Opties -->> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: JAquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb al honder keer gelezen: Je bent geband.Ha-ha.
Hij maakt sieraden enzoquote:
Stom!De eerste keer trapte ik er nog in ook!Maar nou is ie niet meer leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb al honder keer gelezen: Je bent geband.Ha-ha.
En heeft het bed gedeeld met Madonna.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rodrigo Otazu. Hij maakt kettinkjes enzo.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opties -->> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: JA
hmmquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rodrigo Otazu. Hij maakt kettinkjes enzo.
Dat was ook slecht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Had je lange frans op die rode loper moeten zien interviewen![]()
Girls Aloud zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
Het wordt met de minuut triester
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was ook slecht.
Dat ze die mensen niet even screenen voordat ze ze de Girls Aloud laten interviewen.
Mooie vrouwen welquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
die prijs is alleen maar om het slechte ontwerp te verdoezellenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Van een eurootje of 300.
[afbeelding]
Ze zijn iig leuker dan Raffishquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
Ik kan me nog goed herinneren dat ik daar op gedanst heb vorig jaar.In het theater.Wat een drama.Ik word echt elke keer gek als ik Jump weer op de radio hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Girls Aloud
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Mooie vrouwen, mooie vrouwen?
So what.
De muziek is bagger
Alsjeblieft. Ik wil die naam niet eens horen.quote:
Met het geluid uit is het goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Mooie vrouwen, mooie vrouwen?
So what.
De muziek is bagger
Wacht maarquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik wil die naam niet eens horen.!!!
Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffish Raffishquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:54 schreef niksan het volgende:
[..]
Wacht maar
Ze zullen er vanavond wel zijn
Seth Kamphuijs ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
Wie is die amateur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |