quote:Op donderdag 7 april 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb gewoon op de huidige MissCrew, MisterCrew en MisterFok! gestemd
Ik heb smaak
Nee manquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:ik ben vierde in het SC-toernooi geworden
Gelukkigquote:Op donderdag 7 april 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gefeliciteerd, Dizer.
Jammer MissBliss. We houden toch van je..
.
.
.
.
Ik zou er wel naartoe willen, maar dat wordt echt onbetaalbaar voor me. Omdat ik die maandag erna ws. naar Rachael Yamagata en Rufus Wainwright in de Paradiso ga en dinsdag naar Alanis Morissette in de Ahoy.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zou er wel naartoe willen, maar dat wordt echt onbetaalbaar voor me. Omdat ik die maandag erna ws. naar Rachael Yamagata en Rufus Wainwright in de Paradiso ga en dinsdag naar Alanis Morissette in de Ahoy.
Da's best kut, want er komen leuke dingen op MM.
Rachael is tof he?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde ook naar Rachael en Rufus, ware het niet dat 't in Amsterdam is en mijn budget erg geslonken is dankzij vakantieboekingen
Maar ik ga wel naar Mozaique. Passe-partout
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rachael is tof he?.
En voor Mozaique: Joanna Newsom kun je in ieder geval vermijden. Die stem van dat mens is niet om aan te horen..
Heb je haar hele album? Ik vind Letter Read het allermooist.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:47 schreef PeRi het volgende:
Oh okay, bedankt voor de tip.
En Rachael; ik vind the reason why zo mooi!!
Hotel Mozambique.. dat is echt iets heel anders, snap niet hoe ik dáár nou weer aan kwam
Happenstance toch? Letter read is ook heel mooi ja. En worn me downquote:Op donderdag 7 april 2005 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je haar hele album? Ik vind Letter Read het allermooist..
Hotel Mozambique klinkt als een vervolg op Hotel Rwanda..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |