Yes, maar heb nu misschien nog wel mooiere gezienquote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef kultivate het volgende:
[..]
Die superstars die je al een tijdje zoekt of niet??
hoop voor je dat het niet te duur is.quote:Op maandag 12 september 2005 15:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Yes, maar heb nu misschien nog wel mooiere gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is nu al een mailtje onderweg naar de webmaster of ze ook naar Nl verzendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!quote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Hare het volgende:
100000 won is 80 euro dus wat dat betreft valt het heel erg meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Smerige pauper.quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh my god, die heeft mijn moeder.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
Dopeste schoenen aller tijden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nooit dat je moeder Prada draagtquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh my god, die heeft mijn moeder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zegt dat iets over die schoenen of mijn moeder?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is erg modebewust.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nooit dat je moeder Prada draagtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., of die arme pauper heeft in Turkije d'r slag geslagen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goeie moederquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze is erg modebewust.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'T is geen smerig tokkiewijf dat een nep Vuitton-tas in Turkije koopt ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goeie moeder [afbeelding] doe d'r de groeten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
€ 260 voor vijf letters en een verder totaal niet spannende schoen......quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ze zijn trouwens € 260.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop