Die zijn leuk voor duckboots zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:19 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn echt goud met dit weer! Ik heb in 2012 ook een paar gekocht (zie hieronder) en still going strong![]()
[ afbeelding ]
afbeelding
Er staan er echt enorm veel in de planning. Wat tegenwoordig onduidelijk is, is het verschil tussen Amerika en Europa. De kans is groot dat veel colorways niet droppen in NL. Vandaag zouden er meerdere moeten droppen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:05 schreef Xurk het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer alle Nike "Valentine's" schoenen vandaag/morgen uitkomen? @:BasNijmegen bijvoorbeeld? Het is jammer dat Nike(.com) daarin altijd zo vaag is, overal staat vandaag als datum maar ze staan niet eens bij "Upcoming" op de website of in de SNKRS app.
Ik wil één of twee ervan voor mijn vrouw scoren
Ik hoopte dat jij door jouw eigen website wellicht wat insider info hadquote:Op woensdag 14 januari 2026 11:40 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Er staan er echt enorm veel in de planning. Wat tegenwoordig onduidelijk is, is het verschil tussen Amerika en Europa. De kans is groot dat veel colorways niet droppen in NL. Vandaag zouden er meerdere moeten droppen.
Ik verwacht dat ze uitkomen op Nike en niet in de SNKRS App.
Soms heb ik wel wat info, maar meestal via de officiële bronnen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij door jouw eigen website wellicht wat insider info had![]()
Ja, het is echt jammer dat het zo onduidelijk is en er ook nergens een officiële kanaal is die (per regio) onomstreden de release datum/tijd beschikbaar maakt. Ik zie dit eigenlijk alleen altijd bij Nike gebeuren.
De "Valentine" sneakers die vandaag zouden uitkomen zie ik nog steeds niet, dus ik ga ervan uit dat ze ook niet nog beschikbaar gaan komen vandaag (in Europa). Dan zal het voor de AF1 van morgen wel hetzelfde verhaal zijn.
Parra is echt top, maar echt te duur voor mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:08 schreef Xurk het volgende:
Zelf heb ik toenemende interesse in de collab van Piet Parra met Vans, die volgende week uitkomt
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Heb zelf niks met Fans, maar deze kleurencombi blijft goud.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:08 schreef Xurk het volgende:
Zelf heb ik toenemende interesse in de collab van Piet Parra met Vans, die volgende week uitkomt
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ik weet niet welke maat je nodig hebt. Bij het Franse Fenom is zijn de AF1s al uitgekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:55 schreef Xurk het volgende:
Voor één van de twee paar AF1 heb ik inmiddels gezien dat die inderdaad op 29 januari lijkt uit te komen, op BSTN staat al een product pagina met countdown:
https://www.bstn.com/eu_n(...)e-iq9965-601-0345090
[ afbeelding ]
afbeelding
De andere AF1 kan ik nog nergens iets over vinden:
[ afbeelding ]
afbeelding
Voor de AM95 heb ik gezien dat deze op 14 januari in de USA uitkwam, hopelijk steekt die ook nog de oceaan over voor mijn vrouw: https://www.nike.com/t/ai(...)-91ZqsRVZ/IB8155-600
[ afbeelding ]
afbeelding
Los van de twee Patta Wave colorways zijn er geen andere AM1's aangekondigd. Ik heb begin december de Stranger Things collab gekocht, die vond ik best goed.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:52 schreef Kreator het volgende:
Tijdje niet meegekeken wegens andere prioriteiten en aangezien ik genoeg paar heb voor de rest van mijn leven geen noodzaak.
Maar zijn er nog leuke am1 releases geweest dit jaar of zitten eraan te komen? De zeer weinige die ik heb gezien waren allemaal erg meh. De nieuwe Patta vond ik ook wel saai.
Nee. Het is mager he. Helaas. Niks spannends. Lijkt ook wel of de prijzen op stockx iets gezakt zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Los van de twee Patta Wave colorways zijn er geen andere AM1's aangekondigd. Ik heb begin december de Stranger Things collab gekocht, die vond ik best goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |