Ik heb ze in het blauw, en ze zijn al 2 jaar oud geloof ik. Maar ik dacht dat ik ze weer nieuw in de winkel had zien liggen.. Tis dat ik ze niet kan vinden, anders had ik even een pic gemaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef Steppingout het volgende:
Heeft iemand misschien een plaatje van een paar stoffen sneaker van Nike?
't is een vrij ruwe stof, en langs de naden is de stoff gerafeld.
Geloof dat ik ze in elk geval in geel wel eens langs heb zien lopen
Ze zijn te vinden in 'gewone' schoenenwinkels en niet in sneaker/sportzaken zoals de Coach of de Footlocker.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef DevoiD het volgende:
zijn die kowalski schoenen ergens te koop in rotterdam?
En bedankt voor de vele tips, ik ben de winkels ff langsgeweest maar ze hadden helaas nergens dit modelquote:Op maandag 18 juli 2005 13:20 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Ze zijn te vinden in 'gewone' schoenenwinkels en niet in sneaker/sportzaken zoals de Coach of de Footlocker.
V/d Assem aan de Aert van Nesstraat verkoopt ze bijvoorbeeld. (Hebben nu ook uitverkoop)
Verder heb ik ze geloof ik ook bij de Sacha-shop in de Bijenkorf gezien en die ene schoenentoko naast de DAKA. (Vergeet de naam steeds)
Hmm...v/d Assem is toch wel mijn lokale topper voor gave schoenen...Dr Adams lijkt me ook wel een zaak waar ze dergelijk spul verkopen. Er zit er 1 in de Koopgoot en op de Oude Binnenweg. Richting Eendrachtsplein zit in dezelfde straat geloof ik ook nog een schoenenwinkel met een vergelijkbaar assortiment. Misschien moet je bij een Sacha filiaal in een andere stad gaan kijken? Voor kleding ga ik meestal naar Den Haag als ik in Rotterdam niet kan slagen. Maar daar ben ik niet bekend genoeg dat ik je concreet een schoenenwinkel bij naam kan noemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:39 schreef DevoiD het volgende:
[..]
En bedankt voor de vele tips, ik ben de winkels ff langsgeweest maar ze hadden helaas nergens dit modelZe hebben wel veel relaxte sneakers in die zaken, bij britain of footlocker vind je inderdaad alleen nog het standaard k-swiss/adidas/puma assortiment. Heb je misschien nog meer winkels achter de hand? (hoeft niet perse in de stad te zijn).
Heey, thnx voor je reactie.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:17 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ik heb ze in het blauw, en ze zijn al 2 jaar oud geloof ik. Maar ik dacht dat ik ze weer nieuw in de winkel had zien liggen.. Tis dat ik ze niet kan vinden, anders had ik even een pic gemaakt.
Die van Kill Bill waren custom made, op de zool stond dit:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:22 schreef piet_pelle het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de Onitsuka tiger.
[afbeelding]
Kan iemand me vertellen of dit de Kill Bill schoenen zijn? zou wel cool zijn.
Sneakers zijn okayquote:Op maandag 25 juli 2005 08:44 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
ik wil deze hebben. niets bijzonders, maar wel comfortabel. (en dat voor iemand die
voornamelijk op hakken loopt)
Dat is zo'n beetje de normale prijs geloof ik. Ik wilde ze ook eerst met groen/rode streep, maar die kon ik niet vinden. Nu heb ik blauw/rood en die vind ik eigenlijk ook wel tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef Coastertommm het volgende:
Vandaag Onitsuka Tigers gehaaldVoor de 2e keer alweer.. had ze hiervoor ook
.. Maar ze zitten echt geweldig
Model Mexico, met groen/rode streep
Bij Front Runner voor 79,95 dacht ik.
het zijn deze geworden, besteld bij esprit onlinequote:Op maandag 25 juli 2005 12:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Sneakers zijn okayWelkome afwisseling voor je rug als je veel op hakken loopt.
Net als alle nieuw balance sneakers die bij patta liggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef Bierkameel het volgende:
Dat lijkt wel op schoenen die ik 15 jaar geleden had...
Die zijn vet coooool!!!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die van Kill Bill waren custom made, op de zool stond dit:
[afbeelding]
nquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
Ik had de vorige gesloten.
#1: Wat vinden jullie puike sneakers
Air max, nog steeds? Ze brengen toch alleen maar oude opnieuw uit (voor een ziekelijk hoge prijs)? Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
n
i
k
e
a
i
r
m
a
x
nothing elze matterz.
kerel ik loop al meer dan 10 jaar op maxxiez, loop er op tot mijn dood(heb ondertussen ook wel andere schoenen gehad... o.a. schoenen voor onder mijn 3delig maatpak, die schoenen hoor je op 100 meter al aan komen..... maar maxxies blijven het bestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Air max, nog steeds? Ze brengen toch alleen maar oude opnieuw uit (voor een ziekelijk hoge prijs)? Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.
2 woorden; retro en nostalgiequote:Ik zie daar niet iets nieuws of bijzonders in.
Tot je dood op air max! Leg het op film en ik maak er een wereldse documentaire over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kerel ik loop al meer dan 10 jaar op maxxiez, loop er op tot mijn dood(heb ondertussen ook wel andere schoenen gehad... o.a. schoenen voor onder mijn 3delig maatpak, die schoenen hoor je op 100 meter al aan komen..... maar maxxies blijven het best
dan ken je mij nog niet ouwe pik, deze boy iZ ReAL HaArTKoOr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tot je dood op air max! Leg het op film en ik maak er een wereldse documentaire over.
Al denk ik dat als je enkele jaartjes ouder bent je er al heel anders over denkt.
Fokkin lijpquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:45 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie van deze dan??
4000 wereldwijd gemaakt.
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/9939/p81100379ut.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img128.imageshack.us/img128/707/p81100431cx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |