Wegwezen jij. Ga je verjaardag verder in gepaste dronkenschap vieren.quote:
Thanx, was me even ontschoten. Weggehaald.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[CL 1/2 finale] PSV-AC Milan #7: uithuilen voor de PSV-ers
Zodra het zover is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gooi dat topic over die finale maar weer open, Golfer.
Zie je nou wel.quote:
hé doe es ff rustig.. we werken ons rot om alles bij te houdenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doodverwensingen mogen weer? Prima, plaats ik er ook een paar.
Ik raad het je niet aan. We modden ons gek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doodverwensingen mogen weer? Prima, plaats ik er ook een paar.
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt: er werden zowel gisteren als vandaag tijdens de halve finales al finale-topics geopend met de uiteindelijk verkeerde (Nederlandse) ploegen daarin.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Moet die CL finale ook niet dicht ? Die is namelijk nog eerder dan de Uefa ...
Ja, maar daarnet bleek de juiste Uefa topic wél dicht te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt: er werden zowel gisteren als vandaag tijdens de halve finales al finale-topics geopend met de uiteindelijk verkeerde (Nederlandse) ploegen daarin.
Die zijn door mij gesloten.
De huidige topics over de CL- en UEFA-cupfinales kloppen wel qua titel.
Was even een noodzakelijk opruimslotje om wat bagger te schonen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, maar daarnet bleek de juiste Uefa topic wél dicht te zijn![]()
![]()
Uiteraard. Dan plakken we ze er wel in.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Mag ik volgende week wat aardigere finalewaardige OP's maken Golfer?
aub.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
Het grote AJAX topic #155: Ook in slechte seizoenen Ajacied!
seizoenen aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |