quote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil voor de zomer nog een paar mooie forrest hills. Niet die nu bij de frontrunner liggen. Met een blauwe zool want die lijken veel te veel op k-swiss. Even ebay afstruinen.
deze dus
[afbeelding]
ik was er vandaag ook, was namelijk ook geinteresseerd, in die schoen met veters, maar 140 euros is wel een beetje veel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar donderdag of vrijdag ben ik er weer ik kan dan wel even voor je kijken. Maar het zou heel goed kunnen dat die er ligt.
Welke 2 winkels zijn dat dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef aidyl het volgende:
Ik hoop dat die 5e serie van Adicolors er vlug is, ik kan niet wachten tot de rode met witte strepen uit zijn![]()
Op de site staan bij de winkels alleen 2 winkels in Amsterdam, maar ik kan er met de telefoongids geen nummer van vinden
Ik wil die met gouden strepen en gele zolen. Heb ze nog maar in 1 winkel gezien en natuurlijk niet in mijn maatquote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil voor de zomer nog een paar mooie forrest hills. Niet die nu bij de frontrunner liggen. Met een blauwe zool want die lijken veel te veel op k-swiss. Even ebay afstruinen.
deze dus
[afbeelding]
120 euro is wel een beetje te veel van het goede.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
ik was er vandaag ook, was namelijk ook geinteresseerd, in die schoen met veters, maar 140 euros is wel een beetje veel.
Die slip-ons met scrabble hadden ze iig wel, voor 120 piek.
Ligt er een beetje aan hoe ze eruit zien en wat het moet kosten, maar als ik er geld voor heb zou ik wel 400 euro neer kunnen leggen voor een paar schoenen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:44 schreef bleiblei het volgende:
Hoeveel heeft de Fok!ker over voor sneakers?
Want ik zie wel erg veel verschillende sneakers qua prijs voorbij komen. En lopen de echte sneakerfreaks ook echt rond op hun limited edition Dunks?
Ikzelf heb voor "gewone" sneakers +/- 100 euro max over. Voor wat bijzonders (de Adicolors die ik wil) max 175 euro. Maar het liefst hou ik het bij iets bijzonders op 150 euro.
Even een vraag die niet vervelend is bedoeld: waarom koop je ze dan? Vind je het niet zonde dat je veel geld neertelt, voor iets wat enkel even uit de doos komt om bekeken te worden maar daarna niet meer uit de doos komt?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:38 schreef berent het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ze eruit zien en wat het moet kosten, maar als ik er geld voor heb zou ik wel 400 euro neer kunnen leggen voor een paar schoenen.
Loop zelf niet op al m'n dunks, Tiffs en Pusheads liggen nog steeds in de doos, ook vooral omdat ze er wel erg apart uitzien en ik geen idee heb hoe ik ze moet combineren met andere kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |