al is Dirk ook heel goed bezig. Als ik Van Basten was, zou ik ze samen in de spits zetten.''

Maduro of Janssen?

''Kan ik geen zinnig woord over zeggen. Hoeveel wedstrijden heeft Maduro meegedaan. Een stuk of drie? Nou, die heb ik alle drie niet gezien, dus ik heb ook geen idee wat voor voetballer het is.''

Cameron Diaz of Georgina Verbaan?

''Diaz, natuurlijk. Er is toch niemand die op de hamsterwangen van die Verbaan zit te wachten?''
pi_25862857
Die Theo, blijft een mooi figuur!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25863092
Merkwaardige actie om geld in te zamelen voor een speler.

Volgende week schiet hij er drie in eigen doel en word hij genadeloos uitgefloten.
pi_25863957
Als je mij kan vertellen welke speler dat ooit gedaan heb en hoe vaak dat voor komt??

En wat is er merkwaardig aan?? Wij hebben geen 30 miljoen in kas om maar even lukraak te kopen.
pi_25870789
Schitterend die antwoorden van Theo, wat een brains heeft die man toch gekregen!
That's all folks!
pi_25870829
Theo
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 31 maart 2005 @ 00:54:25 #9
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_25871599
Bolle Theo .
pi_25887296
Vooral omtrent Georgina is ie gewoon goed bezig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25888022
Haha, mooi interview inderdaad
pi_25910000
En ajax hoeft Yakubu niet terug. Dus vandaag is de actie Yakubu moet blijven dus van start gegaan. Hopenlijk werkt dit goed uit en kunnen we verder aan onze team bouwen!
pi_25910023
Hamsterwangen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25913322
Ajax heeft de vastgelegde deadline van 31 maart laten lopen om Vitesse te melden dat ze door willen met Yakubu. De Arnhemse club heeft nu contractueel de optie om Yakubu over te nemen voor een bedrag van 750.000 euro. Of Vitesse dat kan opbrengen, is maar zeer de vraag. Om die reden zijn fans inmiddels een inzamelingsactie begonnen.


Wat P_T zegt dus. Ik zie hem wel blijven, als het geld rond komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:17:26 #15
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25921990
leuke wedstrijd vanavond. Op zich wel een terechte uitslag, aangezien vitesse wel beter was de 1e helft, maar geen kansen creëerde.

de laatste minuut kwamen we nog goed weg met een balletje op de paal.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_25931940
Ja, en wat dacht je van die solo van El Ahmadi die hij als zaalvoetballer wilde binnen stoten, zodat Yakubu (weer hij) de bal nog tegen kon houden?

Maar gelukkig blijft Vitesse lekker meedoen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25933547
Wat is nu de schuld van Vitesse ?
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:39:25 #18
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25935872
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, en wat dacht je van die solo van El Ahmadi die hij als zaalvoetballer wilde binnen stoten, zodat Yakubu (weer hij) de bal nog tegen kon houden?

Maar gelukkig blijft Vitesse lekker meedoen!
volgens mij was het nummer 10: amoah! (juist hij!) die die bal van de lijn haalde, tot 2 maal toe.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_25936651
Ik meende dat het Yakubu was, maar als het Amoah was, dan is het nog leuker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:18:43 #20
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_25936730
ja het verklaart meteen waarom amoah niet zo doelgericht is.....keepers spelen nou eenmaal van de goal AF
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_25948221
Actie heeft niet zoveel opgebracht tot nu toe. Ongeveer 6000 euro in het stadion en nog wat op de bankrekening. Vrijdagavond was het totaal rond 7000 euro. Hopelijk maandag meer bekend.

Ik heb de wedstrijd verder nog niet echt gezien, Ik wacht op de videoband met de wedstrijd erop en hoop hem deze week nog te kunnen bekijken.
pi_25952077
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is nu de schuld van Vitesse ?
pi_25954449
7000 euro is toch een aardige indicatie dat de fans graag willen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25954716
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is nu de schuld van Vitesse ?
We hebben geen schulden alleen leningen. Hoeveel en hoe het precies is zal ik zo snel niet durven te zeggen. In iedergeval de lening van de gemeente dan hebben we nog het spelersfonds. Bedrag van de gemeente is bekend, maar van de spelersfonds weinig.

Verder ziet het ernaar uit dat we een nieuwe manager marketing & sales krijgen in de persoon van Ton Fitsch
  zondag 3 april 2005 @ 17:01:04 #25
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_25956130
quote:
Op zondag 3 april 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
7000 euro is toch een aardige indicatie dat de fans graag willen?
Niet als je zo'n 18000 supporters alleen al in het stadion hebt zitten, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')