idd dan kan je titel de komende jaren oom meequote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
Het grote AJAX topic #155: Ook in slechte seizoenen Ajacied!
seizoenen aub
vraag t ff in Feedbackquote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef PogueMahone het volgende:
zeg, hoe lang blijf de search nog kapot?
google.fok.nlquote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef PogueMahone het volgende:
zeg, hoe lang blijf de search nog kapot?
lijkt me nou echt iets voor methodmitchquote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
misschien leuk als dit door één van de modjes wordt opgepakt. Of ism met een aantal users. http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
VBL staat er namelijk nog niet bij en aangezien we qua dagelijkse postcijfers nummer 3 zijn horen we daarin.
Wat is dat dan. Heb er wel iets van gelezen maar niet zoveelquote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
misschien leuk als dit door één van de modjes wordt opgepakt. Of ism met een aantal users. http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
VBL staat er namelijk nog niet bij en aangezien we qua dagelijkse postcijfers nummer 3 zijn horen we daarin.
dankuquote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef mitt het volgende:
Nice work Pogue![]()
jammer dat die clubtopics zo moeilijk up-to-date te houden.
Die staan vaak bovenin de lijst en zijn dan ook niet zo lastig te vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
danku![]()
ja vooral Ajax, Feyenoord en PSV is eigenlijk niet bij te houden
klopt.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die staan vaak bovenin de lijst en zijn dan ook niet zo lastig te vinden.
Wanneer hej het united topic erin gezet ik was hem tot vanochtend kwijtquote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
danku![]()
ja vooral Ajax, Feyenoord en PSV is eigenlijk niet bij te houden
Kan je die lijst ook wel in de OP doen, of een apart topic sticky.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:06 schreef mitt het volgende:
[..]
klopt.
Handigste zou zijn als de nieuwe topics, wat kleinere, worden doorgeven hier. Dan kan je het goed bijhouden en raak je ze ook niet meer kwijt.
der zullen er wel meer vergeten zijn, ze zijn allemaal van de laatste 9 maanden ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
mooi werk, aanvullingen kunnen neem k aan, dan zoek k ff t Carlisle topic op en ook het Paul Onkenhout topic kan in de lijst
dat wilde k net voorstellen, een sticky topic. Ik weet dat Golfer daar geen fan van is maar t zou de boel een stuk overzichtelijker maken, zeker nu de search kaduuk is.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan je die lijst ook wel in de OP doen, of een apart topic sticky.
nee dat weet ik maar ik was hem kwijt ik kon hem maar niet vindenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
der zullen er wel meer vergeten zijn, ze zijn allemaal van de laatste 9 maanden ofzo
en dat man utd is volgens mij niet zo oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |