Hier ook... alweer... begin nu toch al echt af te kickenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
Bij mij doet MSN het ook niet.
Het staat lelijk in de OP.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Het was wel orgineel gevonden,maar blijkbaar niet orgineel genoeg!
Huilen moest ik niet.quote:
Oh ik zat gewoon te janken, en ik schaam me er niet voorquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Huilen moest ik niet..
Maar een brok in m'n keel had ik wel ja..
Ik zag die Lange Frans net presenteren daar. Wat een ongelovelijke überkneus zeg.quote:
Moest jij ook al huilen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Door de TT voel ik me gedwongen om te posten.
Beauuuuuuuuu!.
Beau is een held.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
My god, waarom moet iedereen janken bij RTL Boulevard?![]()
Ik vind die hele rij topics sowieso lelijk staanquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het staat lelijk in de OP.
Het is geen normaal Nederlands.
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag die Lange Frans net presenteren daar. Wat een ongelovelijke überkneus zeg.
En dat zeg je in SHO???/?/?//??? ::(:(quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Oke Beau was leuk maar wie kijkt er nu naar RTL Boulevard?.
't was gewoon te laatquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Het was wel orgineel gevonden,maar blijkbaar niet orgineel genoeg!
Jij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Beau is een held..
Elke SHO-er hoort te grienen..
Dude, het is Beauquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
My god, waarom moet iedereen janken bij RTL Boulevard?![]()
Ik vond hem eerst nog wel okay, maar nu... ongelovelijk, wat een domheid..quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgens mij is wel heel bekend Nederland er![]()
uhm ja?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
En dat zeg je in SHO???/?/?//??? ::(:(![]()
(
:(
![]()
:!!
Kutzooi. Ik kon het nog maar nét inhouden toen Ramses ging zingen, maar toen Albert LUL! riep en Beau jankend in de armen viel, toen hield ik het niet meer.quote:
Inso toch.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kutzooi. Ik kon het nog maar nét inhouden toen Ramses ging zingen, maar toen Albert LUL! riep en Beau jankend in de armen viel, toen hield ik het niet meer..
En ik weiger altijd te huilen voor de TV.
Nu moet je blij zijnn dat ik geen SHO-mod ben.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
uhm ja?
moet ik nu mijn kogelvrije vest aan doen?![]()
KutSkaai.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef Skaai het volgende:
Ik ken Beau alleen van de film Feestje en die Scarlett reclame. Verder vond ik dat Boulevard gehannes echt totaal niet interessant.
+ Baas B.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst nog wel okay, maar nu... ongelovelijk, wat een domheid...
Yoo, yoo!
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef niksan het volgende:
Beau
Trouwens, hadden ze Ramses daarvoor laten komen
Jeezzz...
JIJ????!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef niksan het volgende:
Beau
Jeezzz...
Hij wist zelf ook niet dat ie er was, maar 't was wel mooiquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef niksan het volgende:
Beau
Jeezzz...
I'm lovin' it.quote:
Ik ben het heel erg eens met je Bupaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
+ Baas B.
+ Ali B.
+ Brace
Allemaal kneuzen die meteen moeten stoppen met hun carrière.
Ali B vind ik dan nog wel weer okay... die Baas B (met z'n chronisch half dichte ogenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
+ Baas B.
+ Ali B.
+ Brace
Allemaal kneuzen die meteen moeten stoppen met hun carrière.
Ali B.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ali B vind ik dan nog wel weer okay... die Baas B (met z'n chronisch half dichte ogen) en Brace (ik zag die kneus vanmiddag in Rdam, wat een kwal
) mogen wmb zo afgeschoten worden ja.
.
Vooral dat begin he..quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Airelle het volgende:
Ik zag laatst zo'n liedje van Brace of de Box (jaja blijkbaar doet hij niet alleen aan duetjes). Het was verschrikkelijk!!![]()
.
Ali B woont in the ghetto van mijn hometown, weet je.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Nano het volgende:
Gaan we alweer Ali B'en?
Hij was in oktober ofzo met kameraad Ali B bij ons in de discotheekquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Skaai het volgende:
Brace mag weer terug zijn moeder in, met die beugel en kinderstem van 'm.
quote:
De tram koppen lijkt me een veel beter plan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Vooral dat begin he...
ik ben gezegend met een mooie stem – twee hits
en toch pak ik nog gewoon de tram
Ja, net alsof hij mooi kan zingen....quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Vooral dat begin he...
ik ben gezegend met een mooie stem – twee hits
en toch pak ik nog gewoon de tram
Whahahquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
Zet een (N) in je MSN naam als je tegen de regering bent en niet vind dat msn verboden moet worden!!!!
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij was in oktober ofzo met kameraad Ali B bij ons in de discotheek![]()
Maar verder ben nie zo kapot van 'm ... eigenlijk helemaal niet.
En die Awardsbah... komt Mariah Carey nou ook?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ali B.
Altijd aanwezig zijn.
Altijd grappig proberen te zijn.
Maar als de familie er niet zat, had je het wel gedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef niksan het volgende:
[..]dude!!
Ik?? huilen??
"" is voor mij de emotie van binnen
en de hele familie zat erbij![]()
Nee dus
Jeej,klote!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
Zet een (N) in je MSN naam als je tegen de regering bent en niet vind dat msn verboden moet worden!!!!
Heb jij vanavond Boulevard gezien??quote:
Wat heeft die Brace trouwens te zoeken met deze tekst in dit nummer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, net alsof hij mooi kan zingen.....
Moppie moppie, ik krijg je niet meer uit mijn koppie.
Als je serieus genomen wil worden moet je hier dus niet mee aankomen.
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als de familie er niet zat, had je het wel gedaan.
Ja, dat snapte ik dus ook al niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat heeft die Brace trouwens te zoeken met deze tekst in dit nummer?
Want dit is, ja dit is die Leipe Mocro Flavour
Geen probleem Ali B, brengt Leipe Mocro Flavour
Iedereen die doet mee, met Leipe Mocro Flavour
Die Leipe Mocro Flavour, die Leipe Mocro Flavour![]()
![]()
Jij hebt nog geen (N) in je naam!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn ex-katten heten Ramses en Shaffy..
Paar jaar geleden met Robbie Williams heb ik 't nog wel gezien... toch knap dat ze die hebben weten te strikken ... respect... maar verder, wat een klote-awardshow is 't altijd. Dit heeft toch geen internationale allure. Hoeft in principe ook niet, maar ze verkondigen het wel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
Dat 10-jarig bestaan moest zo'n spektakel worden, maar wat een übertrieste line-up zeg..
Behalve als Hind nog gaat zingen ook, maar dat verwacht ik niet..
En al helemaal een Mocro zonder beugel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik dus ook al niet.
Laat dat dan door een Mocro zingen..
Yo, wat is er mee?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Nano het volgende:
Gaan we alweer Ali B'en?
Dat verzin je toch niet.quote:Leipe Mocro Flavour
Ramses is fulltime dronkenquote:
Rot jij eens snel op naarquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef Ali_B het volgende:
[..]
Yo, wat is er mee?
Heb je soms iets tegen Ali B?
Ja, ik weet het. Ik ben vaak op TV
Peace.
Op www.tmfawards.nl wel ja geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Toch jammer dat ik geen TMF heb hier, nu kan ik me niet zo lekker ergeren, net als jullie.
Is er geen livestream?
....sprak ze uit ervaring.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Ramses is fulltime dronken
Alhoewel.. hij doet zijn best om zo te lijken
En het lukt hem aardig, moet ik zeggen
Nu Jamie Cullum en Marco Borsato, nee je mist niks hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Toch jammer dat ik geen TMF heb hier, nu kan ik me niet zo lekker ergeren, net als jullie.
Is er geen livestream?
Wél.quote:
Ik ga ooit nog eens een borrel drinken met Ramsesquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
....sprak ze uit ervaring..
Ramses is nostalgie
Met een lallende Ramses op de achtergrondquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wél.
Ik wilde ook grienen en snotteren bij het vertrek van Beau.
Wat een muts.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog eens een borrel drinken met Ramses
En neejij mag niet mee
Jij en drank = "![]()
"
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat een muts.
"En nu sta ik hier weer stijf van de zenuwen!".
.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Met een lallende Ramses op de achtergrond
Vanavond is de herhaling
Zij heeft soms wel een irritante stemquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is dan ook nog veel te jong om te drinken.
Kus van Inso?quote:
*neus snuit op Inso's mouw*quote:
quote:
quote:
*Tissue in het bevallige neusje van Scandy propt*quote:
kmoesthuileomdatBeauwegisTom.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
INSOINSOINSOINSOINSO!.
Hoe gaat het, beeb?.
I! HATE! YOU! SO! MUCH! RIGHT! NOW! RHAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelis moet niet Trick Me doen, maar Caught Out There. Lekker schreeuwen.
DatisookhelemaalnietzoleukInso,maarikhebhetnietgeienomdatikmoestetendusgavanavonddeherhalingmaarevenkijkendenkik.quote:
Wel kijken vanavond heur, Tom. Zware emo-TV.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
DatisookhelemaalnietzoleukInso,maarikhebhetnietgeienomdatikmoestetendusgavanavonddeherhalingmaarevenkijkendenkik..
Kelis, mens, hou je bek, je zingt slecht.
Ik geloof het. Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Insomaniac het volgende:
Wel kijken vanavond heur, Tom. Zware emo-TV..
En dit is wel heel erg slecht.. Kan ze nog lager?
.
Het is hier ook leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Scandalous het volgende:
Ik hoorde van Skaai dat het hier leuk isVandaar.
quote:
Voorlopig niet. Nu gaan we gothicen met Sharon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Als die janksmoel van een Dinand wint en een speech houdt, smijt ik mn PC het raam uit..
He..jammerquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Als die janksmoel van een Dinand wint en een speech houdt, smijt ik mn PC het raam uit..
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Met haar grote knuisten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inge is echt net Kelly van Big Brother. Wat een manwijf en aanstelster.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Brrrr.
BVO is toch helemaal weg van d'r?
Intwine is het nu.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef Insomaniac het volgende:
M'n stream is de weg kwijt. Géén idéé wat ik zit te kijken, maar het is best grappig..
Nope, geen Intwine hier. Ik zal wel weer op de verkeerde knopjes hebben zitten rammen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Intwine is het nu.
Ach ja, aan dat Elizemens missen we vast weinig.
http://stream.tmf.nl/asx/tmf07.aspquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope, geen Intwine hier. Ik zal wel weer op de verkeerde knopjes hebben zitten rammen..
Yup.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kutzender is TMF toch eigenlijk....
Die had ik ja. Toen wat anders en nu gewoon weer die.quote:
Echt, wat een baggermuziek zenden ze daar altijd uit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup.. En als je het niet meer hebt, mis je het toch.
.
Is Inge niet geboren als, ik zeg maar iets, Ferry?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
INGE IS LEUK!!
INGE IS ONZE DORPSHELDIN!.
Kelis. Mijn god, wat klonkt dat slecht.
.
Elise.. Jemig, wat een schreeuwlelijk.
.
Het is nu al hilarische tv.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is Inge niet geboren als, ik zeg maar iets, Ferry?.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is Inge niet geboren als, ik zeg maar iets, Ferry?.
Van alle rappers in Nederland is Brainpower toch een van de beteren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef timbob het volgende:
BRAINPOWER!
ghehe
nee, dit is echt te jammer
Ik vind het hip.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef timbob het volgende:
BRAINPOWER!
ghehe
nee, dit is echt te jammer
Zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Van alle rappers in Nederland is Brainpower toch een van de beteren.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van alle rappers in Nederland is Brainpower toch een van de beteren.
Haar rol in Feestje was goed!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Daphne Bunskoek
De enige reden dat ik 's morgens opsta.
Daphne is heel ergquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Daphne Bunskoek
Weet je nog, toen Daphne en Bridget gingen trouwen bij de Dag Top 5?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Daphne Bunskoek
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:40 schreef schatje het volgende:
Hij is echt heel klein in het echt en heel dik. Net een worstje op poten.
Wie is er niet beter dan Ali B?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef timbob het volgende:
[..]
nooit gehoord van pete philly?
Ten?
hij is wel beter dan Ali B ja.. maar om nou meteen hem tot 1 van de betere te benoemen...
Ik irriteer me er vreselijk aan!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:42 schreef Orginial het volgende:
Wat een lompe opmerkingen als je een post plaats zegt. Grappig hoor.![]()
Zij verpest mijn ochtendhumeurquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Daphne Bunskoek
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:42 schreef Insomaniac het volgende:TUPTUPTUPTUPUDUPTUPTUP! I LIKE IT LOUD!
!
DuvelDuvelquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie is er niet beter dan Ali B?
Pete Philly
Hmm, Engelstalig.
Ik had het dus over Nederlandstalige rappers.
Wat is de line-up eigenlijk??quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb wel zin in Krezip.
Hun nieuwe nummer is erg leuk.
Krezip is erg leuk.
Heel erg leuk.
Ik heb al honder keer gelezen: Je bent geband.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik irriteer me er vreselijk aan!
Ik word er gewoon chagerijnig van!
Zij is leuk 's ochtends.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Zij verpest mijn ochtendhumeur
Wat is zij hysterisch op de vroege ochtend
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij is leuk 's ochtends.
Renate en haar stem: "Dat kan haaarrrrrdderrrr "
wie is dat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
"Dit is de man die persoonlijk bling bling in Nederland geintroduceerd heeft."
Opties -->> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: JAquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb al honder keer gelezen: Je bent geband.Ha-ha.
Hij maakt sieraden enzoquote:
Stom!De eerste keer trapte ik er nog in ook!Maar nou is ie niet meer leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb al honder keer gelezen: Je bent geband.Ha-ha.
En heeft het bed gedeeld met Madonna.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rodrigo Otazu. Hij maakt kettinkjes enzo.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opties -->> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: JA
hmmquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rodrigo Otazu. Hij maakt kettinkjes enzo.
Dat was ook slecht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Had je lange frans op die rode loper moeten zien interviewen![]()
Girls Aloud zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
Het wordt met de minuut triester
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was ook slecht.
Dat ze die mensen niet even screenen voordat ze ze de Girls Aloud laten interviewen.
Mooie vrouwen welquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
die prijs is alleen maar om het slechte ontwerp te verdoezellenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Van een eurootje of 300.
[afbeelding]
Ze zijn iig leuker dan Raffishquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
Ik kan me nog goed herinneren dat ik daar op gedanst heb vorig jaar.In het theater.Wat een drama.Ik word echt elke keer gek als ik Jump weer op de radio hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Mooie vrouwen, mooie vrouwen?
So what.
De muziek is bagger
Alsjeblieft. Ik wil die naam niet eens horen.quote:
Met het geluid uit is het goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Mooie vrouwen, mooie vrouwen?
So what.
De muziek is bagger
Wacht maarquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik wil die naam niet eens horen.!!!
Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffishquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef niksan het volgende:
[..]
Wacht maar
Ze zullen er vanavond wel zijn
Seth Kamphuijs ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
Wie is die amateur?
Jij weet me ook steeds te raken, hèquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]Boy I wanna be your plaything, babyyyyyyyyyyyyy!
!
Oh, ze is het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anouk is zo'n stoer wijf..
Zwanger, geweldige muziek, en toch op de TMF AWards komen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan me de allereerste TMF-awards nog wel herinneren. Gewoon in een hoekje van de studio, Michael Pylardinges en geen beroemdheden.. Heel kneuterig allemaal.
Hell, ik ben zelfs nog naar een van de launch-parties geweest, toen waren de uitzendingen nog niet eens begonnen en was het logo nog zwart-wit.
Tot zover oma vertelt..
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan me de allereerste TMF-awards nog wel herinneren. Gewoon in een hoekje van de studio, Michael Pylardinges en geen beroemdheden.. Heel kneuterig allemaal.
Hell, ik ben zelfs nog naar een van de launch-parties geweest, toen waren de uitzendingen nog niet eens begonnen en was het logo nog zwart-wit.
Tot zover oma vertelt..
Ik vind Tiësto wel okay ja.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaja, ik trapte in de grap.
BVO, moet je Triesto niet aanbidden ofzo?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
TMF Awards zijn okay.
Het is dan ook voor jouw leeftijdsgenootjes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
TMF Awards zijn okay.
uchquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja. Michael Pyzllerklewkrkerjkr. Die presenteert nu zo'n auto-programma
Het maakt FOK! eindelijk weer eens leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
TMF Awards zijn okay.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef bar_rel het volgende:
Mensen ik ga douchen daarna Lostkijken, en daarna slapen.
Nog een prettige avond verder![]()
![]()
Die enorme kneus is anders wel miljonair.quote:
Jeroen Post neemt vandaag afscheid van TMF.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die enorme kneus is anders wel miljonair..
Ik vond hem destijds een van de leukste VJ's.
een rijke kneus is evengoed nog een kneusquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die enorme kneus is anders wel miljonair..
Ik vond hem destijds een van de leukste VJ's.
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jeroen Post neemt vandaag afscheid van TMF.
En wat heeft dat met Michael Pylarzcczickck te maken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jeroen Post neemt vandaag afscheid van TMF.
Ja,ik kan jou toch niet zomaar overslaan!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het opmerkt![]()
!
Nano
Doeei!![]()
Jij was toch fan van Ali?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
Wat een kneus toch ook die Ali, met z'n hele arsenaal aan respect/ant-vloek/worldpeace/anti-kanker.anti-balkenende/pro-hiphop/anti-rascisme armbandjes.
Ik moest gelijk aan Wanda denken.quote:
quote:
quote:Jeroen maakt geen grap
Gisteren werd bekend dat de VJ stopt met zijn werk bij de muziekzender TMF.
Jeroen heeft zeven jaar programma’s gepresenteerd voor de muziekzender en vandaag is het voorbij. Gisteren kwam het nieuws al naar buiten, maar vandaag is het 1 april en dus werd er gedacht aan een goede 1 april - grap. Jeroen Post kan daar zelf ook wel om lachen. "Ik kan je melden dat het zeker geen grap is. Ik stop echt met mijn programma op TMF."
Het is niet echt een vervelend besluit geweest voor Jeroen Post. "Het leukse is dat ik kan zeggen dat er absoluut geen haat en nijd is geweest tussen mij en TMF. Maar het is mooi geweest. Het wordt tijd dat ik met mijn eigen productiemaatschappij ga bezighouden en op zoek ga na nieuwe uitdagingen."
Ondanks dat Post stopt met zijn programma’s verdwijnt hij niet helemaal uit beeld bij TMF. "Ik blijf sowieso in de weekenden lekker werken als dj. Dat vind ik super leuk om te doen."
Jeroen Post neemt vanavond afscheid tijdens de TMF Awards in Rotterdam.
Wij en bagger?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:
Ik dacht dacht dat jullie het snel zouden vol baggeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |