abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25655245
En hier verder
pi_25662681
DIGGER, ik denk wel dat Roma gaat winnen in Udine, maar ik pak jou in.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25662733
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25662864
deze was eerder
pi_25662881
EN de vordige had ook niet in de OP al die standen.
pi_25662986
TVP voor als het echt spannend wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:13:27 #7
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25665639
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:16:27 #8
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25665752
Overigens krijgt Dellas geen nieuwe deal bij Roma en heeft Chelsea een bak met geld over voor Zambrotta (wat overigens een speler is die ik wel bij Chelsea als ploeg/speelwijze vind passen)
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:51:14 #9
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_25677606
en tvp
De Narcis van Gabon
pi_25678330
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 19:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Overigens krijgt Dellas geen nieuwe deal bij Roma en heeft Chelsea een bak met geld over voor Zambrotta (wat overigens een speler is die ik wel bij Chelsea als ploeg/speelwijze vind passen)
Wat je zegt, maar zou Zambrotta het doen?
That's all folks!
pi_25680725
Sja, je weet het nooit, momenteel zit er ook geen Italiaans tintje meer aan Chelsea, zoals een paar jaar gelden, maar iemand moet dan weer de 1e zijn....
Ikzelf denk dat de kans klein is, maar je weet het nooit. Bakken geld kunnen rare dingen doen met clubs/spelers
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25681025
Ik zie Zambrotta wel vertrekken als Juve geen kampioen word.
pi_25683813
Nog 9 te gaan en Juve en Milan gelijk. Programmavergelijking:

Milan

Uit: Siena, Fiorentina, Lecce, Udinese
Thuis: Brescia, Chievo, Parma, Juventus, Palermo

Juventus:

Uit: Fiorentina, Lazio, AC Milan, Livorno
Thuis: Lecce, Internazionale, Bologna, Parma, Cagliari

Tja, op het oog ontloopt elkaar dat niet veel, maar Juventus heeft een beduidend eenvoudiger einde, met Livorno uit en Cagliari thuis, waar Milan dan Palermo krijgt en naar Udinese moet.
www.thuisuiteten.nl
pi_25683934
Als ik zo dat resterende programma zie, lijkt me dit in het voordeel van AC Milan.
pi_25684282
Ja? Okee, ze missen Inter, maar Lazio is tegenwoordig meer naam dan ploeg. Milan krijgt een paar ploegen die nog tegen degradatie vechten ook, dat is altijd zwaar tegen het einde.
www.thuisuiteten.nl
pi_25703334
Giornata trenta!
Fiorentina-Juventus 2
Lazio-Livorno 1
Bologna-Inter X
Milan-Brescia 1
Atalanta-Chievo 1
Cagliari-Sampdoria 1
Lecce-Siena 1
Palermo-Messina 1
Reggina-Parma X
Udinese-Roma 1
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25703503
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
Nog 9 te gaan en Juve en Milan gelijk. Programmavergelijking:

Milan

Uit: Siena, Fiorentina, Lecce, Udinese
Thuis: Brescia, Chievo, Parma, Juventus, Palermo

Juventus:

Uit: Fiorentina, Lazio, AC Milan, Livorno
Thuis: Lecce, Internazionale, Bologna, Parma, Cagliari

Tja, op het oog ontloopt elkaar dat niet veel, maar Juventus heeft een beduidend eenvoudiger einde, met Livorno uit en Cagliari thuis, waar Milan dan Palermo krijgt en naar Udinese moet.
Ik geef Milan meer kans.
pi_25703852
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Ja? Okee, ze missen Inter, maar Lazio is tegenwoordig meer naam dan ploeg. Milan krijgt een paar ploegen die nog tegen degradatie vechten ook, dat is altijd zwaar tegen het einde.
Ach er is weinig van te zeggen MM, want je hebt het over 2 makkelijke laatste beurten van Juve, maar wellicht vecht Cagliari dan voor Europees voetbal en Livorno tegen degradatie, terwijl Udinese misschien al uitgespeeld is omdat ze hoe dan ook een UEFA plek pakken bv.

Feit is dat de onderlinge confrontatie van groot belang zal zijn.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25704332
Leuk dat Palermo hofleverancier is van Italiaanse elftal.
That's all folks!
pi_25709836
Wie had dat kunnen voorspellen aan het begin dat dit seizoen
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:16:29 #21
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25713847
Esposito wil graag naar Roma komend seizoen
pi_25732212
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ach er is weinig van te zeggen MM, want je hebt het over 2 makkelijke laatste beurten van Juve, maar wellicht vecht Cagliari dan voor Europees voetbal en Livorno tegen degradatie, terwijl Udinese misschien al uitgespeeld is omdat ze hoe dan ook een UEFA plek pakken bv.

Feit is dat de onderlinge confrontatie van groot belang zal zijn.
Heb je ook wel gelijk in. Overigens, de toto voor deze week in deel 10, heeft DD die al opgeslagen?

En Esposito zou een goeie zijn voor Roma. Wellicht kunnen ze ook gelijk Langella halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25732317
http://www.channel4.com/sport/football_italia/mar25e.html

Misschien iets voor Real's nieuwe beleid.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  zondag 27 maart 2005 @ 21:19:37 #24
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25790072
quote:
Juventus strike sponsorship oil

The Juventus club coffers have been boosted by a £76m deal with Tamoil, making them the top earning European side from shirt sponsorship.

The Turin giants have signed a five-year contract with the petrol company to sponsor their shirts in all competitions from July 2005, expanding on their current agreement on Champions’ League and Coppa Italia jerseys.

Libyan company Tamoil also have an option to extend the deal for another five years for an extra £90m should the co-operation be deemed successful.

Currently, the Serie A leaders’ shirts are sponsored by Sky Sport Italia in the League and ensure Juve are the European club with the highest income from shirt sponsorship.

According to Sporteconomy, the Bianconeri will earn £15.2m per season, considerably more than second-placed Bayern Munich’s annual income of £11.7m from T-Mobile. Siemens provide Real Madrid with £9.7m per season, while Manchester United pick up £9m from Vodafone.

Three of the top ten shirt sponsorship earners hail from Serie A, with Milan in ninth place and Inter closing the list.
En Juve wil die poen, volgens de media, gebruiken voor de aankoop van Cassano.

Napoli gisteren 0-0 gespeeld bij Sambenedettese, maar Avellino verloor gelukkig van Martina, terwijl Rimini eenvoudig van Foggia won. Napoli staat nu 3e op 4 punten van Avellino, waar dat er dus nu 2 hadden kunnen zijn. Wel staat de nummer 6, Sambenedettese, nu op een chterstand van 9 punten, dus de Play-offs kan Napoli nauwelijks ontgaan.
Rimini staat dan weer 1e, 9 punten voor Napoli met nog een wedstrijd tegoed.

Mbt transfergeruchten verder vooral veel geruchten rond Milan: Bonera, Casillas, Hugo Viana.
Cassetti (Lecce) zou ondertussen kunnen kiezen uit Milan, Juve, Valencia en Atletico Madrid.
Lecce middenvelder Ledesma zou ondertussen op het verlanglijstje van Roma en Milan staan.
pi_25807354
Speelde Ledesma niet ooit al eens mee met Milan in een friendly?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')