Net als alle nieuw balance sneakers die bij patta liggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Bierkameel het volgende:
Dat lijkt wel op schoenen die ik 15 jaar geleden had...
Die zijn vet coooool!!!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die van Kill Bill waren custom made, op de zool stond dit:
[afbeelding]
nquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
Ik had de vorige gesloten.
#1: Wat vinden jullie puike sneakers
Air max, nog steeds? Ze brengen toch alleen maar oude opnieuw uit (voor een ziekelijk hoge prijs)? Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
n
i
k
e
a
i
r
m
a
x
nothing elze matterz.
kerel ik loop al meer dan 10 jaar op maxxiez, loop er op tot mijn dood(heb ondertussen ook wel andere schoenen gehad... o.a. schoenen voor onder mijn 3delig maatpak, die schoenen hoor je op 100 meter al aan komen..... maar maxxies blijven het bestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Air max, nog steeds? Ze brengen toch alleen maar oude opnieuw uit (voor een ziekelijk hoge prijs)? Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.
2 woorden; retro en nostalgiequote:Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.
Tot je dood op air max! Leg het op film en ik maak er een wereldse documentaire over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kerel ik loop al meer dan 10 jaar op maxxiez, loop er op tot mijn dood(heb ondertussen ook wel andere schoenen gehad... o.a. schoenen voor onder mijn 3delig maatpak, die schoenen hoor je op 100 meter al aan komen..... maar maxxies blijven het best
dan ken je mij nog niet ouwe pik, deze boy iZ ReAL HaArTKoOr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tot je dood op air max! Leg het op film en ik maak er een wereldse documentaire over.
Al denk ik dat als je enkele jaartjes ouder bent je er al heel anders over denkt.
Fokkin lijpquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:45 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan??
4000 wereldwijd gemaakt.
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/9939/p81100379ut.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/707/p81100431cx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |