Tsss.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Maruku het volgende:
aiight... die pattahype slaat over naar FOK!... Damn, straks kan je niet meer rustig FOKken zonder dat er iemand roept 'heej ouwe, je staat op mijn patta's...'
nou heb je hier wel air force one's staan... maar geen exclusieve parra-patta's... waarom niet?
En voor velg.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
... your point being?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Kijk naar de geposte plaatjes in dit topic zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...
quote mijn bericht dan niet gast...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is iets tussen TS en mij, en daar behoor jij je buiten te houden ja.
Paul warner heeft toch alleen super dure. Dsquered enz??quote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
seventyfive is zeker een goede winkelquote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
Seventyfive is nogal een boutwinkel tegenwoordig vind ik, er zijn veel betere in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef kokos het volgende:
[..]
seventyfive is zeker een goede winkel. volgende keer in ams maar eens checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |