Oh ik zat gewoon te janken, en ik schaam me er niet voorquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Huilen moest ik niet..
Maar een brok in m'n keel had ik wel ja..
Ik zag die Lange Frans net presenteren daar. Wat een ongelovelijke überkneus zeg.quote:
Moest jij ook al huilen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
Door de TT voel ik me gedwongen om te posten.
Beauuuuuuuuu!.
Beau is een held.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
My god, waarom moet iedereen janken bij RTL Boulevard?![]()
Ik vind die hele rij topics sowieso lelijk staanquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het staat lelijk in de OP.
Het is geen normaal Nederlands.
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag die Lange Frans net presenteren daar. Wat een ongelovelijke überkneus zeg.
En dat zeg je in SHO???/?/?//??? ::(:(quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Oke Beau was leuk maar wie kijkt er nu naar RTL Boulevard?.
't was gewoon te laatquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Het was wel orgineel gevonden,maar blijkbaar niet orgineel genoeg!
Jij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Beau is een held..
Elke SHO-er hoort te grienen..
Dude, het is Beauquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
My god, waarom moet iedereen janken bij RTL Boulevard?![]()
Ik vond hem eerst nog wel okay, maar nu... ongelovelijk, wat een domheid..quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgens mij is wel heel bekend Nederland er![]()
uhm ja?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
En dat zeg je in SHO???/?/?//??? ::(:(![]()
(
:(
![]()
:!!
Kutzooi. Ik kon het nog maar nét inhouden toen Ramses ging zingen, maar toen Albert LUL! riep en Beau jankend in de armen viel, toen hield ik het niet meer.quote:
Inso toch.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kutzooi. Ik kon het nog maar nét inhouden toen Ramses ging zingen, maar toen Albert LUL! riep en Beau jankend in de armen viel, toen hield ik het niet meer..
En ik weiger altijd te huilen voor de TV.
Nu moet je blij zijnn dat ik geen SHO-mod ben.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
uhm ja?
moet ik nu mijn kogelvrije vest aan doen?![]()
KutSkaai.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef Skaai het volgende:
Ik ken Beau alleen van de film Feestje en die Scarlett reclame. Verder vond ik dat Boulevard gehannes echt totaal niet interessant.
+ Baas B.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst nog wel okay, maar nu... ongelovelijk, wat een domheid...
Yoo, yoo!
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef niksan het volgende:
Beau
Trouwens, hadden ze Ramses daarvoor laten komen
Jeezzz...
JIJ????!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef niksan het volgende:
Beau
Trouwens, hadden ze Ramses daarvoor laten komen
Jeezzz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |