Wacht maarquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik wil die naam niet eens horen.!!!
Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffishquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef niksan het volgende:
[..]
Wacht maar
Ze zullen er vanavond wel zijn
Seth Kamphuijs ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
Wie is die amateur?
Jij weet me ook steeds te raken, hèquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]Boy I wanna be your plaything, babyyyyyyyyyyyyy!
!
Oh, ze is het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anouk is zo'n stoer wijf..
Zwanger, geweldige muziek, en toch op de TMF AWards komen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan me de allereerste TMF-awards nog wel herinneren. Gewoon in een hoekje van de studio, Michael Pylardinges en geen beroemdheden.. Heel kneuterig allemaal.
Hell, ik ben zelfs nog naar een van de launch-parties geweest, toen waren de uitzendingen nog niet eens begonnen en was het logo nog zwart-wit.
Tot zover oma vertelt..
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kan me de allereerste TMF-awards nog wel herinneren. Gewoon in een hoekje van de studio, Michael Pylardinges en geen beroemdheden.. Heel kneuterig allemaal.
Hell, ik ben zelfs nog naar een van de launch-parties geweest, toen waren de uitzendingen nog niet eens begonnen en was het logo nog zwart-wit.
Tot zover oma vertelt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |