Yes, maar heb nu misschien nog wel mooiere gezienquote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef kultivate het volgende:
[..]
Die superstars die je al een tijdje zoekt of niet??
hoop voor je dat het niet te duur is.quote:Op maandag 12 september 2005 15:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Yes, maar heb nu misschien nog wel mooiere gezien
Is nu al een mailtje onderweg naar de webmaster of ze ook naar Nl verzenden
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!quote:Op maandag 12 september 2005 16:28 schreef Hare het volgende:
100000 won is 80 euro dus wat dat betreft valt het heel erg mee
quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!![]()
Smerige pauper.quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
80 euro!!!! voor plastic schoenen die voor drie kwartjes in 1 of ander donker hol in elkaar worden gelijmd door een kind van 11. Echt waar voor je geld!![]()
Oh my god, die heeft mijn moeder.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
Dopeste schoenen aller tijden.
Nooit dat je moeder Prada draagtquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh my god, die heeft mijn moeder.Zegt dat iets over die schoenen of mijn moeder?
Ze is erg modebewust.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nooit dat je moeder Prada draagt, of die arme pauper heeft in Turkije d'r slag geslagen.
Goeie moederquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze is erg modebewust.
'T is geen smerig tokkiewijf dat een nep Vuitton-tas in Turkije koopt ofzo.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goeie moeder [afbeelding] doe d'r de groeten.
¤ 260 voor vijf letters en een verder totaal niet spannende schoen......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |