Thanks.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:36 schreef shiz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Yep, ze hebben daar waarschijnlijk veel research, development en simulaties op losgelaten en zijn tot de conclusie gekomen dat je zo de beste multimaterial dampening bereikt.
Ik ben nogal honkvast. Ooit begonnen met Nike en nooit meer losgelaten. Heb wel wat Asics en adidas, maar dat is minimaal. Heb er eigenlijk geen reden voor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:07 schreef shiz het volgende:
Ik vraag me altijd al af waarom dit topic wordt gedomineerd door Nike.
De consensus lijkt te zijn dat de New Balance 1080 zo'n beetje de King of Comfort is, de laatste versie is de 1080v14.
New Balance is mijn personal favourite ook, probeer het eens. Maar ook ON Cloud, HOKA en Adidas niet vergeten natuurlijk.
Content tipjes: Hes Kicks • Seth Fowler • Elliot Page
Maar dit kun je toch qua uiterlijk niet vergelijken met een AM90.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks.
Had in eerste instantie maat 44,5 gehaald, maar gistermiddag toch omgeruild voor 44.
Blij met die keuze, want ik had toch teveel beweging in de schoen.
En ze zetten toch iets uit met lopen.
Gisteren maar een halve dag gedragen.
Vandaag voor het eerst een volledig dag aan, van vanochtend tot waarschijnlijk een uur of 10 vanavond.
En omdat de toebox wijder is dan bij de AM90 ook geen last meer van mijn tenen.
Ik kan wel zeggen dat dit veruit de fijnste sneakers zijn die ik ooit gehad heb
Ik wou dat ik eerder van mijn Nike tunnelvisie genezen was.
Kan echt iedereen aanraden om ze eens te proberen
Draag je dit casual dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:07 schreef shiz het volgende:
Ik vraag me altijd al af waarom dit topic wordt gedomineerd door Nike.
De consensus lijkt te zijn dat de New Balance 1080 zo'n beetje de King of Comfort is, de laatste versie is de 1080v14.
New Balance is mijn personal favourite ook, probeer het eens. Maar ook ON Cloud, HOKA en Adidas niet vergeten natuurlijk.
Content tipjes: Hes Kicks • Seth Fowler • Elliot Page
Ik had het ook niet specifiek over die uit die 2 filmpjes.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dit kun je toch qua uiterlijk niet vergelijken met een AM90.
Ik zou dit al te druk vinden voor het hardlopen, enkel een uitzondering als het qua demping de ideale schoen zou zijn. Verder (no offense) nooit van m’n leven mee gezien willen worden.
Nike is meer dan merk en populair hoor.Maakt gewoon prachtige schoenen. En Asics, leuk voor het sporten.
Verdomme, breng me niet op ideeën.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:53 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik heb vooralsnog alleen de Jordan 1 UNC reimagined gekocht voor 93¤ bij sns. Kon ik niet laten liggen. Zij hebben ook wel mooie aanbiedingen. Volgens mij alle winkels wel op dit moment
Oh shit!quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdomme, breng me niet op ideeën.![]()
Zoek nog wel een mooi paar Air Jordan 4 Retro OG maar nu even niet.![]()
Die gaat richting de feestdagen nog wel iets lager. ¤130 ofzo verwacht ik. Al moet je dan geluk hebben met de maat.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:16 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Oh shit!
https://www.sneakersnstuf(...)n-4-retro-fv5029-200
Deze vind ik wel mooi en goed geprijsd denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |