Renate ziet er teminste lekker uit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Ronhui het volgende:
Is Renate een beetje zenuwachtig?
Hebben ze na Silvie vorig jaar niet geleerd dat startende VJ's een heel programma laten presenteren niet zo een goed idee was?
Ik dacht 7 jaar. Maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kansloos.. Hoelang zit 'ie al bij TMF? 10 jaar ofzo? En nooit bij een andere omroep terechtgekomen, dat zegt genoeg.
Zelfs die Kris kreeg een andere baan. Voor 3 weken.
Daar hebben ze inderdaad niks van geleerdquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef Ronhui het volgende:
Is Renate een beetje zenuwachtig?
Hebben ze na Silvie vorig jaar niet geleerd dat startende VJ's een heel programma laten presenteren niet zo een goed idee was?
7 jaar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kansloos.. Hoelang zit 'ie al bij TMF? 10 jaar ofzo? En nooit bij een andere omroep terechtgekomen, dat zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:40 schreef schatje het volgende:
Hij is echt heel klein in het echt en heel dik. Net een worstje op poten.
Dit is tegenwoordig een hitquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Scooter is absoluut kut, en wat doen die daar in godesnaam, ze hebben al 1000 jaar geen hit meer gehad...
Sylvie is zoooo overrated. Twee tieten, meer is het niet.quote:
Nou, Jeroen Post neukt die Kris wel dus dat heeft ie dan in ieder geval voor elkaar gekregen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zelfs die Kris kreeg een andere baan. Voor 3 weken.
Dat vreselijk nare interview met Fok! wat ze eerst had, toen had ze het echt voor me afgedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef schatje het volgende:
Daar hebben we die del ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |