De 'spanning' of hij wel of niet zou droppen, bracht weer helemaal het sneakerhead gevoel bij mij terug. Heb ik een tijd niet meer zo ervaren.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:47 schreef mithrandirrr het volgende:
idd! betere tijden dit dan een paar jaar geleden
Prima snipe!quote:Op maandag 22 december 2025 02:19 schreef shiz het volgende:
Nog snel een laatste haul van 't jaar.
[ afbeelding ]
Duitse JD Sports (vanwege size & voorraad) en doorstuurservice
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef Xurk het volgende:
Dat heb ik ook weleens gehad met het merk Philippe Model. Die zag ik een aantal jaren terug steeds vaker in het straatbeeld en dan vooral bij de wat meer bekakte ouders op het schoolplein en dito collega's op de werkvloer. Te herkennen aan een soort 'schild' die aan de buitenkant gestikt is. Op een gegeven moment heb ik maar stiekem een foto gemaakt om door Google Lens te halen, zodat ik erachter kon komen wat het nou voor merk was
Niet per se nou de lelijkste sneakers die ik óóit gezien heb, maar ook niet iets wat ik zelf ooit snel zou willen hebben en zeker niet voor die prijs -- de meesten tussen de ¤ 250 en ¤ 400. Bij zulke schoenen heb ik altijd het idee dat het er dan niet meer om gaat of ze mooi zijn of niet, maar vooral een status symbool onder de kak, omdat ze zo duur zijn![]()
![]()
Bijv.: https://www.philippemodel(...)g-men-blue-tylu-wx09
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dat soort peperdure designermerken gaat het puur om het pats gehalte.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef Xurk het volgende:
Dat heb ik ook weleens gehad met het merk Philippe Model. Die zag ik een aantal jaren terug steeds vaker in het straatbeeld en dan vooral bij de wat meer bekakte ouders op het schoolplein en dito collega's op de werkvloer. Te herkennen aan een soort 'schild' die aan de buitenkant gestikt is. Op een gegeven moment heb ik maar stiekem een foto gemaakt om door Google Lens te halen, zodat ik erachter kon komen wat het nou voor merk was
Niet per se nou de lelijkste sneakers die ik óóit gezien heb, maar ook niet iets wat ik zelf ooit snel zou willen hebben en zeker niet voor die prijs -- de meesten tussen de ¤ 250 en ¤ 400. Bij zulke schoenen heb ik altijd het idee dat het er dan niet meer om gaat of ze mooi zijn of niet, maar vooral een status symbool onder de kak, omdat ze zo duur zijn![]()
![]()
Bijv.: https://www.philippemodel(...)g-men-blue-tylu-wx09
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Philips Plein, bij uitstek hét merk merk voor tokkies met geldquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef shiz het volgende:
Lol, feast your eyes on this:
› https://www.goldengoose.com/nl/en
[ afbeelding ]
Of wat te denken van:
› https://www.pleinoutlet.c(...)to-low&start=0&sz=50
[ afbeelding ]
Dat je smaak niet kunt kopen is een feit.![]()
Inclusief mocro accent en straattaal.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:25 schreef Divje het volgende:
Gucci lakschoentjes onder je Nike tech fleece broekje en Armani Exchange puffer jasje is toch wel de bom hoor. Liefst met een LV nektasje en broccoli-kapsel. Roomblanke boys he
Zie ze nog steeds lopen in de stad
Rose Anvil is echt top vind ik, haal ik ook regelmatig aan wanneer ik bewijs aanvoer voor het feit dat veel Nike echt rommel is qua materiaal (veel marketing taal vooral, en veel plastic leer). Hij heeft ook eens geloof ik een paar Common Projects gedaan en die waren ook schrikbarend slecht, kijkend naar het prijskaartje!quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij dat soort peperdure designermerken gaat het puur om het pats gehalte.
Zal ongetwijfeld van goede kwaliteit zijn (al heb ik bij ik meen het kanaal van Rose Anvil oid) menig duur merk door de mand zien vallen qua kwaliteit), maar niet dusdanig dat het zoveel verschilt van Asics/New Balance/Saucony en dergelijke, dat het een prijs van bijna 1000 euro rechtvaardigt
Ik ken buurten in de stad waar men je dan vriendelijk doch dringend verzoekt om ze uit te trekken en af te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |