Tsss.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Maruku het volgende:
aiight... die pattahype slaat over naar FOK!... Damn, straks kan je niet meer rustig FOKken zonder dat er iemand roept 'heej ouwe, je staat op mijn patta's...'
nou heb je hier wel air force one's staan... maar geen exclusieve parra-patta's... waarom niet?
En voor velg.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
... your point being?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Kijk naar de geposte plaatjes in dit topic zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...
quote mijn bericht dan niet gast...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is iets tussen TS en mij, en daar behoor jij je buiten te houden ja.
Paul warner heeft toch alleen super dure. Dsquered enz??quote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
seventyfive is zeker een goede winkelquote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
Seventyfive is nogal een boutwinkel tegenwoordig vind ik, er zijn veel betere in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef kokos het volgende:
[..]
seventyfive is zeker een goede winkel. volgende keer in ams maar eens checken
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef BrauN het volgende:
TS, mongool... het is geen 'schrrrroeisel', maar schoeisel.
seventyfive heeft vaak exclusive schoenen, voor zo ver ik weet tenminste.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Seventyfive is nogal een boutwinkel tegenwoordig vind ik, er zijn veel betere in Amsterdam.
Alleen al die blamage rond de lancering van de Amsterdam nikes![]()
Die Heineken dingen zijn best grappig, waar zijn die te koop?quote:
Vind het nogal tegenvallen. Kleine collectie en niet veel bijzonders tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef kokos het volgende:
[..]
seventyfive heeft vaak exclusive schoenen, voor zo ver ik weet tenminste.
Maar ben ook niet in staat om elke week de winkel te checken
Dat zijn wel mooie schoenen. Ik heb zelf deze:quote:Op donderdag 24 november 2005 17:48 schreef BrauN het volgende:
Overigens, dit is mijn schoeisel:
[afbeelding]
Dunk Low, black/antracite, mooi kleurtje voor de winter.
Welke winkel moet ik checken als ik in amsterdam kom danquote:Op donderdag 24 november 2005 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind het nogal tegenvallen. Kleine collectie en niet veel bijzonders tegenwoordig.
Dat hebben die Indiërs mooi inelkaar genaaitquote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie schoenen. Ik heb zelf deze:
[afbeelding]
Het zijn kleine vietnameesjes lulloquote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Dat hebben die Indiërs mooi inelkaar genaait![]()
Eurotje of 500 op ebay.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die Heineken dingen zijn best grappig, waar zijn die te koop?
De Patta op de nieuwezijds bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 november 2005 18:45 schreef kokos het volgende:
[..]
Welke winkel moet ik checken als ik in amsterdam kom dan?
Tja, maar bij Patta hebben ze wel vaak one offs en speciale uitgaves en ik hou ook van schoenen passen etc. voor ik ze koop.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik koop meestal mijn sneakers op internet. Je moet goed zoeken naar sites met weinig verzendkosten. Dan kom je een stuk goedkoper aan je sneakers dan wanneer je ze bij patta koopt.
www.kickz.com is erg goed.
Dat van die one offs en speciale uitgaves heb je gelijk in. Alleen zijn die samples enz vaak alleen in maat 42 en dat pas ik dus niet. Speciale uitgaven hebben ze idd wel veel bij patta.quote:Op maandag 28 november 2005 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, maar bij Patta hebben ze wel vaak one offs en speciale uitgaves en ik hou ook van schoenen passen etc. voor ik ze koop.
Dat is jammer idd. Mijn vriendje heeft gelukkig (of eigenlijk helaas voor onze portemonneequote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat van die one offs en speciale uitgaves heb je gelijk in. Alleen zijn die samples enz vaak alleen in maat 42 en dat pas ik dus niet. Speciale uitgaven hebben ze idd wel veel bij patta.
En qua passen, van de meeste merken weet ik wel welke maat ik moet hebben dus dat is niet zo'n probleem.
Dan heeft je vriend idd geluk. Post maar wat foto's van zijn patta's zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is jammer idd. Mijn vriendje heeft gelukkig (of eigenlijk helaas voor onze portemonnee) wel maat 42 en we scoren daar dus vaak supermooie nikes
He opa, jij ook hier.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...
Je foto's doen het niet. Maar de air max 1 is idd de enige mooie air max vind ik.quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef LSS het volgende:
Air Max 1
De enige mooi Air Max schoen
[afbeelding]
Onitsuka Tiger
Daar heb ik nu 3 paar van in verschillende kleurtjes![]()
[afbeelding]
Toch geen air max classics???quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef Oblivion het volgende:
Ruitjes vans...![]()
Oh en ik heb ook patta's! Zoals mijn ex-vriend ze noemde:Gabberschoenen...![]()
Nike, air. Zal later een foto posten.
Weet ik veel....quote:
Ja, geweldig fout zijn ze...quote:Op maandag 28 november 2005 18:59 schreef Stansfield het volgende:
Je ex-vriend heeft gelijk.
Die is wel okay eigenlijkquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 11:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dan heeft je vriend idd geluk. Post maar wat foto's van zijn patta's zou ik zeggen.
Omdat ze mooi, sportief, soms apart en lekker casual zijn. En omdat ze gewoon tof zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Waarom wil iemand op dit soort schoenen lopen
Ooh ja die hebben we ook nogquote:
Omdat ze wat hebben. Iets wat nieuwe schoenen die vandaag de dag worden gemaakt niet hebben. En omdat ik het leuk vind niet op de standaard schoen te lopen waar elke boeren pummel op loopt. Maar ja dat is meer gewoon de verslavingquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Dank je welquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:10 schreef Oblivion het volgende:
Leuke schoenen heb je, Marty!
Is inderdaad weet eens wat anders, vind wel dat je er een type voor moet zijn.
Ik gebruik de mijne alleen om te klussen, al jaren! Nog voor gabbertijd! Oh zo!![]()
Als je dat moet vragen is het misschien beter om dit topic te mijden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:56 schreef Christine het volgende:
Dit topic is toch juist om over die schoenen te praten? Dan mag ik best vragen waarom iemand op zulke schoenen wil lopen. Ik kan me echt geen enkel kledingstuk bij voorstellen waar zulke schoenen leuk bij staan, tenzij je inderdaad aan het sporten, klussen of verhuizen bent.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:43 schreef Stansfield het volgende:
Als je dat moet vragen is het misschien beter om dit topic te mijden.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef kokos het volgende:
bla bla bla
Post die shit hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nee heeft ook niks met elegant te maken... Onder welke steen heb je gezeten de afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dit topic is toch juist om over die schoenen te praten? Dan mag ik best vragen waarom iemand op zulke schoenen wil lopen. Ik kan me echt geen enkel kledingstuk bij voorstellen waar zulke schoenen leuk bij staan, tenzij je inderdaad aan het sporten, klussen of verhuizen bent.
Er is toch helemaal niks elegants aan zulke schoenen
Ten eerste is elegant niet direct de eerste vereiste die ik bij mannenschoenen stel. Ik vind het leuk dat Marty originele en andere schoenen durft te dragen, zonder over the top te gaan. Bovendien kunnen verschillende sneakers bij verschillende gelegenheden en broeken passen. Ik hou overigens ook niet zo van mannen in pakken, misschien verklaart datw atquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dit topic is toch juist om over die schoenen te praten? Dan mag ik best vragen waarom iemand op zulke schoenen wil lopen. Ik kan me echt geen enkel kledingstuk bij voorstellen waar zulke schoenen leuk bij staan, tenzij je inderdaad aan het sporten, klussen of verhuizen bent.
Denk dat je zulke schoenen ook niet echt draagt voor anderen, maar meer voor jezelf. Omdat je zelf weet dat je iets hebt wat niet veel anderen hebben. Veel mensen zal dit niet echt boeien, maar zo heeft iedereen z'n afwijking.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral om achter glas te zetten en te bekijken. Heb ze nog nooit gedragen, ze zijn maat 8.5 en ik moet eigenlijk maat 9 hebben. En ik ben niet een hiphopper ofzo, dus die schoenen passen verder ook niet echt bij mij ook al zijn ze heel vet.quote:
Maar je weet wel waarom je ze spaart en daar gaat het toch omquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef berent het volgende:
[..]
Ja, maar dan vooral om achter glas te zetten en te bekijken. Heb ze nog nooit gedragen, ze zijn maat 8.5 en ik moet eigenlijk maat 9 hebben. En ik ben niet een hiphopper ofzo, dus die schoenen passen verder ook niet echt bij mij ook al zijn ze heel vet.
Man die schoenen zijn erg! Draag ze liever want het is meer zonde om het nooit gedragen te hebben dan dat je ze vies maakt ofzo door het wel gewoon te dragen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:13 schreef berent het volgende:
Ik heb oa deze:
Nike dunk SB Tiffany Diamonds, vond ze wel cool, alleen nog nooit gedragen omdat ik ze een beetje te lomp vind overkomen qua kleur![]()
[afbeelding]
Deze zijn echt gaaf ? waar kan je ze kopen en hoeveel kosten ze ?quote:
Volgens mij verkoopt T-shu uit Eindhoven ze, maar ik ken die winkel verder niet ofzo...quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Deze zijn echt gaaf ? waar kan je ze kopen en hoeveel kosten ze ?
Kan ze ook laten staan en later verkopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Man die schoenen zijn erg! Draag ze liever want het is meer zonde om het nooit gedragen te hebben dan dat je ze vies maakt ofzo door het wel gewoon te dragen.
Nee man deze zouden echt mooi staan onder een grijze of zwarte joggingsbroek of gewoon mooie jeans. Waar en voor hoeveel heb je ze gekocht?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef berent het volgende:
[..]
Kan ze ook laten staan en later verkopen![]()
Ik vind die 1e juist heel erg leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:13 schreef berent het volgende:
Ik heb oa deze:
Nike dunk SB Tiffany Diamonds, vond ze wel cool, alleen nog nooit gedragen omdat ik ze een beetje te lomp vind overkomen qua kleur![]()
[afbeelding]
Adidas 35th Project Playground
[afbeelding]
Stussy X Vans
[afbeelding]
Ben niet echt een verzamelaar, meer een gebruiker.
Kan het zijn dat ik die bij 75 heb zien liggen??quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef berent het volgende:
Zijn er nog andere mensen die ook een poging gaan wagen om de Dunk SB Pushead te bemachtigen?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Lijkt me op zich vrij sterk.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik die bij 75 heb zien liggen??
jij weet nogal veel van sneakers he? Kan ik je misschien wat dingen vragen via MSN of mail?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:21 schreef berent het volgende:
[..]
Lijkt me op zich vrij sterk.
Ten eerste: ze hebben geen Nike SB account.
Ten tweede: de release vam doe schoenen is pas op 17 december.
Ten derde: deze schoenen blijven niet liggen.
Of ze moeten connecties met de fabriek hebben maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Die van mij meer naar dunk SB en classicsquote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef berent het volgende:
Valt eigenlijk wel mee hoeveel ik er van weet. Misschien wel meer dan de gemiddelde Nederlander maar dan houd het ook snel op. Denk dat ik nog veel kan leren van een echte sneakerfreak.
Mijn interesse gaat eigenlijk ook alleen maar uit naar Nike SB en Vans. De rest boeit me niet zoveel.![]()
was een kadootje van meneer nike.. hier waren ze in 2dagen op, maar da's al ff terug.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:49 schreef berent het volgende:
Zijn ze bij outlawz? Is toch UK release?
Laat maar, zie dat je ze via de post hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |