GNSK?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef Stpan het volgende:
Sjiiiiiittttttt, ik kan Van Persie ook niet zien schitteren.....
Door Keane hij heeft dit seizoen nog geen roodquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
GNSK?
Na lang wikken en wegen heb ik besloten zaterdag voor Arsenal te zijn.als Pires dan maar wel zn been bree.. van het veld wordt geschopt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:22 schreef Erasmusch het volgende:
Na lang wikken en wegen heb ik besloten zaterdag voor Arsenal te zijn.als Pires dan maar wel zn been bree.. van het veld wordt geschopt
Ik zou zelfs teleurgesteld zijn.quote:
Vette shit!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EN DAT IS 100% GEWORDEN.
WEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR CARDIFFFFFFFFFFF TOEEEEEEEEEEEE!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Door Keane hij heeft dit seizoen nog geen rood
Een rat die er al meer in heeft geschopt dit seizoen dan van Pooboy,en dat als invaller bij onsquote:
Arsenalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:21 schreef dndiek het volgende:
Welke club speelt in het (rode) thuistenue? Dat team heeft statistisch gezien het meeste kans op de FA Cup![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nu nog 2 uurtjes onder de wol om vervolgens richting Cardiff te vertrekken voor wederom een FAC winst van Arsenal
Geweldig dat ze twee uur voorbeschouwen op een wedstrijd, dat zie je hier (gelukkig) niet. De BBC kan dat, Nederland heeft daar nog wat moeite mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef tong80 het volgende:
Er is morgen geen Football Focus.
De uitzending begint op BBC one om 14.00 uur. Dus 2 uur warmlopen voor het grote gebeuren.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nu nog 2 uurtjes onder de wol om vervolgens richting Cardiff te vertrekken voor wederom een FAC winst van Arsenal
Ik heb nog een klein Arsenal shirt liggen, als ik die aantrek lijk ik natuurlijk wel een stuk breder omdat het zo strak zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |