Donkerblauwe Vans?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Nog steeds op zoek naar overal bij matchende zomerschoenen.
fragment all courtsquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Nog steeds op zoek naar overal bij matchende zomerschoenen.
Ik heb gister donkerblauwe vans era's binnengekregen, bevallen goed moet ik zeggen!quote:
sowieso lelijkquote:
Mooie prijs in die staat!quote:
Inderdaad, hoop dat ze in het echt ook een beetje meevallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Golden_Pauper het volgende:
ze waren nieuw nieuw. dit is na een week raggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
Fuck yes. Ik kan nu met een gerust hart retiren.fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das dan weer klote, maar ik ben het met je eens dat ze supercomfy zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef HAL9000S het volgende:
M'n free run + 2 iD's zijn binnen, zwaaar tevreden over de kwaliteit, de comfyness en de looks.
[ afbeelding ]
NIgga please er niet op gezetMawfakkas.
Zoooooi mooiquote:
Ik kan een beter doel verzinnen.. Hardlopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga deze free's wsl meer onder shorts rocken maar vind het model niet tegenvallen onder denim.
[ afbeelding ]
Dat is wel heel nice. Die is nog platter bij de tenen. Voordeel van deze is omdat er een Nike + sensor in kan en dat heb ik in m'n lunars ook. Wel zo handig om de boel bij te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Je kan er op de id site ook een free 3.0 zool onder plakken, komt nog dichter bij barefoot lopen. (neem aan dat je daarom de free wilt)
fapfapquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 8 paar de deur uit gedaan
Andersom. Hoe dichter bij de 0, hoe dichter het bij barefoot komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Je kan er op de id site ook een free 3.0 zool onder plakken, komt nog dichter bij barefoot lopen. (neem aan dat je daarom de free wil)
Nee. Patent versies waren gelimiteerder en niet in Europa gereleased. De shops die Avengers kregen ontvingen evenveel blauwe als paarse.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Purple avengers zijn niet zo zeldzaam toch? Die blauwe zijn toch moeilijk te krijgen?
hij vind ze lelijk, ik ook trouwensquote:
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt. Hou ook niet echt van skater style.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij vind ze lelijk, ik ook trouwens
Zag op de Nike ID site dat bij dat een van de specifieke features 'closer to barefoot' walking is. Plus de zool is wat dunner/flexibeler tov de 2 waardoor natuurlijke voetbewegingen makkelijker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:13 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Andersom. Hoe dichter bij de 0, hoe dichter het bij barefoot komt.
[..]
Ach komop... dat argument is nergens meer op gebaseerd, de tijd dat mensen met alle kleuren van de regenboog rondliepen is alweer een tijdje geleden. De trend van de afgelopen 2 jaar ofzo is juist clean en rustig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt.
quote:It was introduced in 2004 after Nike representatives observed some of the track athletes supplied by them were training barefoot[4]. The numbering system indicates the cushioning of the shoe and follows a scale ranging from 1 (barefoot) to 12 (normal running shoe), i.e. Free 3.0 being the least and Free 7.0 being the most cushioned model so far
Weet jij uberhaupt wel wat sneakers zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat kan. De meeste schoenen die hier gepost worden vind ik ook niks, omdat alle kleuren van de gay-regenboog er in zijn verwerkt. Hou ook niet echt van skater style.
Verder nog een paar dsquared2 hier liggen. Lopen heerlijk
[ afbeelding ]
Echt vet. Zou dit een beetje geschikt zijn voor bmx'en? Niet dat je er echt speciale schoenen voor nodig hebt maar iets wat een beetje stevig is is wel handig.quote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Moffol het volgende:
[..]
Met wat heb je dat effect erop gegooid? Gave pic!
Zijn gemaakt voor het skaten en zijn wel stevig maar ik zou er niet op bmx´nquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef Moffol het volgende:
[..]
Echt vet. Zou dit een beetje geschikt zijn voor bmx'en? Niet dat je er echt speciale schoenen voor nodig hebt maar iets wat een beetje stevig is is wel handig.
maat? SKU is 317321-063. Probeer eens op femalesneakerfiend. En af en toe eBay in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kom ook weer es storen...
Voor mn bday zou ik een paar mooie Jordan kicks krijgen van paps, had alles al gefixed, Flight Club NY had ze nog in mn maat, maaaaarrr paps zou het zelf wel regelen hij kent tenslotte het hoofd van de footlocker in de US (zucht).
En nu is het hem niet gelukt en FCNY heeft ze nie meer in mijn maat
Kheb half i-net al afgespeurd dus hoop hier nu op de gouden tip...
Het gaat om Air Jordan Spiz'ike Miami Vice neutral grey/vivid pink/cool grey/turbo green, release feb/mar 2010.
[ afbeelding ]
Please help
Die zal altijd op m'n lijst blijvenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? SKU is 317321-063. Probeer eens op femalesneakerfiend. En af en toe eBay in de gaten houden.
Hoe is je Koreaans?![]()
hoi.
[ link | afbeelding ]
WDYWT - Nike SB Stefan Janoski by SHOOTO
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:13 schreef iRemco het volgende:
Wel grappig om te zien dat mensen hier en op LB hun Wivah's posten
Aangezien het een kindermodel is in dit geval 5,5Y, 6Y en 6,5Y (ik doe niet moeilijk over een maatje meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? SKU is 317321-063. Probeer eens op femalesneakerfiend. En af en toe eBay in de gaten houden.
Hoe is je Koreaans?![]()
hoi.
[ link | afbeelding ]
WDYWT - Nike SB Stefan Janoski by SHOOTO
Die Asics zijn erg nice indeed. Ik heb ze maar langs me heen laten gaan. Nu even rustiger aan doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dat de een zegt dat ze IRL tegenvallen en de ander ze IRL juist kan waarderen wilde ik ze toch zelf ff beoordelen. Was bang dat ze overal uitverkocht waren maar gelukkig had woei nog wat liggen. Thanx voor de hookup alvast Letates![]()
[ afbeelding ]
(de linker) Grail time...
That's what she said. En DD mocht jij van gedachte veranderen kan je een pm sturen, ik ga ze morgen voor HAL halen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die Asics zijn erg nice indeed. Ik heb ze maar langs me heen laten gaan. Nu even rustiger aan doen.
Een paar Busenitz gaan nu voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
That's what she said. En DD mocht jij van gedachte veranderen kan je een pm sturen, ik ga ze morgen voor HAL halen.
Tried.... didn't suck seedquote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze maar langs me heen laten gaan.
ligt eraan wat de koper wil, meestal zet ik $40 op. Geef ook altijd een een tracking nummer mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:38 schreef Nozuka het volgende:
Ik heb voor het eerst wat verkocht op Ebay, aan iemand uit Indonesië. Wat geven jullie aan als waarde van het pakket? Gewoon de prijs waarvoor het verkocht is, of een lagere waarde in verband met belasting voor de koper (en minder geld terug van TNT als het pakket kwijt zou raken)?
Zal best met zo'n zool.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar of 10 () heb ik maar weer eens een paar Nikes voor de zomer aangeschaft:
[ afbeelding ]
Loopt heerlijk
yep.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef BaasBarend het volgende:
Die springveerKun je dan hoger springen?
Free >> Lunar! Wat moet je voor die bruins hebben btw?quote:
Hoezo niet mee bmxen? (Nike SB)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn gemaakt voor het skaten en zijn wel stevig maar ik zou er niet op bmx´n
Je had Free's (30/35e) &Moire's) moeten kopen in '07/08, lagen voor cheap in Rosada en Roermond. (kon mij herinneren dat ik een foto van had genomen..)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Free >> Lunar! Wat moet je voor die bruins hebben btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je je Fluffs alweer verkocht?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je had Free's (30/35e) &Moire's) moeten kopen in '07/08, lagen voor cheap in Rosada en Roermond. (kon mij herinneren dat ik een foto van had genomen..)
Uit het archief van 2008:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]Wil die grijze TZ moire's nog een keer op de kop tikken... verder ben ik zeer tevree met m'n free run + 2 at the moment, wil zeker nog een uit het city pack scoren.. Fluffs heb ik weg gedaan omdat ze wat te klein waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je je Fluffs alweer verkocht?
lol @ stussy
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ik ben zelf niet zo fan van Nike Shox, omdat ze er vaak erg sportief uitzien( daarvoor zijn ze dan ook bedoeld), maar deze vind ik er best nice uitzienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
Voor het eerst sinds een jaar of 10 () heb ik maar weer eens een paar Nikes voor de zomer aangeschaft:
[ afbeelding ]
Loopt heerlijk
Die skateschoenen (of hoe die ook heten) vind ik sowieso niks, Nike Air gaat vroeg of laat lek (vroeger talloze schoenen van gehad) dus dat was ook geen optie. Dus ik kwam al gauw bij de Shox uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo fan van Nike Shox, omdat ze er vaak erg sportief uitzien( daarvoor zijn ze dan ook bedoeld), maar deze vind ik er best nice uitzien
Omdat ik met die schoenen mij niet echt kon grippen om te bunnyhoppen op de pedalen, kan bij jou anders zijn natuurlijk.quote:
Nike SB? Vind ze zelf ook niet je van het, maar er zitten wel een paar mooie tussen. Shox zijn zeker mooie zomerseschoenen. Mannelijk zijn ze in ieder geval zeker (naar m'n mening teminste)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die skateschoenen (of hoe die ook heten) vind ik sowieso niks, Nike Air gaat vroeg of laat lek (vroeger talloze schoenen van gehad) dus dat was ook geen optie. Dus ik kwam al gauw bij de Shox uit.
Dat hele drukke en schreeuwerige is aan mij ook niet besteed en toen zijn deze het uiteindelijk geworden: zomers en niet zo druk
Ik heb die Nike SB even moeten googlen, want dat zei me niks. Maar dat type sneaker heeft mij echt nooit getrokken. Geen enkel model.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nike SB? Vind ze zelf ook niet je van het, maar er zitten wel een paar mooie tussen. Shox zijn zeker mooie zomerseschoenen. Mannelijk zijn ze in ieder geval zeker (naar m'n mening teminste)![]()
Nederland:quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Zien er wel vet uit, waar koop ik online?
Je zou anderzijds eens naar de lunar serie van Nike moeten kijken. Net als de shox ontworpen om in hard te lopen. Alleen zijn lunars altijd relatief licht, sommige naadloos aan de binnenkant en heeft het hele fijne demping.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb die Nike SB even moeten googlen, want dat zei me niks. Maar dat type sneaker heeft mij echt nooit getrokken. Geen enkel model.
Air Maxjes heb ik sinds de jaren '90 altijd al een zwak voor gehad (ondanks alle vooroordelen en imagoproblemen), maar omdat die altijd naar verloop van tijd lek raken was dat ook geen optie.
En aangezien ik door mijn ziekte schoenen moet hebben waar ik zo in kan glijden met mijn voeten zonder ze te hoeven strikken en waar mijn hak zo inglijdt zonder 'hulp' van mijn vingers (dat kost mij teveel pijn en moeite) is de keuze uiteindelijk hierop gevallen.
Zijn buitengewoon stugge (dus stevige, dat had ik niet zo verwacht!) schoenen met een goede demping en ondersteuning voor mijn voeten.
Wel weer even wennen na een dikke 10 jaar zonder sneakers.
Niet helemaal m'n stijl maar wel nice alleen nog wel erg wit.quote:
Viel mij ook al op jaquote:
28 euro + 7 euro shipping... kon ze niet laten liggen voor die prijs... pakketje al binnen btw?quote:
Asics Gel Lyte IIIquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:28 schreef BaasBarend het volgende:
[..]
Welk model is dit? Ik vind ze er prima uitzien.
Kijk, bedankt. Waarom eerst een mailtje sturen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zie jij een 44.5 dan?
hier misschien, Exclusive Enschede. (Zou wel eerst een mailtje sturen).
dat dacht het 45.5 wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zie jij een 44.5 dan?
hier misschien, Exclusive Enschede. (Zou wel eerst een mailtje sturen).
dan zou ik voor een 44 gaan (of een 45) maar ik heb meer de voorkeur aan kleiner.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Kijk, bedankt. Waarom eerst een mailtje sturen?
Overigens, ik vind het verschil in prijs wel aanzienlijk.
Ik heb wel nikes, die zijn 44,5. Vreemd overigens, Hugo Boss maat 44 weer veelte groot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat dacht het 45.5 was
[..]
dan zou ik voor een 44 gaan (of een 45) maar ik heb meer de voorkeur aan kleiner.
Om na te vragen of ze de schoenen daadwerkelijk op voorraad hebben. Bij andere schoenen staan geen maten, maar staat toch dit vermeld: "Beschikbaarheid: In voorraad".quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Kijk, bedankt. Waarom eerst een mailtje sturen?
Overigens, ik vind het verschil in prijs wel aanzienlijk.
van hugo boss switchen naar nike air structure? Swaggerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb wel nikes, die zijn 44,5. Vreemd overigens, Hugo Boss maat 44 weer veelte groot.
Lekker bekrompen mening heb jij zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:27 schreef nexusje het volgende:
[..]
van hugo boss switchen naar nike air structure? Swagger
hoezo is dat vreemdquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik heb wel nikes, die zijn 44,5. Vreemd overigens, Hugo Boss maat 44 weer veelte groot.
Ja dat is toch vreemd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef shiftsix het volgende:
[..]
hoezo is dat vreemd
ik heb lanvin sneakers van maat 41 en nike sb van maat 43
Niet verkeerd, maar ik ben er niet rouwig om dat ik ze niet heb genomen.quote:
Ah ze zijn zo nicequote:
Ik heb de mijne juist verkocht omdat ik ze te weinig droeg en plaats wou maken voor nieuwe aankopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ze zijn zo nice! Staan ook nog steeds op m'n wishlist.
Welke maat heb je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah ze zijn zo nice! Staan ook nog steeds op m'n wishlist.
Grote fout, zijn zo nice en veel ruimte nemen ze nou ook niet in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne juist verkocht omdat ik ze te weinig droeg en plaats wou maken voor nieuwe aankopen.
Zo'n fout was het niet aangezien ik er 67 euro voor terugkreeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
[..]
Grote fout, zijn zo nice en veel ruimte nemen ze nou ook niet in.
ja bijsmaak is legitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Nezhi het volgende:
Hehe ja, maar ben niet zo van schoenen zoals Vans of een hele witte vulcanized zool. Vind de Jordans etc. erg mooi, maar ook nike sbs. ben nu de lijst van links in het begin van de thread aan het bekijken![]()
is bijsmaak.com te vertrouwen?
Volgens mij niet, kan wel herineren dat ze op een foto van een outlet staan maar die foto is al 6 maandjes oudquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:26 schreef peewii het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/41/asicsgellyteiiinew03.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Weet iemand waar deze nog te koop zijn in maatje 42. Of zijn ze helemaal niet meer te koop?
Thanks maar sinji heeft al gekeken voor mij. Bedankt nog sinjiquote:Op zondag 29 mei 2011 19:30 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Stuur maar een linkje Ferdy, ik check 'm ook wel ff voor je
Heb je de originele niet meer?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:28 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand waar je goeie veters kan halen voor Janoski's?
Ik heb witte en groene nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Vind ze al drie wel nicequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
Verleidelijk...
[ afbeelding ]
Zeer verleidelijk... SB's met lunar zool
Vette schoenen, ga de zwarte halen denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
Verleidelijk...
[ afbeelding ]
Hhmz.. Op zich wil ik nog steeds een paar blauwe busenitz met witte zool. (niet die met de gumsole) of de maroons. Twijfels.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:22 schreef vault_tec het volgende:
Ik ga morgen naar Ben g. Als ik iets voor iemand mee moet nemen dan kan je een pm sturen
Alleen de inleg zool is lunar he....quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
Verleidelijk...
[ afbeelding ]
Pm'n kan tot morgen 09:00 am mocht het nodig zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hhmz.. Op zich wil ik nog steeds een paar blauwe busenitz met witte zool. (niet die met de gumsole) of de maroons. Twijfels.
Ik weet dat het alleen de inlegzool betreft, maar dat maakt het er niet minder comfy om. Komt sowieso nog een paartje van in m'n collectie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Alleen de inleg zool is lunar he....
[..]
Pm'n kan tot morgen 09:00 am mocht het nodig zijn...
Ik ga morgen langs m'n local shop. Voor mij hoef je dus niet te kijken. Even de koston's checken.quote:
Een skate/sneakershop met Nike SB licentie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar zouden die nikies eigenlijk te koop zijn? Intersport/Time Out?
Is er niet in mijn dorpquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een skate/sneakershop met Nike SB licentie.
Daar zul je ze niet vinden. Je kunt het beste even kijken waar het dichtstbijzijnde SB verkooppunt is. Bij mij in het dorp hebben ze ze ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er niet in mijn dorpIk zal morgen eens kijken bij Time Out.
Als je wilt kan je op de site van Ben G kijken en mij een pm sturen. Ik ga morgen langsquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er niet in mijn dorpIk zal morgen eens kijken bij Time Out.
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar zul je ze niet vinden. Je kunt het beste even kijken waar het dichtstbijzijnde SB verkooppunt is. Bij mij in het dorp hebben ze ze ook niet.
Als ik het hier dichtbij kan kopen, dan ga ik hem zelf wel even halen. Lukt het niet, dan PM ik je wel evenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je wilt kan je op de site van Ben G kijken en mij een pm sturen. Ik ga morgen langs
Ik snap je keuze volledig, zeer mooie NBquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
Holy grail time.... voor mij persoonlijk de mooiste schoen die ik ooit in mijn handen gehad heb.
[ afbeelding ]
Ik ben aan het twijfelen .. welke is mooier:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(betere pics evt binnenkort.)
En ik moest ook even leunen om de foto te maken.
Ik vind die je gepost hebt er erg goedkoop uitzienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen .. welke is mooier:
Dat was jij gepost hebt, of deze:
[ afbeelding ]
Isie ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind die je gepost hebt er erg goedkoop uitzien
Dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind die je gepost hebt er erg goedkoop uitzien
Nice.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
Holy grail time.... voor mij persoonlijk de mooiste schoen die ik ooit in mijn handen gehad heb.
[ afbeelding ]
Ik wil rood...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vallen ze trouwens? Gewoon normaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy baas.quote:
Thanx!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sexy baas.
Nog 2 dingen, je moet niet zo veel bier drinken jongen, en leuk tafelkleed, heb je vast niet zelf gekocht, vast je vriendin?
Volgens Vinylla eind volgende maand/augustus... Ik wil ze ookquote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef seto het volgende:
Wanneer komen die Leopard Footscapes nou eens uit?
Nice! Rode is onderwegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Today was a good day.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je nog welke winkel (naam of stad)?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef fespo het volgende:
ik ben op zoek naar een type Nike dat hier op lijkt.
wat ik weet is dat er achterop NIKE staat en in de binnenkant (van de buitenkant) zitten allemaal blokjes.
ik zag ze volledig wit en met een groene streep.
ik zag ze in de winkel dus ik denk een nieuw model.
[ afbeelding ]
Devil Wears Prada x Vans Old Skoolquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand info over deze heeft <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vulcanized als het goed is. Is juist mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom hebben al die schoenen zo'n dikke, witte 'zool' (weet niet hoe je dat noemt) ..
gewoon zelfde maat, tevens in elke groot stad kan je er wel aan komen dus pas ze anders in een winkel even.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:42 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb van gewone Nike schoenen US 6. Kan ik gewoon Jordans in dezelfde maat bestellen of kan ik beter US 5.5 nemen?
Ik vind het echt lelijk. En alle schoenen die ik mooi vind hebben zo'n lelijke Vulcanized.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vulcanized als het goed is. Is juist mooi.
Hoe valt ie qua maat? Ik begreep dat All Stars groot uitvallen qua maat of kun je gewoon je eigen maat kiezen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:45 schreef BigSmurf het volgende:
Paar zwarte hoge leren All Stars gekocht in de aanbieding bij Wehkamp. Kan m'n vorige paar de vuilnisbak in na alle zomertoernooien.![]()
[ afbeelding ]
Nice.quote:
Heb Adidas maat 44, Converse laag maat 43 en Converse hoog maat 44, omdat ik anders teveel moeite moet doen om ze aan te trekken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef coldmountain het volgende:
[..]
Hoe valt ie qua maat? Ik begreep dat All Stars groot uitvallen qua maat of kun je gewoon je eigen maat kiezen?
je kat en je schoenenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:19 schreef HAL9000S het volgende:
^^
Mmm, denim op denim.... ik weet het niet...
[ afbeelding ]
Damn nigger.quote:
Ik zag die dunks bij mij in het dorp liggen in een kleding/schoenenzaak. Dus moeten niet al te moeilijk zijn om te vinden lijkt me.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Damn nigger.
Erg mooi dat effect van die patta's en denim
Props.
Zeker limited nike's, of zijn ze nog ergens te bestellen?
Ik gebruik zelf op het moment niets omdat ik m'n sneakers veel afwissel, maar als je veel suède hebt/draagt kun je een spray gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
Gebruiken jullie nog spullen op jullie sneakers? Ik spuit eigenlijk nooit iets in maar als ik zie hoe snel sommige (vooral suede) gedeeltes van mijn schoenen achteruitgaan weet ik niet of dit misschien handiger is. Ik ga er verder wel altijd voorzichtig mee om.
Iemand hier wat info over of ervaring mee?
Ik gebruik niks, suede is meestal geverfd dus als je bij sommige schoenen ze nat maakt gaat de kleur achteruit. Sowieso gaat de kwaliteit naar verloop van tijd achter uit. Sowieso suede nooit aan doen met uit gaan of met regen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
Gebruiken jullie nog spullen op jullie sneakers? Ik spuit eigenlijk nooit iets in maar als ik zie hoe snel sommige (vooral suede) gedeeltes van mijn schoenen achteruitgaan weet ik niet of dit misschien handiger is. Ik ga er verder wel altijd voorzichtig mee om.
Iemand hier wat info over of ervaring mee?
Staan hier op eBay.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Damn nigger.
Erg mooi dat effect van die patta's en denim
Props.
Zeker limited nike's, of zijn ze nog ergens te bestellen?
thanks, ik probeer zelf ook zo veel mogelijk te roteren qua schoenen maar toch had ik het idee dat sommige sneakers sneller achteruit gingen als bij andere mensen met dezelfde schoenenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf op het moment niets omdat ik m'n sneakers veel afwissel, maar als je veel suède hebt/draagt kun je een spray gebruiken.
Ok bedankt, dan word het dus gewoon beter uitkijken met regen etc. Deed dit vroeger niet echt dus een hoop schoenen zijn al behoorlijk verpestquote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik gebruik niks, suede is meestal geverfd dus als je bij sommige schoenen ze nat maakt gaat de kleur achteruit. Sowieso gaat de kwaliteit naar verloop van tijd achter uit. Sowieso suede nooit aan doen met uit gaan of met regen.
Wat ik wel op amerikaanse fora lees is dat een suede borstel wel belangrijk is als je iets doet.
Nice, dan ga ik binnenkort ook eens even kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag die dunks bij mij in het dorp liggen in een kleding/schoenenzaak. Dus moeten niet al te moeilijk zijn om te vinden lijkt me.
Lekkah die prijs, alleen gebruik ik geen Ebayquote:
Hoezo niet? Je betaalt met PayPal, hebt kopersbescherming. Koop zo vaak dingen via eBay, gaat altijd prima.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Lekkah die prijs, alleen gebruik ik geen Ebay
Geen ervaring mee, en wil er eigenlijk ook geen ervaring mee.
Heb geen PayPalquote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je betaalt met PayPal, hebt kopersbescherming. Koop zo vaak dingen via eBay, gaat altijd prima.
In feite hoef je niet in te sprayen. Spray beschermt toch niet super tegen regen etc. Voorzichtig zijn is key.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
thanks, ik probeer zelf ook zo veel mogelijk te roteren qua schoenen maar toch had ik het idee dat sommige sneakers sneller achteruit gingen als bij andere mensen met dezelfde schoenen
[..]
Ok bedankt, dan word het dus gewoon beter uitkijken met regen etc. Deed dit vroeger niet echt dus een hoop schoenen zijn al behoorlijk verpestZal zo'n borsteltje wel eens aanschaffen als ik er een tegenkom.
Ik vroeg het omdat mijn vader er ineens mee kwam toen ik de jordan V wolf grey gekocht had. Hij dacht dat je die suede upper in moest sprayen en dacht ineens dat ik nog nooit zoiets gedaan had.
Zou wel willen, maar je hebt te kleine voetenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:37 schreef vault_tec het volgende:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=4891
voor alle cleaning vragen, ik ben zelf te lui om het topic voor jullie te doorzoeken. En misschien staan der zelfs geen antwoorden in![]()
Owhja, koop mijn schoenen
Ik heb ze zelf gekocht bij mij in de stad voor 100 euro's maar er zijn ook een aantal webshops waar ze die in nederland verkopen. Moet je maar even googlen naar de volgende gegevensquote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice, dan ga ik binnenkort ook eens even kijken
[..]
Lekkah die prijs, alleen gebruik ik geen Ebay
Geen ervaring mee, en wil er eigenlijk ook geen ervaring mee.
Is goed, thanks!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:45 schreef Dros het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gekocht bij mij in de stad voor 100 euro's maar er zijn ook een aantal webshops waar ze die in nederland verkopen. Moet je maar even googlen naar de volgende gegevens.
Nike Dunk High Premium
Obsidian/Medium Grey-Sail-Blck
317892 400
![]()
Koop mijn schoenenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar je hebt te kleine voeten
Had gekeken, vind die Nike SB wel nice, twijfel over die rode. Moeilijk te combineren.quote:
Valt mee. Zwart, grijs of wit kan altijd.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Had gekeken, vind die Nike SB wel nice, twijfel over die rode. Moeilijk te combineren.
True, zal er over nadenken (had eigenl. mezelf beloofd geen schoenen meer te kopen).quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Valt mee. Zwart, grijs of wit kan altijd.
Is goed. Als je geïnteresseerd bent maken kunnen we er een leuke prijs van maken. Goedkoper incl verzending evt.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:29 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
True, zal er over nadenken (had eigenl. mezelf beloofd geen schoenen meer te kopen).
Leren schoenen kopen!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef oompaloompa het volgende:
iemand nog tips tegen modder op stof?
[ afbeelding ]
Hoe worden m'n schoenen daar schoon vanquote:
Heb je nog die link gecheckt? Op de eerste pagina staat al een goede tip al is dat voor mesh.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hoe worden m'n schoenen daar schoon van
Maatje vrouw, die heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nice.
Owhja, mensen koop mijn schoenen.
Maat 42 is geen maatje vrouwquote:
Ja bedankt daar nog voor!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb je nog die link gecheckt? Op de eerste pagina staat al een goede tip al is dat voor mesh.
Die specifieke kleurstelling wil ik ook nog, alleen is al een beetje 'oud'. Het model kun je bij elke skateshop wel vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef -tape- het volgende:
Iemand enig idee waar deze te koop zijn (Noord-Holland/Online)? Het liefst deze kleuren, maar model is ook goed.
[ afbeelding ]
Je hebt Nike schoenen maat 40, Nike valt ook nog 's klein. Waar is die 42 dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maat 42 is geen maatje vrouwMaar er zou een tijdje terug een all black blazer met paarse swoosh droppen, nergens gezien
Die supra's zijn 42.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Je hebt Nike schoenen maat 40, Nike valt ook nog 's klein. Waar is die 42 dan?
koop mijn zwart/goude als je maat 46 bentquote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef -tape- het volgende:
Iemand enig idee waar deze te koop zijn (Noord-Holland/Online)? Het liefst deze kleuren, maar model is ook goed.
[ afbeelding ]
beetje Vanish gebruiken, papje van maken en inwerken met een zachte borstel. Goed uitspoelen met lauw water.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja bedankt daar nog voor!
Als ik binnenkort tijd heb ga ik spullen halen. Normaal maakt het me niet zo veel uit, maar die vans moeten het toch wel echt hebben van hun spierwitte look.
Thanks, haal wat Vanish op weg naar huis straks!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beetje Vanish gebruiken, papje van maken en inwerken met een zachte borstel. Goed uitspoelen met lauw water.
vraag die anderen evt. ook hebben en daarom publiek: size?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Voor sale chromeball dunk low, og alles 3 keer gedragen zgan. Voor vragen of biedingen pm svp.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |