uchquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja. Michael Pyzllerklewkrkerjkr. Die presenteert nu zo'n auto-programma
Het maakt FOK! eindelijk weer eens leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
TMF Awards zijn okay.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef bar_rel het volgende:
Mensen ik ga douchen daarna Lostkijken, en daarna slapen.
Nog een prettige avond verder![]()
![]()
Die enorme kneus is anders wel miljonair.quote:
Jeroen Post neemt vandaag afscheid van TMF.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die enorme kneus is anders wel miljonair..
Ik vond hem destijds een van de leukste VJ's.
een rijke kneus is evengoed nog een kneusquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die enorme kneus is anders wel miljonair..
Ik vond hem destijds een van de leukste VJ's.
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jeroen Post neemt vandaag afscheid van TMF.
En wat heeft dat met Michael Pylarzcczickck te maken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jeroen Post neemt vandaag afscheid van TMF.
Ja,ik kan jou toch niet zomaar overslaan!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het opmerkt![]()
!
Nano
Doeei!![]()
Jij was toch fan van Ali?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:10 schreef BVO het volgende:
Wat een kneus toch ook die Ali, met z'n hele arsenaal aan respect/ant-vloek/worldpeace/anti-kanker.anti-balkenende/pro-hiphop/anti-rascisme armbandjes.
Ik moest gelijk aan Wanda denken.quote:
quote:
quote:Jeroen maakt geen grap
Gisteren werd bekend dat de VJ stopt met zijn werk bij de muziekzender TMF.
Jeroen heeft zeven jaar programma’s gepresenteerd voor de muziekzender en vandaag is het voorbij. Gisteren kwam het nieuws al naar buiten, maar vandaag is het 1 april en dus werd er gedacht aan een goede 1 april - grap. Jeroen Post kan daar zelf ook wel om lachen. "Ik kan je melden dat het zeker geen grap is. Ik stop echt met mijn programma op TMF."
Het is niet echt een vervelend besluit geweest voor Jeroen Post. "Het leukse is dat ik kan zeggen dat er absoluut geen haat en nijd is geweest tussen mij en TMF. Maar het is mooi geweest. Het wordt tijd dat ik met mijn eigen productiemaatschappij ga bezighouden en op zoek ga na nieuwe uitdagingen."
Ondanks dat Post stopt met zijn programma’s verdwijnt hij niet helemaal uit beeld bij TMF. "Ik blijf sowieso in de weekenden lekker werken als dj. Dat vind ik super leuk om te doen."
Jeroen Post neemt vanavond afscheid tijdens de TMF Awards in Rotterdam.
Wij en bagger?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:
Ik dacht dacht dat jullie het snel zouden vol baggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |