Dope pickup, zin om een aan de voet pic van die Marc Jacobs te maken? Zou wel eens willen zien hoe ze staan!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
Frisco Sale pick-ups:
[ afbeelding ]
Marc Jacobs Chukka's
[ afbeelding ]
Anti Hero TNT 2 Mids
Totaal 75 euro.
Beetje kutpic, maar goed:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:25 schreef Subzero_X het volgende:
Laatste post vorig deel:
[..]
Dope pickup, zin om een aan de voet pic van die Marc Jacobs te maken? Zou wel eens willen zien hoe ze staan!
ik vroeg me al af waar morgane was gebleven... :----------)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:17 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik weer!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar morgane was gebleven... :----------)
aan de voet zien de ACG's en Chukka's dope uit, prima pickups
Tuurlijk mag je vragen, het is een paartje Stussy's. Had ze voor $170 in totaal, dus met verzendkosten. Ik vond het nog wel te doen met deze prijs, plus ik wilde ze graag als schoenen voor de zomer en had nu dus een redelijke prijs gevonden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
da ken
@aerodynamic, welke sb's als ik vragen mag?
Meteen witte veters ingooienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je vragen, het is een paartje Stussy's. Had ze voor $170 in totaal, dus met verzendkosten. Ik vond het nog wel te doen met deze prijs, plus ik wilde ze graag als schoenen voor de zomer en had nu dus een redelijke prijs gevonden.
[ afbeelding ]
Deze dus, alhoewel dit plaatje van yahoo is afgejat.
Ja inderdaad, was ook mijn idee. Ik vind het in het algemeen er wel leuker uitzien als de veters de kleur van de swoosh hebben.quote:
Nee, via eBay. Persoon deed helaas alleen shipping binnen USA, maar ik heb een familielid waar ik producten naar toe laat zenden, zodoende dat zij die naar mij doorzend als "gift", zodat ik ook niet veel te veel gezeik krijgt met de douane.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Via ISS gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |