Ja en toen was hij 21. En een carriereopbouw Praag, Rennes, Chelsea is gewoon volkomen logisch.quote:Cech keepte bij Stade Rennes en was toen echt niet slechter dan bij Chelsea nu... Dus dat is idd kul.
Je weet van zijn superblunder toen hij bij Juve zat??quote:Op donderdag 21 april 2005 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja en toen was hij 21. En een carriereopbouw Praag, Rennes, Chelsea is gewoon volkomen logisch.
Als je op je 31e, de top van je carriere, bij Fulham zit doe je iets verkeerd.
Maar dat begrijp jij zelfs toch ook wel?
![]()
Nee ik weet wel dat Buffon aan zijn 4e seizoen bezig is bij Juve en Sar met zijn 4e bij degredatiekandidaat Fulhamquote:Je weet van zijn superblunder toen hij bij Juve zat??
Laatste wedstrijd vh seizoen 2000/2001quote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee ik weet wel dat Buffon aan zijn 4e seizoen bezig is bij Juve en Sar met zijn 4e bij degredatiekandidaat Fulham
Ja hoor en daarom is Vd Sar al jaren één van de beste keepers ter wereld? Wordt door bijna iedereen beaamt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerste zin is in elk geval de grootste bullshit die er bestaat. Want je krijgt wat je verdient
De presentators bij MotD, Schmeichel, collega keepersquote:Op donderdag 21 april 2005 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Door wie dan zoal?
Collega keepers? Mensen die het vak beoefenen? Die er verstand van hebben? Weten wat keepen inhoudt?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schreef ik niet slaperd.
Zijn de presentatoren bij MotD iedereen in de wereld?
Dat is dus heerlijke onzin!!!! Mooi dat iemand zoiets nog schrijft!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik haal effe je stokpaardje van huis.
Buiten Nederland en Engeland kent niemand Edwin van der Sar. (In Turijn proberen ze hem te vergeten)
dat lijkt me een goed planquote:Op donderdag 21 april 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is dus heerlijke onzin!!!! Mooi dat iemand zoiets nog schrijft!
Maar goed, Van der Sar keept (nog) niet voor Arsenal, dus terug naar de keeperszoektocht van de Gunners!
Gelukkig snap je wel wat cynisme isquote:De keeper van het Nederlands elftal van de laatste tien jaar, bijna 100 interlands, 2 WK's, 3 EK's, CL gewonnen met Ajax... Ja, die kennen ze alleen in Nederland en Engeland. Je begrijpt toch zelf wat dat dit gewoon heerlijke onzin is van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |