Oh, daar hebben we MissFOK!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van ....
(maar stiekem is het wel leuk )
Moeten we nog even een mooi moment vcoor uitzoeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Wanneer is dat prive-optreden van Muse eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
Voor ons blijf je natuurlijk MissFOK!.
.
Al ben ik wel blij dat het niet Toeps of Blumchen geworden is, die vond ik niks.
Logician vind ik op twee foto's erg, heb ik nog niet genoeg van gezien.
.
En Dizer heeft natuurlijk volkomen terecht gewonnen..
Oh, ik kan elk moment hoor, geen probleemquote:Op donderdag 7 april 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Moeten we nog even een mooi moment vcoor uitzoeken..
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb gewoon op de huidige MissCrew, MisterCrew en MisterFok! gestemd
Ik heb smaak
Nee manquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:ik ben vierde in het SC-toernooi geworden
Gelukkigquote:Op donderdag 7 april 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gefeliciteerd, Dizer.
Jammer MissBliss. We houden toch van je..
.
.
.
.
Ik zou er wel naartoe willen, maar dat wordt echt onbetaalbaar voor me. Omdat ik die maandag erna ws. naar Rachael Yamagata en Rufus Wainwright in de Paradiso ga en dinsdag naar Alanis Morissette in de Ahoy.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zou er wel naartoe willen, maar dat wordt echt onbetaalbaar voor me. Omdat ik die maandag erna ws. naar Rachael Yamagata en Rufus Wainwright in de Paradiso ga en dinsdag naar Alanis Morissette in de Ahoy.
Da's best kut, want er komen leuke dingen op MM.
Rachael is tof he?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde ook naar Rachael en Rufus, ware het niet dat 't in Amsterdam is en mijn budget erg geslonken is dankzij vakantieboekingen
Maar ik ga wel naar Mozaique. Passe-partout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |