http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=64226/sc=5f0302quote:AS Roma loopt rood aan in Leverkusen
19/10/2004 22:57
Tegen Leverkusen heeft AS Roma de eigen kansen vergooid. Real Madrid bracht met een moeizame 1-0 zege op Dinamo Kiev de spanning terug in Groep B.
Het Champions League-avontuur van AS Roma neemt desastreuze vormen aan. Werd de eerste ontmoeting reglementair verloren en in de tweede wedstrijd een voorsprong uit handen gegeven, in het derde Champions League-treffen deed AS Roma opnieuw in negatieve zin van zich spreken.
Het begin tegen Bayer Leverkusen was door een eigen doelpunt van Dimitar Berbatov nog goed, maar in de tweede helft ging het mis voor AS Roma. Nadat Roque Junior en Jacek Krzynowek de rollen hadden omgedraaid liep AS Roma tegen twee rode kaarten op. Christian Panucci en Daniele De Rossi kregen een directe rode kaart voor respectievelijk een elleboogstoot en natrappen. Franca profiteerde namens Bayer Leverkusen in de slotfase door de 3-1 aan te tekenen.
Real Madrid bracht de spanning helemaal terug in Groep B door Dinamo Kiev met 1-0 te verslaan. Michael Owen maakte tien minuten voor tijd de openingstreffer, die door de Spaanse grootmacht niet werd gevolgd door de genadeklap. Dinamo Kiev bracht Madrid in de slotfase verschillende keren in problemen, maar kon de gelijkmaker niet op het scorebord brengen.
Verschil is wel dat Lazio een zeer grote extreem rechtse kern heeft en Roma niet, daar doet 1 nazi vlag niks aan af.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Het "bewijs" voor alle papegaaien in Nederland, die blijven mekkeren over het rechtse gedrag van de Irriducibili en ondertussen de realiteit uit het oog verliezen...
Ik vind dit trouwens wel een hele mooie foto, op die vlag natuurlijk na.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Als er naast mij iemand op de tribune zou zitten met een Juve vlag, zou ik even lachen en hem niet echt serieus meer nemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:16 schreef DIGGER het volgende:
Bovendien, maakt 1 Juventus spandoek bij Den Haag alle FC Den Haag fans ook Juve fans? Da's namelijk een beetje de insteek van je reactie.
Als er bij SS Lazio zo'n vlag hangt, zijn het vuile nazi's en wordt er verschrikkelijk gegeneraliseerd, zo'n vlag bij AS kijkt men automatisch overheen (eerlijk is eerlijk, het gehalte rechtse supporters bij SS Lazio is groter) en er wordt totaal geen melding van gemaakt. Terwijl er bijvoorbeeld tijdens AS - AJAX, twee seizoenen geleden een smerig spandoek hing over Aron Winter...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Lazio een zeer grote extreem rechtse kern heeft en Roma niet, daar doet 1 nazi vlag niks aan af.
Moet je maar eens een potje van Lazio bij Atalanta in z'n geheel bekijken en alls spandoeken goed lezen en spreekkoren beluisteren, dan weet je wel beter.
Bovendien, maakt 1 Juventus spandoek bij Den Haag alle FC Den Haag fans ook Juve fans? Da's namelijk een beetje de insteek van je reactie.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:05 schreef pfaf het volgende:
Lijkt me erg gezellig in de kleedkamer van Roma.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:58 schreef ZIOPPA het volgende:
Kan iemand dat filmpje van Totti en zijn gebaartjes na de 4-0 tegen Juve hier even neergooien?
Ben altijd spontaan blij als ik die gebaartjes zie![]()
En natuurlijk veel succes bij Rubentus donderdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |