Wat jij wilt.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
is het de bedoeling dat we dat lijstje van PM completeren of is daar geen behoefte aan?
die heeft er denk ik te weinig tijd voorquote:Op zondag 22 mei 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
vind k meer iets voor de schrijvers onder de VBLers, k noem een MM
ik zou ook wel willen helpen maar ik weet niet hoe je zo iets opzetquote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
nou k zal komende week dan eens kijken of k een opzetje kan maken
ik heb de na deze en volgende week meer vrij, zou je even kunnen uitleggen wat een wiki is, dan wil ik misschien wel meehelpenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
nou k zal komende week dan eens kijken of k een opzetje kan maken
donequote:Op maandag 23 mei 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/psv/
die link kan bij de PSV linkjes in t handige linkjes topic. speciale site van OB over PSV
Goed plan ik zal me dan meldenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef rubbereend het volgende:
weet je wat, k zoek ff t een en ander uit en dan open ik er deze week een topic over, dan kan t een alles daar centraal besproken worden.
Een Wiki is een encyclopedie, met allemaal zelfgeschreven stukjes.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ik heb de na deze en volgende week meer vrij, zou je even kunnen uitleggen wat een wiki is, dan wil ik misschien wel meehelpen
Klopt: Het grote Co Adriaanse fan-topic. Deel 3: waar gaat Co heen?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef VoreG het volgende:
Er is toch al een adriaanse topic?
Had dat topic dan in je sluitpost vermeld. Dat vermijdt dit soort vragen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt: Het grote Co Adriaanse fan-topic. Deel 3: waar gaat Co heen?
Daar werd ook trouwens al door MM in gespeculeerd wanneer ie ontslagen gaat worden.
Zal ik volgende keer doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef sooty het volgende:
Had dat topic dan in je sluitpost vermeld. Dat vermijdt dit soort vragen.
quote:
Test gelukt.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef Suijk het volgende:
Even testen dan.
quote:
wat heeft de SPT mod ermee te maken?quote:
1. Hij is ook VBL-modquote:Op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft de SPT mod ermee te maken?
oja, was ff vergeten dat hij oko VBL moddequote:Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Hij is ook VBL-mod
2. Alles is mitt zijn schuld
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
spannend
Okquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
Sluit mijn Cruiff/Maradona topic maar,was sarcastisch bedoeld al nemen sommige het nu wel een beetje serieus.
quote:
[Centraal] FC Liverpool deel 4quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
kan iemand het centraal liverpool topic een schop geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |