Het belooft een spannende wedstrijd te worden. Die door veel Fokkers zal worden gevolgd.quote:Manchester United heeft de cup 11 keer gewonnen en gaat dus voor de 12de keer. Arsenal won de FA Cup 9x en gaat voor de 10de. Ze stonden beide 16 keer in de finale dus dit is voor beide teams de 17de keer. Manchester United is ook koploper met het winnen van de FA Cup daarna komt Arsenal dus met 9 keer en daarna komen de Spurs met 8x, Aston Villa met 7x en de Blackburn Rovers met 6x.
Ondanks dat Arsenal 2de is geworden heeft Man. United 2x gewonnen dit seizoen van Arsenal. Bij United werd het 2-0 en op Highbury werd het 2-4 voor United. En op hun beurt won Arsenal wel aan het begin van het seizoen het FA Community Shield (Johan Cruijff schaal in Engeland) met 3-1 van United.
Hendrik ido Ambachtquote:Op maandag 16 mei 2005 12:36 schreef Grimm het volgende:
HIA?
Hendrik-Ido-Ambachtquote:
Ja dat was een typo.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hendrik-Ido-Ambacht![]()
Ik hoop een mooie wedstrijd, heb geen voorkeur voor 1 van de ploegen
60% kans dat ik alsnog een kaartje kan regelenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo 60-40?
ik hoop het voor je.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
60% kans dat ik alsnog een kaartje kan regelen
1998 tegen Newcastle op Wembley is mijn enigste FA Cup Final tot nu toequote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
Was je er 1 van de vorig keren wel bij in 2001, 2002 of 2003 ofzo
dat Arsenal in de finale stond dan
Het zou heel erg mooi wezen, maar ik gok op nog een jaartje doorgaanquote:Op maandag 16 mei 2005 13:40 schreef Suijk het volgende:
Arsenal wint het, met een uitblinkende Bergkamp, die daarna afscheid neemt.
bbc.comquote:Henry ruled out of FA Cup final
Henry had recently returned to action after a groin injury
Arsenal striker Thierry Henry has been ruled out of Saturday's FA Cup final with an Achilles tendon injury.
Henry, who had been out with a groin problem, returned to action in last week's 7-0 defeat of Everton and aggravated an old Achilles injury.
The 27-year-old missed the Gunners' 2-1 defeat against Birmingham on Sunday, but the injury has failed to heal in time to face Manchester United.
WTF dit wist ik nog niet eens zeker een voordeel voor Unitedquote:
Zeer grote aderlating natuurlijk maar we hebben bewezen dat we ook zonder hem kunnen scorenquote:
Het staat er ook pas een kwartier opquote:Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF dit wist ik nog niet eens zeker een voordeel voor United
EN DAT IS 100% GEWORDEN.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
Nette OP.
En er is een 60-40% kans dat ik erbij ben
Heeeuuuyyyyquote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EN DAT IS 100% GEWORDEN.
WEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR CARDIFFFFFFFFFFF TOEEEEEEEEEEEE!
Patsertje.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EN DAT IS 100% GEWORDEN.
WEEEEEEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR CARDIFFFFFFFFFFF TOEEEEEEEEEEEE!
quote:
3x,maandje terug nog voor de halve finale tegen Blackburn en aan het begin van het seizoen voor de CS tegen manyooquote:
Dan ben je dus voor Arsenal want Chelsea zie ik niet meer terug komenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef MaxPower het volgende:
Maakt me niet uit wie er wint, zolang het maar geen ManUre is.
Manchester United, omdat het de mooiste club van de wereld is met een stel spelers waar je U tegen zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef Gelderland het volgende:
wie denken jullie dat er wint en waarom?
en daar zetten we Henry,Pires,Vieira en Campbell tegenover en dan is manyoo helemaal niet zo geweldig als je denktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Manchester United, omdat het de mooiste club van de wereld is met een stel spelers waar je U tegen zegtRooney Ruud Keane Ferdinand alleen we hebben pruts keepers
Henry speelt toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar zetten we Henry,Pires,Vieira en Campbell tegenover en dan is manyoo helemaal niet zo geweldig als je denkt
Klopt,maar als we gaan vergelijken doet dat er nu niet toe,wij hebben immers ook van Persiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |