Ze hebben btw ook een vette Mixtape cd uitgebracht bij patta(als je van NLs rap houd!)...zeker een aanraderquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:02 schreef LaZZ het volgende:
Duidelijk dat ik even langsga bij PATTA.
Beter die Patta's daar, je weet toch.
Dank. Zo maar eens kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:45 schreef GAMED0G het volgende:
LIJFSTIJL Rotterdam
Westewagenstraat 56, Rotterdam
www.lijfstijlrotterdam.nl
Zeer exclusieve kicks, veel kleding. Ook 2e hands kicks!
p-leisure vind ik nou niet een exclusieve sneaker storequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef Desiderius het volgende:
p-leisure zit ook in groningen..
dat van P'leisure klopt wel maar het heeft tog weer een bredere en andere collectie als andere shops...ze hebben oa. Gelaserde Air Force1's en de Superstar 35th Anniversary editions....en bikkembergs schoenen enzo vind je ook niet overal.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:12 schreef glaswater het volgende:
[..]
p-leisure vind ik nou niet een exclusieve sneaker store![]()
Funky House Rotterdam heeft ook superveel keuze, meer dan gemiddeld zeg maar
MIjn ervaring met pleisure is dat ze gewoon basiclijnen verkopen, [iig in Groningen], en bikkembergs vind ik niet exclusief. Qua Funky House heb je gelijk, niet superexclusief maar wel veel keuze, en dus heb je voor nederlandse termen, exclusieve modellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef GAMED0G het volgende:
[..]
dat van P'leisure klopt wel maar het heeft tog weer een bredere en andere collectie als andere shops...ze hebben oa. Gelaserde Air Force1's en de Superstar 35th Anniversary editions....en bikkembergs schoenen enzo vind je ook niet overal.....
Ik zelf kom uit Den Bosch(werk bij Footlocker) maar kan eigenlijk weinig tot geen stores opnoemen in Den Bosch.....vandaar P'leisure!!!
En Funky House heeft idd veel keuze....maar niet echt exclusieve dingen he!
Nieuwe toevoeging uit Den Bosch dan maar:
SubZero is de exclusievere variant van Frontrunner. Ook van dezelfde eigenaar. Maar idd vaak mooie schoenen die net niet iedereen heeft, maar ook wel een stukje duurder.quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef GAMED0G het volgende:
Nog een leuke,niet super exclusief maar wel vaak ltd versies:
SubZero
Koningsplein 11, Amsterdam
Bakkerstraat 6/8, Utrecht
http://www.subzero.nl
Goede collectie Nikes(vaak limited versies van Dunks, AM90's, Terminators en Vandals)....Ook andere retro modellen en ze hadden ook redelijk snel de ICE CREAM's van Pharell in hun collectie!! Ook matching clothing!!
hebben ze daar niet alleen maar air max?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef GAMED0G het volgende:
Leuk is ook om es een dagje(zondagje ofzo) naar de Beverwijkse Bazaar te gaan(zwarte martk)....aardige pickups kan je daar doen, en misschien nog wel wat steals....niet alleen oude maar ook nieuwe kicks zijn hier goed en voordelig te vinden!!!
nee joh,quote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef kultivate het volgende:
[..]
hebben ze daar niet alleen maar air max?
Okquote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef GAMED0G het volgende:
[..]
nee joh,
vond er zelfs jordans van 2/3 jaar oud! en AMetjes in wat Exclusievere kleuren....mocht je r tog hene gaan omdat je Girl makeup wil inslaan of omdat je in de buurt bent(sweekends gratis entree)aanradertje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |