Dat wordt trakterenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:20 schreef Dizer het volgende:
Ik ben op stage, ik kan me niet echt uiten hier... dus doe ik het hier....
Ik heb gewonnen ..
Ik heb gewoon gewonnen ..![]()
Ik heb gewoon fucking gewonnen ..![]()
![]()
IK HEB GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil graag mijn moeder en vader bedanken voor het verwekken van mijn lichaamquote:
Wat moet ik nou met afslankpillen. Dat heb ik toch niet nodig?quote:
Wat emotioneelquote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn moeder en vader bedanken voor het verwekken van mijn lichaam
Ik wil graag de jury bedanken om mij een kans te geven
Ik wil graag iedereen van FOK! bedanken voor die op mij heeft gestemd en ook aan hen die niet op mij hebben gestemd
En in het bijzonder iedereen bedanken van ShowChat die in mij geloofden en voor mij duimden om te winnen in de finale![]()
![]()
Nee tuurlijk niet, maar die zitten toch wel in het pakket?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met afslankpillen. Dat heb ik toch niet nodig?
Je mag ze ook bij mij deponeren hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met afslankpillen. Dat heb ik toch niet nodig?
Van Leonie snap ik ook niet hoor... En ik meen het echt uit mijn hart en niet omdat ze een favoUser is van mij, Ik vind haar echt de knapste van het stel hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 17:27 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd Dizer..
Onbegrijpelijk dat Z niet gewonnen heeft.. Sowieso onbegrijpelijk die andere laatste 3. Maar goed, zal wel weer door mijn vreemde smaak komen.
.
Ik ook. Als ze geen SHO'ster was had ik ook op d'r gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van Leonie snap ik ook niet hoor... En ik meen het echt uit mijn hart en niet omdat ze een favoUser is van mij, Ik vind haar echt de knapste van het stel hoor![]()
Kijk ik boos op de foto's?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou hoef je niet zo boos te kijken hoor![]()
Het is wel heel kort zeg
Wel leuk hoor
Ik kan niet wachten op mijn tagjequote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef BVO het volgende:
Je krijgt nu toch zo'n übergeil tagje?.
Ik zag Jantje Smit net op tv. Hij lijkt wel een beetje op me.
quote:
Ren Lenny Ren? In Grun? Tof!quote:
Ik snap er ook niets van ....quote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:
Hoe kan dat nou dat Logican heeft gewonnen en niet Zowiee??? Ik snap dat niet
Oh, daar hebben we MissFOK!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van ....
(maar stiekem is het wel leuk )
Moeten we nog even een mooi moment vcoor uitzoeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Wanneer is dat prive-optreden van Muse eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
Voor ons blijf je natuurlijk MissFOK!.
.
Al ben ik wel blij dat het niet Toeps of Blumchen geworden is, die vond ik niks.
Logician vind ik op twee foto's erg, heb ik nog niet genoeg van gezien.
.
En Dizer heeft natuurlijk volkomen terecht gewonnen..
Oh, ik kan elk moment hoor, geen probleemquote:Op donderdag 7 april 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Moeten we nog even een mooi moment vcoor uitzoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |