quote:
quote:
*Tissue in het bevallige neusje van Scandy propt*quote:
kmoesthuileomdatBeauwegisTom.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
INSOINSOINSOINSOINSO!.
Hoe gaat het, beeb?.
I! HATE! YOU! SO! MUCH! RIGHT! NOW! RHAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelis moet niet Trick Me doen, maar Caught Out There. Lekker schreeuwen.
DatisookhelemaalnietzoleukInso,maarikhebhetnietgeienomdatikmoestetendusgavanavonddeherhalingmaarevenkijkendenkik.quote:
Wel kijken vanavond heur, Tom. Zware emo-TV.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
DatisookhelemaalnietzoleukInso,maarikhebhetnietgeienomdatikmoestetendusgavanavonddeherhalingmaarevenkijkendenkik..
Kelis, mens, hou je bek, je zingt slecht.
Ik geloof het. Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:23 schreef Insomaniac het volgende:
Wel kijken vanavond heur, Tom. Zware emo-TV..
En dit is wel heel erg slecht.. Kan ze nog lager?
.
Het is hier ook leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Scandalous het volgende:
Ik hoorde van Skaai dat het hier leuk isVandaar.
quote:
Voorlopig niet. Nu gaan we gothicen met Sharon.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Als die janksmoel van een Dinand wint en een speech houdt, smijt ik mn PC het raam uit..
He..jammerquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Als die janksmoel van een Dinand wint en een speech houdt, smijt ik mn PC het raam uit..
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
Met haar grote knuisten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inge is echt net Kelly van Big Brother. Wat een manwijf en aanstelster.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Brrrr.
BVO is toch helemaal weg van d'r?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |