Tsss.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Maruku het volgende:
aiight... die pattahype slaat over naar FOK!... Damn, straks kan je niet meer rustig FOKken zonder dat er iemand roept 'heej ouwe, je staat op mijn patta's...'
nou heb je hier wel air force one's staan... maar geen exclusieve parra-patta's... waarom niet?
En voor velg.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
... your point being?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts ter informatie; patta's is gewoon het Surinaamse woord voor 'schoen' en/of 'sneaker'.
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Croupouque het volgende:
Het is dat er plaatjes van schoenen in staan, anders zou ik geen idee hebben waar dit topic over gaat.
Kijk naar de geposte plaatjes in dit topic zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...
quote mijn bericht dan niet gast...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is iets tussen TS en mij, en daar behoor jij je buiten te houden ja.
Paul warner heeft toch alleen super dure. Dsquered enz??quote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
seventyfive is zeker een goede winkelquote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef PatrickAlavi het volgende:
idd, vooral Patta's en seventyfive , Paul Warmer moet je zijn in A'dam!!
GRUWELIJKE PATTA"SSSSSSSSSSSSSS
Seventyfive is nogal een boutwinkel tegenwoordig vind ik, er zijn veel betere in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef kokos het volgende:
[..]
seventyfive is zeker een goede winkel. volgende keer in ams maar eens checken
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef BrauN het volgende:
TS, mongool... het is geen 'schrrrroeisel', maar schoeisel.
seventyfive heeft vaak exclusive schoenen, voor zo ver ik weet tenminste.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Seventyfive is nogal een boutwinkel tegenwoordig vind ik, er zijn veel betere in Amsterdam.
Alleen al die blamage rond de lancering van de Amsterdam nikes![]()
Die Heineken dingen zijn best grappig, waar zijn die te koop?quote:
Vind het nogal tegenvallen. Kleine collectie en niet veel bijzonders tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef kokos het volgende:
[..]
seventyfive heeft vaak exclusive schoenen, voor zo ver ik weet tenminste.
Maar ben ook niet in staat om elke week de winkel te checken
Dat zijn wel mooie schoenen. Ik heb zelf deze:quote:Op donderdag 24 november 2005 17:48 schreef BrauN het volgende:
Overigens, dit is mijn schoeisel:
[afbeelding]
Dunk Low, black/antracite, mooi kleurtje voor de winter.
Welke winkel moet ik checken als ik in amsterdam kom danquote:Op donderdag 24 november 2005 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind het nogal tegenvallen. Kleine collectie en niet veel bijzonders tegenwoordig.
Dat hebben die Indiërs mooi inelkaar genaaitquote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie schoenen. Ik heb zelf deze:
[afbeelding]
Het zijn kleine vietnameesjes lulloquote:Op donderdag 24 november 2005 18:51 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Dat hebben die Indiërs mooi inelkaar genaait![]()
Eurotje of 500 op ebay.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die Heineken dingen zijn best grappig, waar zijn die te koop?
De Patta op de nieuwezijds bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 november 2005 18:45 schreef kokos het volgende:
[..]
Welke winkel moet ik checken als ik in amsterdam kom dan?
Tja, maar bij Patta hebben ze wel vaak one offs en speciale uitgaves en ik hou ook van schoenen passen etc. voor ik ze koop.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik koop meestal mijn sneakers op internet. Je moet goed zoeken naar sites met weinig verzendkosten. Dan kom je een stuk goedkoper aan je sneakers dan wanneer je ze bij patta koopt.
www.kickz.com is erg goed.
Dat van die one offs en speciale uitgaves heb je gelijk in. Alleen zijn die samples enz vaak alleen in maat 42 en dat pas ik dus niet. Speciale uitgaven hebben ze idd wel veel bij patta.quote:Op maandag 28 november 2005 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, maar bij Patta hebben ze wel vaak one offs en speciale uitgaves en ik hou ook van schoenen passen etc. voor ik ze koop.
Dat is jammer idd. Mijn vriendje heeft gelukkig (of eigenlijk helaas voor onze portemonneequote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat van die one offs en speciale uitgaves heb je gelijk in. Alleen zijn die samples enz vaak alleen in maat 42 en dat pas ik dus niet. Speciale uitgaven hebben ze idd wel veel bij patta.
En qua passen, van de meeste merken weet ik wel welke maat ik moet hebben dus dat is niet zo'n probleem.
Dan heeft je vriend idd geluk. Post maar wat foto's van zijn patta's zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is jammer idd. Mijn vriendje heeft gelukkig (of eigenlijk helaas voor onze portemonnee) wel maat 42 en we scoren daar dus vaak supermooie nikes
He opa, jij ook hier.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is mij nog onduidelijk of het nog gaat om een bepaald soort schoeisel of dat ik hier ook mijn van Lier mag posten...
Je foto's doen het niet. Maar de air max 1 is idd de enige mooie air max vind ik.quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef LSS het volgende:
Air Max 1
De enige mooi Air Max schoen
[afbeelding]
Onitsuka Tiger
Daar heb ik nu 3 paar van in verschillende kleurtjes![]()
[afbeelding]
Toch geen air max classics???quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef Oblivion het volgende:
Ruitjes vans...![]()
Oh en ik heb ook patta's! Zoals mijn ex-vriend ze noemde:Gabberschoenen...![]()
Nike, air. Zal later een foto posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |