Yupquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Stefkuh het volgende:
Het begint toch 4 uur nederlandse tijd he??
Ja heb net al een tijd zitten kijken, maar vroeg het me gewoon af, had het nog niet voorbij horen komen. Waarom zien we toch trouwens nauwelijks van die goals als van Gerard / Rooney / Edman in Nederland.. angst om van afstand te schieten? Ik weet Schreuder 3 jaar terug voor NAC en nog verder terug vanaf de middelijn bij RKC en die blonde Heerenveen Zweed tegen PSV.. maar verder?quote:
Nederland doet het soms ook goed hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heerlijk programma van de BBC. Voorbeschouwingen, mooie beelden van dit seizoen, etc... Zo leef je helemaal toe naar de finale en wordt het echt een vermakelijke middag TV. Hier kan de Nederlandse televisie nog heel veel van leren.
Hier kunnen ze niet aan tippen. Sowieso spreekt de Amstel Cup hier veel minder aan dan de FA Cup in Engeland, dat heeft te maken met traditie en historie, maar ook met de opzet van het bekertoernooi zeg en met de TV-uitzendingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland doet het soms ook goed hoor.
Tuurlijk ik heb het ook niet specifiek over de beker. De NOS heeft soms ook mooie reportages. Maar de BBC blijft nummer één natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hier kunnen ze niet aan tippen. Sowieso spreekt de Amstel Cup hier veel minder aan dan de FA Cup in Engeland, dat heeft te maken met traditie en historie, maar ook met de opzet van het bekertoernooi zeg en met de TV-uitzendingen.
Ik vind vooral de laatste jaren de NOS daarin steeds beter worden ja, en jammer dat daaraan dus (waarschijnlijk) een einde gaat komen... ik hoop aller hopen dat John de Mol zijn creatieve brein gebruikt of mensen inhuurt (want dat TIEN logo en de naam vind ik nog altijd zo triest als maar zijn kan) die er echt een BBC waardig iets van gaan maken. Op alle fronten... en als ie het maar laat om commentatoren als Ten napel te halen... wat wordt ik gek van die vent zeg...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb het ook niet specifiek over de beker. De NOS heeft soms ook mooie reportages. Maar de BBC blijft nummer één natuurlijk.
En SBS-6
Ik vind dat het bekertoernooi in Nederland opgewaardeerd moet worden en dat doe je niet door middel van schakeluitzendingen en domme SMS-spelletjes inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb het ook niet specifiek over de beker. De NOS heeft soms ook mooie reportages. Maar de BBC blijft nummer één natuurlijk.
En SBS-6
Geen beveiligings certificaat... jammer dan.. kheb toch een TV aan de muur hangenquote:
Ben ik met je eens, hoewel we de laatste jaren wel op de goeie weg waren maar SBS maakt er weer een zooitje van.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind dat het bekertoernooi in Nederland opgewaardeerd moet worden en dat doe je niet door middel van schakeluitzendingen en domme SMS-spelletjes inderdaad.
Ja of de publieke desnoods.. we zitten al met de thuiswedstrijd van Oranje vast tot 2008 bij die knakkers.. die beker mogen ze daar wel wegkapen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
Heeft Tien geen intresse in de Beker?
Op de goede weg? Die indruk krijg ik helaas niet. Ik krijg het idee dat men helemaal niet op een bekertoernooi zit te wachten maar dat men het liefst gewoon de top drie in de halve finale in zou zetten en de rest voor één plekje zou laten spelen....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, hoewel we de laatste jaren wel op de goeie weg waren maar SBS maakt er weer een zooitje van.
Cherrykuur!! Ik ben het met je eens jongquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op de goede weg? Die indruk krijg ik helaas niet. Ik krijg het idee dat men helemaal niet op een bekertoernooi zit te wachten maar dat men het liefst gewoon de top drie in de halve finale in zou zetten en de rest voor één plekje zou laten spelen....
Gewoon vanaf ronde 1 iedereen in één ballenbak en gewoon loten... dat is bekervoetbal.
wat je zegt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op de goede weg? Die indruk krijg ik helaas niet. Ik krijg het idee dat men helemaal niet op een bekertoernooi zit te wachten maar dat men het liefst gewoon de top drie in de halve finale in zou zetten en de rest voor één plekje zou laten spelen....
Gewoon vanaf ronde 1 iedereen in één ballenbak en gewoon loten... dat is bekervoetbal.
Tell me somethin' newquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
In Engeland stromen de betaaldvoetbalorganisaties ook pas later toe.
Over Bergkamp :
'This guy is a genius on the ball.'
Klopt, maar niet zo extreem als in Nederland volgens mij. Het aantal bekerwedstrijden wat PSV heeft moeten spelen om in de finale te komen is op de vingers van één hand te tellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
In Engeland stromen de betaaldvoetbalorganisaties ook pas later toe.
Over Bergkamp :
'This guy is a genius on the ball.'
Ja inderdaad 3 wedstrijden is erg weinig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, maar niet zo extreem als in Nederland volgens mij. Het aantal bekerwedstrijden wat PSV heeft moeten spelen om in de finale te komen is op de vingers van één hand te tellen.
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad 3 wedstrijden is erg weinig.
Meer wedstrijden voor de ploegen die Europees spelen maakt het toernooi veel aantrekkelijker, lijkt me
Harkema je noemt nou net de club op waar ze veel met supportersgeweld te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.
idd, bekertoernooi stelt momenteel niks voorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.
Ik weet het zeker, het blijft wel jammer dat Henry niet speelt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Bergkamp gaat nog even schitteren vandaag heb ik het gevoel
Mourinho stinkt dan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef Dos37 het volgende:
Mourinho is voor Manchester United
Zeker ja, mooie beelden altijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk hier is de BBC meester inMooie compilaties maken
Ik spreek je nog wel vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk dat de meerderheid hier een zure middag krijgt.
Denk het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |