Uhuh.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:26 schreef Skaai het volgende:
SC-Queen?
Uhuh.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:38 schreef Dizer het volgende:
Maar er bestaat een heeeeeel klijn kans dat we een Mister en Miss Fok! krijgen beiden uit SC
Heb je mij OP al bekeken voor #250?quote:
Psst, messengerboy_2005hotmail.comquote:Op donderdag 7 april 2005 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je mij OP al bekeken voor #250?
Wat vond je ervan? Ik was echt uren bezig met het maken van de plaatjes![]()
Ik doe niet aan msnquote:Op donderdag 7 april 2005 15:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Psst, messengerboy_2005hotmail.com![]()
Maar dat plaatje emailen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan msnIk ben echt al maanden gestopt! Goed afgekickt
Ik zie hem nu pas (stond bij ongewenmste post, weet ook niet waaromquote:Op donderdag 7 april 2005 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je mij OP al bekeken voor #250?
Wat vond je ervan? Ik was echt uren bezig met het maken van de plaatjes![]()
Op alle SC-vrouwen een beetje.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:46 schreef Insomaniac het volgende:
BVO is op ZOWIEEBVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
BVO is op ZOWIEE
![]()
Jij bent ook makkelijk verliefd.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pas (stond bij ongewenmste post, weet ook niet waarom) maar ik vind hem leuk.
.
[..]
Op alle SC-vrouwen een beetje..
Hoe staat 't met die meetingquote:Op donderdag 7 april 2005 15:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zitten hier dan ook best veel leuke vrouwen..
Het zijn er 28quote:
Dudequote:
Moet ik je die gmail invite meteen sturen?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Psst, messengerboy_2005hotmail.com![]()
Ik heb ook gmail maar vind 't niet handigquote:Op donderdag 7 april 2005 16:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet ik je die gmail invite meteen sturen?
Gmail isquote:Op donderdag 7 april 2005 16:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb ook gmail maar vind 't niet handig![]()
Ik ben al een stuk blijer dan gisteren!quote:
Jouw tijd is geweestquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Jouw tijd is geweest
Van meerdere walletjes eten is zoo 2004![]()
Heb je het dan niet gehoord? Van meerdere walletjes eten is weer helemaal retro!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Jouw tijd is geweest
Van meerdere walletjes eten is zoo 2004![]()
En... is Orginial die zeemeermin? *proest*quote:Op donderdag 7 april 2005 16:57 schreef Skaai het volgende:
Ik vond dat Nano er maar wat ongelukkig bijzat. Zo met die ananaspluim bovenop Victoria haar hoofd. Ze is nu de parel in de oester
[afbeelding]
Nou dan heeft Victoria in ieder geval nog wat op haar hoofdquote:Op donderdag 7 april 2005 16:57 schreef Skaai het volgende:
Ik vond dat Nano er maar wat ongelukkig bijzat. Zo met die ananaspluim bovenop Victoria haar hoofd. Ze is nu de parel in de oester
[afbeelding]
Waar is Spongebobquote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef Skaai het volgende:
Ja, ik wist op gegeven moment niks meer te verzinnen![]()
We zijn ook een drielingquote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Skaai het volgende:
Dat bijpassende strandpak staat je ook beeldig Dizer.
Jij, Mark_03 en Bupatih zijn een adorable trio
Echt welquote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:Zowiee
En wat heb ik toch een lekker kontje op die foto![]()
Charlies Angels, new stylequote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
We zijn ook een drieling
Mark_03 is de gezelligste
Bupatih is de grappigste
En ik ben de knapste
Fotoquote:Op donderdag 7 april 2005 17:12 schreef Dizer het volgende:
Ik heb mijn haar te kort laten knippen
Tondeuse stand #2
Dat wordt trakterenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:20 schreef Dizer het volgende:
Ik ben op stage, ik kan me niet echt uiten hier... dus doe ik het hier....
Ik heb gewonnen ..
Ik heb gewoon gewonnen ..![]()
Ik heb gewoon fucking gewonnen ..![]()
![]()
IK HEB GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil graag mijn moeder en vader bedanken voor het verwekken van mijn lichaamquote:
Wat moet ik nou met afslankpillen. Dat heb ik toch niet nodig?quote:
Wat emotioneelquote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn moeder en vader bedanken voor het verwekken van mijn lichaam
Ik wil graag de jury bedanken om mij een kans te geven
Ik wil graag iedereen van FOK! bedanken voor die op mij heeft gestemd en ook aan hen die niet op mij hebben gestemd
En in het bijzonder iedereen bedanken van ShowChat die in mij geloofden en voor mij duimden om te winnen in de finale![]()
![]()
Nee tuurlijk niet, maar die zitten toch wel in het pakket?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met afslankpillen. Dat heb ik toch niet nodig?
Je mag ze ook bij mij deponeren hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met afslankpillen. Dat heb ik toch niet nodig?
Van Leonie snap ik ook niet hoor... En ik meen het echt uit mijn hart en niet omdat ze een favoUser is van mij, Ik vind haar echt de knapste van het stel hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 17:27 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd Dizer..
Onbegrijpelijk dat Z niet gewonnen heeft.. Sowieso onbegrijpelijk die andere laatste 3. Maar goed, zal wel weer door mijn vreemde smaak komen.
.
Ik ook. Als ze geen SHO'ster was had ik ook op d'r gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van Leonie snap ik ook niet hoor... En ik meen het echt uit mijn hart en niet omdat ze een favoUser is van mij, Ik vind haar echt de knapste van het stel hoor![]()
Kijk ik boos op de foto's?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou hoef je niet zo boos te kijken hoor![]()
Het is wel heel kort zeg
Wel leuk hoor
Ik kan niet wachten op mijn tagjequote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
Je krijgt nu toch zo'n übergeil tagje?.
Ik zag Jantje Smit net op tv. Hij lijkt wel een beetje op me.
quote:
Ren Lenny Ren? In Grun? Tof!quote:
Ik snap er ook niets van ....quote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:
Hoe kan dat nou dat Logican heeft gewonnen en niet Zowiee??? Ik snap dat niet
Oh, daar hebben we MissFOK!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van ....
(maar stiekem is het wel leuk )
Moeten we nog even een mooi moment vcoor uitzoeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Wanneer is dat prive-optreden van Muse eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
Voor ons blijf je natuurlijk MissFOK!.
.
Al ben ik wel blij dat het niet Toeps of Blumchen geworden is, die vond ik niks.
Logician vind ik op twee foto's erg, heb ik nog niet genoeg van gezien.
.
En Dizer heeft natuurlijk volkomen terecht gewonnen..
Oh, ik kan elk moment hoor, geen probleemquote:Op donderdag 7 april 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Moeten we nog even een mooi moment vcoor uitzoeken..
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb gewoon op de huidige MissCrew, MisterCrew en MisterFok! gestemd
Ik heb smaak
Nee manquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:ik ben vierde in het SC-toernooi geworden
Gelukkigquote:Op donderdag 7 april 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gefeliciteerd, Dizer.
Jammer MissBliss. We houden toch van je..
.
.
.
.
Ik zou er wel naartoe willen, maar dat wordt echt onbetaalbaar voor me. Omdat ik die maandag erna ws. naar Rachael Yamagata en Rufus Wainwright in de Paradiso ga en dinsdag naar Alanis Morissette in de Ahoy.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zou er wel naartoe willen, maar dat wordt echt onbetaalbaar voor me. Omdat ik die maandag erna ws. naar Rachael Yamagata en Rufus Wainwright in de Paradiso ga en dinsdag naar Alanis Morissette in de Ahoy.
Da's best kut, want er komen leuke dingen op MM.
Rachael is tof he?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde ook naar Rachael en Rufus, ware het niet dat 't in Amsterdam is en mijn budget erg geslonken is dankzij vakantieboekingen
Maar ik ga wel naar Mozaique. Passe-partout
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rachael is tof he?.
En voor Mozaique: Joanna Newsom kun je in ieder geval vermijden. Die stem van dat mens is niet om aan te horen..
Heb je haar hele album? Ik vind Letter Read het allermooist.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:47 schreef PeRi het volgende:
Oh okay, bedankt voor de tip.
En Rachael; ik vind the reason why zo mooi!!
Hotel Mozambique.. dat is echt iets heel anders, snap niet hoe ik dáár nou weer aan kwam
Happenstance toch? Letter read is ook heel mooi ja. En worn me downquote:Op donderdag 7 april 2005 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je haar hele album? Ik vind Letter Read het allermooist..
Hotel Mozambique klinkt als een vervolg op Hotel Rwanda..
Tom! Doe! Eens! Niet! Zo! Stom! hey, dat rijmtquote:
Laat me nou, ik ben altijd heel flauw.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wauw, je bent de eerste die dat rijmpje doet..
Ik heb je hier al gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 april 2005 20:27 schreef Dizer het volgende:
Niemand die mij feliciteerd in mijn fotoboek
Oh. Tsja.quote:
Volgend jaar de eerste plek!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Tsja.
Ik vond het ook zo mooi.
Die vierde plek.
Ik eigenlijk welquote:
Toeps vink maar een eng ding.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Hihi malle Skaai.. Nu vind ik het nog jammerder dat jij jij niet was in de trein met je groene rok.
.
Dus de volgende keer als ik jou met een groene rok in de trein zie, ben je het écht!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb even mijn principes overboord gegooid.
Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een rok gekocht. En een groene ja!!
Ja ik begreep dat het niet van jou kwamquote:Op donderdag 7 april 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
Leuk tasje![]()
Oh en het was toch wel duidelijk dat dat commentaar niet van mij was? Stond op de FP, waar trouwens nog veel andere positieve reacties te vinden zijn
Of ik die rok in het openbaar aantrek is een tweedequote:Op donderdag 7 april 2005 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus de volgende keer als ik jou met een groene rok in de trein zie, ben je het écht!! Wat een dag!
!
!
Beevje gaat nog even een x aantal uur leren.quote:
Hela! ik heb ook nog een leven!quote:
Tis nog maar 23.25 dus je hebt nog ffquote:Op donderdag 7 april 2005 23:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hela! ik heb ook nog een leven!
Van 00:00 tot 09:00 slapen is een must.
En van van 09:00 tot 00:00 fokken.
Routine enzo
* Skaai zwiert met haar rokquote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster mompelt iets over stukjesbubbeltjes groene stof ofzo
DIE KEN IK AL JA!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[flauw]
Doe niet zo s(k)aai
[/flauw]
Alkmaar - Amsterdam (intercityquote:Op donderdag 7 april 2005 23:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of ik die rok in het openbaar aantrek is een tweede.
Ik trein alleen niet zoveel meer tegenwoordig.
Waar kan ik je tegenkomen, in welke trein ?
Aai Skaai.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Skaai saai aai ai
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alkmaar - Amsterdam (intercity)
En Alkmaar - Hoorn.
En vice versa natuurljk..
ja natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
jij zit gewoon in een snellere tijdsbubbel
loepzuiverquote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan wil ik eruit maar even serieus,is hij bij jou wel snel dan
Dat dus. Dan maar wachten op perron 5.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ja natuurlijk!
je gaat toch niet de stoptrein van perron 1 nemen!
die doet er kei lang over mên
jaquote:Op donderdag 7 april 2005 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat dus. Dan maar wachten op perron 5..
LOLquote:Op donderdag 7 april 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
Door xstatic1975 - donderdag 7 april 2005 @ 21:15
Insomaniac ok
Logician ziet er leuk uit maar ik heb op Fok! mooiere meiden gezien.
Dirkh tja ach, niets bijzonders.
En Dizer? Man die gast is totaal niet knap
Als wij het maar snappenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL
Ach jah, mensen... zal wel een gozer zijn die niet durft te zeggen dat een ander gozer knap kan zijn. Niet dat ik knap ben of zo.. snap het ook niet dat ik heb gewonnen maar goed
Een weekje maar...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:56 schreef BVO het volgende:. Zometeen m'n laatste tentamen.
.
Hoe lang ga je naar Ibiza??
Succes!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:56 schreef BVO het volgende:. Zometeen m'n laatste tentamen.
.
Hoe lang ga je naar Ibiza??
Dank dank.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
* BVO gaat nog even z'n boek doornemen en eten..
Veel plezier he..
.
Nee! Ik moet zo de stad in!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Duiveltja het volgende:
Het gaat straks regenen...
Ik smelt gelukkig niet in de regen, maar ik word er wel nat van.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Smelt jij ook al in de regen?
waar is je tag?
Tsja, zonder fotos gaat dat niet lukkenquote:
Hela!quote:
Ik zag 't ook netquote:
Morgen ochtend.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:04 schreef Dizer het volgende:
A. Wanneer vertrek je?
Nouja 'sochtends moet ik gewoon naar school daarquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef Dizer het volgende:
Heerlijk hoor! Echt waar! Ik ben jaloers op je A.
Leuke avatar trouwens
Moodsquote:
Ik zit liever op school daar dan hier op dit momentquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja 'sochtends moet ik gewoon naar school daar.
Dankje.
* mark_03 steekt opnieuw een sigaar aanquote:
I feel your painquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik smelt gelukkig niet in de regen, maar ik word er wel nat van.. En dan gaat m'n kapsel weer stom zitten enzo en ik moet daarna meteen door naar Amsterdam en dan zit ik nat in die stinktrein.
.
.
.
quote:Ik weet niet waar mn tag is.They hate me because I'm pretty.
.
Emmaquote:
Beev heeft altijd zijn maniertjes om toch hoog te eindigen. Dat weet je tochquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Emma![]()
Hoe kan het trouwens dat BVO 2e is geworden. Hij lag er bijna uit voordat ik weg ging..
Zeg, je moet er wel wat voor over hebben hequote:
Elke dag om 07:40 sta ik 5 minuten stil met de trein op schiphol!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor dat we de meeting houden woensdagochtend rond zevenen op Schiphol
Dan ben ik namelijk weer terug in Nederland
Mister Fok!quote:
Waarom wil je nou weer een nieuw accountquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw account, maar zo zonde van het postaantal.
Om 6.40 lan mijn vliegtuig dus dan ben ik gewoon 5 minuten in de buurt van Mister FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke dag om 07:40 sta ik 5 minuten stil met de trein op schiphol!
We zijn dan gewoon in 1 gebouwquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om 6.40 lan mijn vliegtuig dus dan ben ik gewoon 5 minuten in de buurt van Mister FOK!![]()
M'n weblog staat vol, mailbox vol, sms-jes gekregenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef Tania18 het volgende:
O ja, Sven ik weet niet of je het al weet, maar Christine moet dringend het nummer van Dada hebben
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor dat we de meeting houden woensdagochtend rond zevenen op Schiphol
Dan ben ik namelijk weer terug in Nederland
Niet eng!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Toeps vink maar een eng ding.
Leonie is verreweg de leukste van die vier.
het blijft 1 verrassingquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:41 schreef Airelle het volgende:
[..]...
Ik ben nog steeds nieuwsgierig hoor.
Ik vind haar niet leuk.quote:
Dat kanquote:
In sexy en gewaagd reageer je niet met 'Wat een mooie ogen'!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan
Ik zei alleen maar dat ze mooie ogen heeft.
En toen zei Beev dat hij haar maar eng vond
Onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Waar moet ik gaan modden dan?
Que?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
In sexy en gewaagd reageer je niet met 'Wat een mooie ogen'!
Oppervlakkige mannen
quote:
Nooit !!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:54 schreef niksan het volgende:
[..]
Bupa
Wees een man en noem een vrouw "geil"
Kun je even in hele zinnen praten. Want ik snap je nog steeds nietquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je even in hele zinnen praten. Want ik snap je nog steeds niet
Is toch wel duidelijk? Ze vind vrouwen geilquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je even in hele zinnen praten. Want ik snap je nog steeds niet
quote:
Als het zo is, zeg ik dat wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
In sexy en gewaagd reageer je niet met 'Wat een mooie ogen'!
Oppervlakkige mannen
Nee, maar dat komt wel goedquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja idd!
Maar met jou leerwerk zit het niet zo goed?
't Is maandag pas... straks nog ff wat leren, morgen werken, morgenmiddag nog wel ff tijd denk ik... en dan zondag nog de hele dagquote:
Zal wel lukken denk ik!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
't Is maandag pas... straks nog ff wat leren, morgen werken, morgenmiddag nog wel ff tijd denk ik... en dan zondag nog de hele dagAlthans, dat is de planning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |