ik heb nu Doggy biscuits ofzo van Ponyquote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
@ IkJur: Welk merk is je schoen?
[..]
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.
@Chripshop: Echt een van de mindere LeBrons, vind het een slap aftreksel van de Foamposite.
Mja, sommige merken zijn wat creatief met maten (Adidas rekent zelfs in derdes) maar over het algemeen is 11 toch echt 45. Pas anders even een paartje voordat je iets koopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik heb nu Doggy biscuits ofzo van Pony
maat 44, (us 11)
ja dat doe ik zoiezo, maar dat is goed nieuws misschien dat ik ze dan wel pasquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:45 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, sommige merken zijn wat creatief met maten (Adidas rekent zelfs in derdes) maar over het algemeen is 11 toch echt 45. Pas anders even een paartje voordat je iets koopt.
Ach, ik was toen wel de man op het schoolpleinquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:17 schreef BrauN het volgende:
En over 15 jaar denken jullie allemaal: 'Wat de fuck bezielde me om elke week een paar van die blije schoentjes te kopen? Ik had nu rijk kunnen zijn!'
Ach, ik kan me ook elk weekend naar de tering zuipen, een dikke DVD/game collectie aanleggen, elke 2 jaar een nieuwe PC kopen etc. Geld gaat vaak toch wel op. Verder hoef ik, als ik er ooit een punt achter wil zetten, eigenlijk nooit meer schoenen te kopen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:17 schreef BrauN het volgende:
En over 15 jaar denken jullie allemaal: 'Wat de fuck bezielde me om elke week een paar van die blije schoentjes te kopen? Ik had nu rijk kunnen zijn!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |