abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218860518
Bekijk deze YouTube-video

Yep, ze hebben daar waarschijnlijk veel research, development en simulaties op losgelaten en zijn tot de conclusie gekomen dat je zo de beste multimaterial dampening bereikt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 24 september 2025 @ 20:05:10 #227
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218860854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 19:36 schreef shiz het volgende:

Yep, ze hebben daar waarschijnlijk veel research, development en simulaties op losgelaten en zijn tot de conclusie gekomen dat je zo de beste multimaterial dampening bereikt.
Thanks.

Had in eerste instantie maat 44,5 gehaald, maar gistermiddag toch omgeruild voor 44.
Blij met die keuze, want ik had toch teveel beweging in de schoen.
En ze zetten toch iets uit met lopen.

Gisteren maar een halve dag gedragen.

Vandaag voor het eerst een volledig dag aan, van vanochtend tot waarschijnlijk een uur of 10 vanavond.
En omdat de toebox wijder is dan bij de AM90 ook geen last meer van mijn tenen.

Ik kan wel zeggen dat dit veruit de fijnste sneakers zijn die ik ooit gehad heb :D

Ik wou dat ik eerder van mijn Nike tunnelvisie genezen was.

Kan echt iedereen aanraden om ze eens te proberen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218861262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:07 schreef shiz het volgende:
Ik vraag me altijd al af waarom dit topic wordt gedomineerd door Nike. :P

De consensus lijkt te zijn dat de New Balance 1080 zo'n beetje de King of Comfort is, de laatste versie is de 1080v14.
New Balance is mijn personal favourite ook, probeer het eens. Maar ook ON Cloud, HOKA en Adidas niet vergeten natuurlijk.

Content tipjes: Hes KicksSeth FowlerElliot Page
Ik ben nogal honkvast. Ooit begonnen met Nike en nooit meer losgelaten. Heb wel wat Asics en adidas, maar dat is minimaal. Heb er eigenlijk geen reden voor.
pi_218861439
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Thanks.

Had in eerste instantie maat 44,5 gehaald, maar gistermiddag toch omgeruild voor 44.
Blij met die keuze, want ik had toch teveel beweging in de schoen.
En ze zetten toch iets uit met lopen.

Gisteren maar een halve dag gedragen.

Vandaag voor het eerst een volledig dag aan, van vanochtend tot waarschijnlijk een uur of 10 vanavond.
En omdat de toebox wijder is dan bij de AM90 ook geen last meer van mijn tenen.

Ik kan wel zeggen dat dit veruit de fijnste sneakers zijn die ik ooit gehad heb :D

Ik wou dat ik eerder van mijn Nike tunnelvisie genezen was.

Kan echt iedereen aanraden om ze eens te proberen :Y
Maar dit kun je toch qua uiterlijk niet vergelijken met een AM90. ;)

Ik zou dit al te druk vinden voor het hardlopen, enkel een uitzondering als het qua demping de ideale schoen zou zijn. Verder (no offense) nooit van m’n leven mee gezien willen worden.
Nike is meer dan merk en populair hoor. :) Maakt gewoon prachtige schoenen. En Asics, leuk voor het sporten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218870210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:07 schreef shiz het volgende:
Ik vraag me altijd al af waarom dit topic wordt gedomineerd door Nike. :P

De consensus lijkt te zijn dat de New Balance 1080 zo'n beetje de King of Comfort is, de laatste versie is de 1080v14.
New Balance is mijn personal favourite ook, probeer het eens. Maar ook ON Cloud, HOKA en Adidas niet vergeten natuurlijk.

Content tipjes: Hes KicksSeth FowlerElliot Page
Draag je dit casual dan?

Ik heb best veel andere merken sneakers; Adidas, Vans, New Balance. Ook andere soorten Nikes. Maar de AM1 is mijn comfort shoe en ik vind het daarna van zichzelf ook gewoon een mooie sneaker. Ik denk dat mijn liefde bij Classics zijn begonnen in mijn jeugd en dat is overgegaan naar AM1. Ik draag ze nu al minimaal 20 jaar ook.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_218870394
Ja, ze zijn veelal gemaakt om in te rennen, maar het zijn perfecte schoenen om gewoon doordeweeks te dragen als casual shoe. Ze zijn soft en squishy, ergonomisch, licht qua gewicht, ademend, vaak met zeer goede grip. What do you want more?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 25 september 2025 @ 22:16:13 #232
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218871300
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar dit kun je toch qua uiterlijk niet vergelijken met een AM90. ;)

Ik zou dit al te druk vinden voor het hardlopen, enkel een uitzondering als het qua demping de ideale schoen zou zijn. Verder (no offense) nooit van m’n leven mee gezien willen worden.
Nike is meer dan merk en populair hoor. :) Maakt gewoon prachtige schoenen. En Asics, leuk voor het sporten.
Ik had het ook niet specifiek over die uit die 2 filmpjes.

Die had @shiz gevonden om het idee achter de Gel technologie uit te leggen.

Die uit die filmpjes zijn idd pure hardloopschoenen.

Die ik heb is gewoon een daily lifestyle sneaker als de Air Max, en de New Balance sneakers die je ook overal ziet.
Officeel ook running schoenen :D

Die ik heb is deze:

Vind ik persoonlijk niet te druk, sommige van mijn AM90's zijn drukker.

Die ik heb (Asics Gel NYC) is in een hoop verschillende kleuren te koop en ik kom ze regelmatig tegen op straat, redelijk populaire sneaker.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218873262
Iemand al in de sale aan het shoppen geweest. Super veel sneakers raken tegenwoordig niet uitverkocht en komen in de sale. Ik heb mij voorgenomen om alleen nog 'unieke' sneakers bij release te kopen en bij de rest te gokken of deze in de sale belanden.

Deze is nu bij Nike te koop voor 30% korting!

En zo nog wel meer.
AJ1 Highs verkopen tegenwoordig ook niet meer uit.

Ik ga de gok nemen dat deze ook in de sale gaat belanden. 🤞
pi_218878113
Ik heb vooralsnog alleen de Jordan 1 UNC reimagined gekocht voor 93¤ bij sns. Kon ik niet laten liggen :). Zij hebben ook wel mooie aanbiedingen. Volgens mij alle winkels wel op dit moment :)
pi_218878208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:53 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik heb vooralsnog alleen de Jordan 1 UNC reimagined gekocht voor 93¤ bij sns. Kon ik niet laten liggen :). Zij hebben ook wel mooie aanbiedingen. Volgens mij alle winkels wel op dit moment :)
Verdomme, breng me niet op ideeën. :D

Zoek nog wel een mooi paar Air Jordan 4 Retro OG maar nu even niet. |:)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218878262
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Verdomme, breng me niet op ideeën. :D

Zoek nog wel een mooi paar Air Jordan 4 Retro OG maar nu even niet. |:)
Oh shit!

https://www.sneakersnstuf(...)n-4-retro-fv5029-200

Deze vind ik wel mooi en goed geprijsd denk ik.
pi_218885500
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:16 schreef mithrandirrr het volgende:

[..]
Oh shit!

https://www.sneakersnstuf(...)n-4-retro-fv5029-200

Deze vind ik wel mooi en goed geprijsd denk ik.
Die gaat richting de feestdagen nog wel iets lager. ¤130 ofzo verwacht ik. Al moet je dan geluk hebben met de maat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')