Dat afgrijzen deel ik met je, wat zijn die Dinosaurs lelijk zeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef Nosh het volgende:
Gooi ik 'm dicht, terwijl ik alleen mijn afgrijzen voor die moonboots kenbaar wilde maken.
True.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat afgrijzen deel ik met je, wat zijn die Dinosaurs lelijk zeg.
Vind de neus juist super vet. Maarja het zijn wel schoenen die opvallen ook ivm de meeste colorways veel rare shit. Maar die safari's komen hier nog wel te liggen imoquote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind de neus ook niet zo mooi, en ook het gebruikte materiaal is niet echt mijn ding.
Denk te onconventioneel voor mensen, krijgt het al snel zo'n 'hate it or love it'-status. Een middenweg is er niet.![]()
En terecht.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef Nosh het volgende:
Gooi ik 'm dicht, terwijl ik alleen mijn afgrijzen voor die moonboots kenbaar wilde maken.
Van zulke opmerkingen krijg ik spontaan jeuk, dat ventje maakt het juist een Dinosaur Jr schoen...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
oh over heen gelezen.
wat gaan ze wss kosten dan? dat ventje dr op is wel minder
Ik vind ze wel tofquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef TC03 het volgende:
Op NikeSB:
[afbeelding]
Die wil ik wel hebben van de zomert.
Hm.. Ik gok op Van Bommelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:47 schreef thaWarhead het volgende:
Net betaling gecomplete voor een paar schoenen die geen skateschoenen en geen Nike's zijn. Onthulling zodra ze hier binnen zijn.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hm.. Ik gok op Van Bommels
haha, wat boeit mij het nou of ze dinosaur jr heten of Frederick henk BIgs. Gaat toch om hoe de schoen dr uitziet.. .quote:Op maandag 15 januari 2007 23:35 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn veel toffere high's dan de Send Helps, eigenlijk bijna elke die ervoor uit is gekomen.
[..]
Van zulke opmerkingen krijg ik spontaan jeuk, dat ventje maakt het juist een Dinosaur Jr schoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |