Hij wist zelf ook niet dat ie er was, maar 't was wel mooiquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef niksan het volgende:
Beau
Trouwens, hadden ze Ramses daarvoor laten komen
Jeezzz...
I'm lovin' it.quote:
Ik ben het heel erg eens met je Bupaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
+ Baas B.
+ Ali B.
+ Brace
Allemaal kneuzen die meteen moeten stoppen met hun carrière.
Ali B vind ik dan nog wel weer okay... die Baas B (met z'n chronisch half dichte ogenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
+ Baas B.
+ Ali B.
+ Brace
Allemaal kneuzen die meteen moeten stoppen met hun carrière.
Ali B.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ali B vind ik dan nog wel weer okay... die Baas B (met z'n chronisch half dichte ogen) en Brace (ik zag die kneus vanmiddag in Rdam, wat een kwal
) mogen wmb zo afgeschoten worden ja.
.
Vooral dat begin he..quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Airelle het volgende:
Ik zag laatst zo'n liedje van Brace of de Box (jaja blijkbaar doet hij niet alleen aan duetjes). Het was verschrikkelijk!!![]()
.
Ali B woont in the ghetto van mijn hometown, weet je.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Nano het volgende:
Gaan we alweer Ali B'en?
Hij was in oktober ofzo met kameraad Ali B bij ons in de discotheekquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Skaai het volgende:
Brace mag weer terug zijn moeder in, met die beugel en kinderstem van 'm.
quote:
De tram koppen lijkt me een veel beter plan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Vooral dat begin he...
ik ben gezegend met een mooie stem – twee hits
en toch pak ik nog gewoon de tram
Ja, net alsof hij mooi kan zingen....quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Vooral dat begin he...
ik ben gezegend met een mooie stem – twee hits
en toch pak ik nog gewoon de tram
Whahahquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
Zet een (N) in je MSN naam als je tegen de regering bent en niet vind dat msn verboden moet worden!!!!
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij was in oktober ofzo met kameraad Ali B bij ons in de discotheek![]()
Maar verder ben nie zo kapot van 'm ... eigenlijk helemaal niet.
En die Awardsbah... komt Mariah Carey nou ook?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ali B.
Altijd aanwezig zijn.
Altijd grappig proberen te zijn.
Maar als de familie er niet zat, had je het wel gedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef niksan het volgende:
[..]dude!!
Ik?? huilen??
"" is voor mij de emotie van binnen
en de hele familie zat erbij![]()
Nee dus
Jeej,klote!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
Zet een (N) in je MSN naam als je tegen de regering bent en niet vind dat msn verboden moet worden!!!!
Heb jij vanavond Boulevard gezien??quote:
Wat heeft die Brace trouwens te zoeken met deze tekst in dit nummer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, net alsof hij mooi kan zingen.....
Moppie moppie, ik krijg je niet meer uit mijn koppie.
Als je serieus genomen wil worden moet je hier dus niet mee aankomen.
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als de familie er niet zat, had je het wel gedaan.
Ja, dat snapte ik dus ook al niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat heeft die Brace trouwens te zoeken met deze tekst in dit nummer?
Want dit is, ja dit is die Leipe Mocro Flavour
Geen probleem Ali B, brengt Leipe Mocro Flavour
Iedereen die doet mee, met Leipe Mocro Flavour
Die Leipe Mocro Flavour, die Leipe Mocro Flavour![]()
![]()
Jij hebt nog geen (N) in je naam!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn ex-katten heten Ramses en Shaffy..
Paar jaar geleden met Robbie Williams heb ik 't nog wel gezien... toch knap dat ze die hebben weten te strikken ... respect... maar verder, wat een klote-awardshow is 't altijd. Dit heeft toch geen internationale allure. Hoeft in principe ook niet, maar ze verkondigen het wel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
Dat 10-jarig bestaan moest zo'n spektakel worden, maar wat een übertrieste line-up zeg..
Behalve als Hind nog gaat zingen ook, maar dat verwacht ik niet..
En al helemaal een Mocro zonder beugel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik dus ook al niet.
Laat dat dan door een Mocro zingen..
Yo, wat is er mee?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Nano het volgende:
Gaan we alweer Ali B'en?
Dat verzin je toch niet.quote:Leipe Mocro Flavour
Ramses is fulltime dronkenquote:
Rot jij eens snel op naarquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef Ali_B het volgende:
[..]
Yo, wat is er mee?
Heb je soms iets tegen Ali B?
Ja, ik weet het. Ik ben vaak op TV
Peace.
Op www.tmfawards.nl wel ja geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Toch jammer dat ik geen TMF heb hier, nu kan ik me niet zo lekker ergeren, net als jullie.
Is er geen livestream?
....sprak ze uit ervaring.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Ramses is fulltime dronken
Alhoewel.. hij doet zijn best om zo te lijken
En het lukt hem aardig, moet ik zeggen
Nu Jamie Cullum en Marco Borsato, nee je mist niks hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Toch jammer dat ik geen TMF heb hier, nu kan ik me niet zo lekker ergeren, net als jullie.
Is er geen livestream?
Wél.quote:
Ik ga ooit nog eens een borrel drinken met Ramsesquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
....sprak ze uit ervaring..
Ramses is nostalgie
Met een lallende Ramses op de achtergrondquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wél.
Ik wilde ook grienen en snotteren bij het vertrek van Beau.
Wat een muts.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog eens een borrel drinken met Ramses
En neejij mag niet mee
Jij en drank = "![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |