Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als de familie er niet zat, had je het wel gedaan.
Ja, dat snapte ik dus ook al niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat heeft die Brace trouwens te zoeken met deze tekst in dit nummer?
Want dit is, ja dit is die Leipe Mocro Flavour
Geen probleem Ali B, brengt Leipe Mocro Flavour
Iedereen die doet mee, met Leipe Mocro Flavour
Die Leipe Mocro Flavour, die Leipe Mocro Flavour![]()
![]()
Jij hebt nog geen (N) in je naam!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
Zet een (N) in je MSN naam als je tegen de regering bent en niet vind dat msn verboden moet worden!!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn ex-katten heten Ramses en Shaffy..
Paar jaar geleden met Robbie Williams heb ik 't nog wel gezien... toch knap dat ze die hebben weten te strikken ... respect... maar verder, wat een klote-awardshow is 't altijd. Dit heeft toch geen internationale allure. Hoeft in principe ook niet, maar ze verkondigen het wel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
Dat 10-jarig bestaan moest zo'n spektakel worden, maar wat een übertrieste line-up zeg..
Behalve als Hind nog gaat zingen ook, maar dat verwacht ik niet..
En al helemaal een Mocro zonder beugel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik dus ook al niet.
Laat dat dan door een Mocro zingen..
Yo, wat is er mee?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Nano het volgende:
Gaan we alweer Ali B'en?
Dat verzin je toch niet.quote:Leipe Mocro Flavour
Ramses is fulltime dronkenquote:
Rot jij eens snel op naarquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef Ali_B het volgende:
[..]
Yo, wat is er mee?
Heb je soms iets tegen Ali B?
Ja, ik weet het. Ik ben vaak op TV
Peace.
Op www.tmfawards.nl wel ja geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Toch jammer dat ik geen TMF heb hier, nu kan ik me niet zo lekker ergeren, net als jullie.
Is er geen livestream?
....sprak ze uit ervaring.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Ramses is fulltime dronken
Alhoewel.. hij doet zijn best om zo te lijken
En het lukt hem aardig, moet ik zeggen
Nu Jamie Cullum en Marco Borsato, nee je mist niks hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Toch jammer dat ik geen TMF heb hier, nu kan ik me niet zo lekker ergeren, net als jullie.
Is er geen livestream?
Wél.quote:
Ik ga ooit nog eens een borrel drinken met Ramsesquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
....sprak ze uit ervaring..
Ramses is nostalgie
Met een lallende Ramses op de achtergrondquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wél.
Ik wilde ook grienen en snotteren bij het vertrek van Beau.
Wat een muts.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik ga ooit nog eens een borrel drinken met Ramses
En neejij mag niet mee
Jij en drank = "![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |