Tell me somethin' newquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
In Engeland stromen de betaaldvoetbalorganisaties ook pas later toe.
Over Bergkamp :
'This guy is a genius on the ball.'
Klopt, maar niet zo extreem als in Nederland volgens mij. Het aantal bekerwedstrijden wat PSV heeft moeten spelen om in de finale te komen is op de vingers van één hand te tellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
In Engeland stromen de betaaldvoetbalorganisaties ook pas later toe.
Over Bergkamp :
'This guy is a genius on the ball.'
Ja inderdaad 3 wedstrijden is erg weinig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, maar niet zo extreem als in Nederland volgens mij. Het aantal bekerwedstrijden wat PSV heeft moeten spelen om in de finale te komen is op de vingers van één hand te tellen.
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad 3 wedstrijden is erg weinig.
Meer wedstrijden voor de ploegen die Europees spelen maakt het toernooi veel aantrekkelijker, lijkt me
Harkema je noemt nou net de club op waar ze veel met supportersgeweld te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.
idd, bekertoernooi stelt momenteel niks voorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV speelt dus uiteindelijk 4 wedstrijden en pakt de Amstel Cup. Op die manier wordt het wel een troostprijs. Gewoon vanaf ronde numero uno iedereen in de pot en loten maar... geen voorgekookte lotingen, niet later instromen... Ajax - PSV in ronde één moet gewoon mogelijk zijn, net zoals dat PSV uit moet kunnen loten naar Harkema.
Ik weet het zeker, het blijft wel jammer dat Henry niet speelt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Bergkamp gaat nog even schitteren vandaag heb ik het gevoel
Mourinho stinkt dan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef Dos37 het volgende:
Mourinho is voor Manchester United
Zeker ja, mooie beelden altijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk hier is de BBC meester inMooie compilaties maken
Ik spreek je nog wel vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk dat de meerderheid hier een zure middag krijgt.
Denk het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |