Ja en toen was hij 21. En een carriereopbouw Praag, Rennes, Chelsea is gewoon volkomen logisch.quote:Cech keepte bij Stade Rennes en was toen echt niet slechter dan bij Chelsea nu... Dus dat is idd kul.
Je weet van zijn superblunder toen hij bij Juve zat??quote:Op donderdag 21 april 2005 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja en toen was hij 21. En een carriereopbouw Praag, Rennes, Chelsea is gewoon volkomen logisch.
Als je op je 31e, de top van je carriere, bij Fulham zit doe je iets verkeerd.
Maar dat begrijp jij zelfs toch ook wel?
![]()
Nee ik weet wel dat Buffon aan zijn 4e seizoen bezig is bij Juve en Sar met zijn 4e bij degredatiekandidaat Fulhamquote:Je weet van zijn superblunder toen hij bij Juve zat??
Laatste wedstrijd vh seizoen 2000/2001quote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee ik weet wel dat Buffon aan zijn 4e seizoen bezig is bij Juve en Sar met zijn 4e bij degredatiekandidaat Fulham
Ja hoor en daarom is Vd Sar al jaren één van de beste keepers ter wereld? Wordt door bijna iedereen beaamt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerste zin is in elk geval de grootste bullshit die er bestaat. Want je krijgt wat je verdient
De presentators bij MotD, Schmeichel, collega keepersquote:Op donderdag 21 april 2005 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Door wie dan zoal?
Collega keepers? Mensen die het vak beoefenen? Die er verstand van hebben? Weten wat keepen inhoudt?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schreef ik niet slaperd.
Zijn de presentatoren bij MotD iedereen in de wereld?
Dat is dus heerlijke onzin!!!! Mooi dat iemand zoiets nog schrijft!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik haal effe je stokpaardje van huis.
Buiten Nederland en Engeland kent niemand Edwin van der Sar. (In Turijn proberen ze hem te vergeten)
dat lijkt me een goed planquote:Op donderdag 21 april 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is dus heerlijke onzin!!!! Mooi dat iemand zoiets nog schrijft!
Maar goed, Van der Sar keept (nog) niet voor Arsenal, dus terug naar de keeperszoektocht van de Gunners!
Gelukkig snap je wel wat cynisme isquote:De keeper van het Nederlands elftal van de laatste tien jaar, bijna 100 interlands, 2 WK's, 3 EK's, CL gewonnen met Ajax... Ja, die kennen ze alleen in Nederland en Engeland. Je begrijpt toch zelf wat dat dit gewoon heerlijke onzin is van je?
nou.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ed de Goeij is nog altijd de beste keeper wat we in NL hebben gehad
Alleen jammer dat hij bij feyenoord speelde
Waarom speelt hij dan bij het nietige Fulham als hij echt zo goed is? Genoeg topclubs die op zoek zijn naar een topkeeper aangezien veel topclubs matige keepers hebben, zoals Barcelona, Real Madrid en Arsenal.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
De keeper van het Nederlands elftal van de laatste tien jaar, bijna 100 interlands, 2 WK's, 3 EK's, CL gewonnen met Ajax... Ja, die kennen ze alleen in Nederland en Engeland. Je begrijpt toch zelf wat dat dit gewoon heerlijke onzin is van je?
Toen ging het ook hard achteruitquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lehmann was al in de dertig toen Arsenal hem contracteerde.
Omdat het niet veel zegt natuurlijk. Robert Green speelt bij Norwich en wordt door velen gezien als één van de beste Engelse goalies van het moment.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan bij het nietige Fulham als hij echt zo goed is? Genoeg topclubs die op zoek zijn naar een topkeeper aangezien veel topclubs matige keepers hebben, zoals Barcelona, Real Madrid en Arsenal.
Neequote:DAM, jij was zeker ook een van die PSV Supporters die vond dat Waterkneus in Oranje moest???
Ik geloof niet dat CMT het heeft over een Engelse keeper, dus probeer nog eens een keer te reageren en probeer er nu eens niet om heen te lullenquote:Omdat het niet veel zegt natuurlijk. Robert Green speelt bij Norwich en wordt door velen gezien als één van de beste Engelse goalies van het moment.
Leuk weetje,precies een jaar gelden werden we kampioen op WHL.quote:Op maandag 25 april 2005 20:55 schreef fanneke het volgende:
Van Persie vanavond in de basis. Nog steeds geen Henry.
Bergkamp en Campbell op de bank.
Kansloos.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik hoopte een sluwe 1-2 overwinning
Eens zal daar verandering in komenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kansloos.
Sperz hebben 2 maal gewonnen op Highbury sinds 1985,de andere keer was 1993 maar dat was een half 2e,en slechts 1 overwinning in de laatste 19 ontmoetingen nu
Sperz,FOREVER IN OUR SHADOWquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eens zal daar verandering in komen
Chelsea zal jullie wel voorbij gaan als de rijke Rus nog een tijdje blijft hangenquote:
Dan zal ie nog minstens 11 jaar moeten blijven om ons te evenaren wat championships betrefd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chelsea zal jullie wel voorbij gaan als de rijke Rus nog een tijdje blijft hangen
Mochten ze de CL winnen dan hebben ze een prijs waar Arsenal van droomt..quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal ie nog minstens 11 jaar moeten blijven om ons te evenaren wat championships betrefd.
mwah,een vermogen van 14 miljard US$ schijnt ie te bezitten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan is z'n geld onderhand wel op..
Hij verdient alleen maar meerquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan is z'n geld onderhand wel op..
Dat klopt en dat zou ik niet zo leuk vinden op zijn zachtst gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mochten ze de CL winnen dan hebben ze een prijs waar Arsenal van droomt..
Ik gun het ze wel niet. ( Chelsea )
Onbekend maar hij speelde vandaag goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met Reyes, vertrekt hij aan het eind van het seizoen?
De manier hoe ze het doen spreekt mij niet zo aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat klopt en dat zou ik niet zo leuk vinden op zijn zachtst gezegd.
Op de Chelsea supporters na spreekt niemand het aan,een gekochte beker zal het worden mocht het zo ver komen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De manier hoe ze het doen spreekt mij niet zo aan.
Vroeger vond ik het wel een leuke club en moesten ze overal echt voor vechten.
Maar dan komt er een rijke rus die alles kan kopen.
Dus gaan ze veel prijzen pakken.
Als ze nou een team in 5 jaar hadden gebouwd en dan prijzen hadden gepakt !
Dat zou veel mooier zijn.
Klopt Arsenal en Man U hebben een team gebouwd en dat is heel mooi om te zien !quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de Chelsea supporters na spreekt niemand het aan,een gekochte beker zal het worden mocht het zo ver komen.
In dat opzicht mag je meer respect hebben voor manyoo en Arsenal.
Tuurlijk kopen die ook hun spelers maar beide coaches hebben wel langzaam gebouwd.
Wenger heeft zelfs bijna alleen maar jonge spelers gekocht voor de toekomst en zie,Senderos en Fabregas ontwikkelen zich zeer goed.
ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Spurs of West Hamdat ook zullen doen in de toekomst
die is gebannedquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
Vraag me af wanneer Diego langs komt om uuuureeeen lang door te zeiken over Owusu die is opgepakt
Mooi. Lekker rustig en blijft het gezellig hierquote:DiegoArmandoMaradona is een maand weg uit NWS.[/b] Blijft doorgaan met negatief gedrag, ondanks beloven van beterschap.
Mietjes zijn hetquote:Op woensdag 27 april 2005 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
Heb die foto al vaker voorbij zien komen. Die idioot met korte mouwen en een handschoentje
De scheids ziet een keer iets nietquote:Op woensdag 27 april 2005 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Nou niet meer zo zeuren over die scheidsrechters he DG...
boks beugelsquote:
Toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Nou niet meer zo zeuren over die scheidsrechters he DG...
gerucht doet al langer de rond maar van mij mag,mag Juve Reyes krijgenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Trezeguet schijnt naar Arsenal te willen.
Hallo,hij heeft wel smaak natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Trezeguet mag van mij ook wel naar de Spurs komen
Dan zal hij zeker voor de Spurs kiezenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hallo,hij heeft wel smaak natuurlijk
Soepie?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan zal hij zeker voor de Spurs kiezen
Las het van de week,ze mogen hem hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Alessandro del Piero wil volgend seizoen naar de Spurs of Arsenal
Deze kwam ik dus net tegen
Maar dat is logisch,we hebben meer cash en wisselgeld komend seizoenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal toch wel naar Arsenal gaan.
Arsenal lijkt mij ook niks voor hem.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Las het van de week,ze mogen hem hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |