heb ik er een gemist? ik zal even terug kijken! Had er snel doorheen gescrolledquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
dan moet je megamandy er ook bij zetten
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, sorry, dit ziet er een beetje uit alsof je vuile randen hebt
Maar blijven oefenen, komt goed
Thanks!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef Holyme het volgende:
Jaja, al die Peridot hier blijftDebs wat 'n mooie foto ook!
Enfermera, ik denk eigenlijk ook dat een ander kleurtje beter was geweestMaar in natuurlijk licht ziet het er misschien anders uit
Ooi86, leuke stippels, vrolijke mani zo!
Amy, nogmaals dan, hij's goed gelukt![]()
[ afbeelding ]
CG Something sweet, Catrice Sweets for my sweets, Essence Most wanted.
De blauwe Rain Polish van Eyeko of de zilvere glitter?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
@AmyGrace:
Ik zit je blog te bekijken.
Weet je toevallig of die kleur grijs uit je blog van vandaag een vergelijkbare heeft bij Essence / Catrice ??
( Ik heb hier wel gelezen dat er in september een nieuwe collectie komt met grijstinten)
Oh ja ik bedoel die basiskleur, niet de glitters.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De blauwe Rain Polish van Eyeko of de zilvere glitter?
Rain Polish van Eyeko lijkt volgens mij op Sea Spray van China Glaze. Volgens mij heeft Catrice niet zo'n pastel blauw.
Ik ook, vind hem 'wel leuk'. Voor mezelf dan.. op de foto's is ie heeel mooi!quote:
H&M Heeft toch een zwarte?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Dragonberry het volgende:
even wat anders![]()
[ afbeelding ]
China Glaze - Golden Opportunity met een streep van H&M - Manhunter
Oja en ik kwam er dus achter dat ik verder geen zwart heb.. Welke moet ik hebben volgens jullie?
Kun je die crackle laten zien? Ben benieuwd of ze die formule hebben aangepast.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef Sokkepok het volgende:
Whoe, ik was vandaag in Maastricht en daar waren ze al bezig met de nieuwe collectie van Essence
Ik heb er 7 mee genomen. Wel even een slechte foto door weinig licht:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
67 Make it golden, 78 Blue addicted, 77 In style, 03 Crack me! Blue, 68 High spirits, 79 Viva la green en 80 Icy princess
Blue Addicted ziet er echt geweldig uit![]()
Morgen meer foto's ^^
Ik ook, want die vorige was zwaar kak. Ik ga 'm morgen even op een nagelwiel doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
H&M Heeft toch een zwarte?![]()
[..]
Kun je die crackle laten zien? Ben benieuwd of ze die formule hebben aangepast.
Jazeker, ik heb 'm nu op m'n nagels zitten, maar ik heb bij m'n vriend thuis geen Poshe, dus ik heb het alweer verpest xD. Morgen swatch ik 'm ff over zwart heen, dan issie waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Crientj het volgende:
@Sokkepok, Wil je misschien ook de 78 Blue addicted swatchen?
Die ziet er ook gaaf uit.
En al die Peridot nagels. Haha. Supah tof. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |