Toeps vink maar een eng ding.quote:

quote:Op donderdag 7 april 2005 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Hihi malle Skaai.. Nu vind ik het nog jammerder dat jij jij niet was in de trein met je groene rok.
.

Dus de volgende keer als ik jou met een groene rok in de trein zie, ben je het écht!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb even mijn principes overboord gegooid.
Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een rok gekocht. En een groene ja!!

Ja ik begreep dat het niet van jou kwamquote:Op donderdag 7 april 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
Leuk tasje![]()
Oh en het was toch wel duidelijk dat dat commentaar niet van mij was? Stond op de FP, waar trouwens nog veel andere positieve reacties te vinden zijn

Of ik die rok in het openbaar aantrek is een tweedequote:Op donderdag 7 april 2005 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus de volgende keer als ik jou met een groene rok in de trein zie, ben je het écht!! Wat een dag!
!
!

Beevje gaat nog even een x aantal uur leren.quote:

Hela! ik heb ook nog een leven!quote:

Tis nog maar 23.25 dus je hebt nog ffquote:Op donderdag 7 april 2005 23:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hela! ik heb ook nog een leven!
Van 00:00 tot 09:00 slapen is een must.
En van van 09:00 tot 00:00 fokken.
Routine enzo

* Skaai zwiert met haar rokquote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster mompelt iets over stukjesbubbeltjes groene stof ofzo

DIE KEN IK AL JA!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[flauw]
Doe niet zo s(k)aai
[/flauw]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |