Nee! Ik moet zo de stad in!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Duiveltja het volgende:
Het gaat straks regenen...
Ik smelt gelukkig niet in de regen, maar ik word er wel nat van.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Smelt jij ook al in de regen?
waar is je tag?
Tsja, zonder fotos gaat dat niet lukkenquote:
Hela!quote:
Ik zag 't ook netquote:
Morgen ochtend.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:04 schreef Dizer het volgende:
A. Wanneer vertrek je?
Nouja 'sochtends moet ik gewoon naar school daarquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef Dizer het volgende:
Heerlijk hoor! Echt waar! Ik ben jaloers op je A.
Leuke avatar trouwens
Moodsquote:
Ik zit liever op school daar dan hier op dit momentquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja 'sochtends moet ik gewoon naar school daar.
Dankje.
* mark_03 steekt opnieuw een sigaar aanquote:
I feel your painquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik smelt gelukkig niet in de regen, maar ik word er wel nat van.. En dan gaat m'n kapsel weer stom zitten enzo en ik moet daarna meteen door naar Amsterdam en dan zit ik nat in die stinktrein.
.
.
.
quote:Ik weet niet waar mn tag is.They hate me because I'm pretty.
.
Emmaquote:
Beev heeft altijd zijn maniertjes om toch hoog te eindigen. Dat weet je tochquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Emma![]()
Hoe kan het trouwens dat BVO 2e is geworden. Hij lag er bijna uit voordat ik weg ging..
Zeg, je moet er wel wat voor over hebben hequote:
Elke dag om 07:40 sta ik 5 minuten stil met de trein op schiphol!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor dat we de meeting houden woensdagochtend rond zevenen op Schiphol
Dan ben ik namelijk weer terug in Nederland
Mister Fok!quote:
Waarom wil je nou weer een nieuw accountquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw account, maar zo zonde van het postaantal.
Om 6.40 lan mijn vliegtuig dus dan ben ik gewoon 5 minuten in de buurt van Mister FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke dag om 07:40 sta ik 5 minuten stil met de trein op schiphol!
We zijn dan gewoon in 1 gebouwquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om 6.40 lan mijn vliegtuig dus dan ben ik gewoon 5 minuten in de buurt van Mister FOK!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |