Het 1e plaatje is telkens de originele, het 2e de retro van 2004:quote:Op maandag 18 juli 2005 13:23 schreef Z het volgende:
Ik kan alleen geen plaatje van het origineel vinden ... Jij wel?
En als ik nou een soortgelijke versie zou willen hebben.. gewoon kwa model. Welke zou dat dan zijn en hoeveel zou deze kosten.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik deze vinden in het hoge noorden.. woon een half uur rijden van groningen af..
Kheb ze trouwens in Florida gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:49 schreef GAMED0G het volgende:
alpha force valt opzich wel mee(laatst nog een paartje @ FL opgepikt voor 12 euro....maar deze kleuren zijn idd een niet veel gezienen uitvoering@!
Die foto is gewoon een limited edition van de Air Max 94. Die andere met 3 zichtbare units, niet gewoon de Air Max Light (ook wel Air Max2)?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:10 schreef rwooding het volgende:
Zag ook in dit forum die rose met paarse air 180.... waar zijn deze te krijgen net zoals die licht met donker blauw? heb op de site van opium-crew gekeken maar kwam er niet verder mee. Vind dit echt dope hoor praten over de vette nike's from way back....
Tailwind's
air structure's
air max 94 & 93
Ps. tussen de max 93 en 94 was er ook nog een ander model of kleur ze waren wit met blauw, licht blauw en licht paars... wie kent ze nog
ps. de nike's uit m'n vorige bericht kwamen gelijk met de air max cb (charles barkley) uit
wie o wie kan mij helpen aan deze oude nike's
[afbeelding]
Maar heb je ze nog kunnen kopen ofnie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef kultivate het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bij seventyfive geweest. Daar werden Nike air max amsterdam 2 van piet parra voor het eerst officieel verkocht. Gekke huis ze hadden maar 35 paar ofzo en er stonden mensen vanaf 12 uur smiddags terwijl de verkoop pas om half 8 starten.
Nee helaas niet, er staan er nu een paar op ebay.quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef earthquake het volgende:
[..]
Maar heb je ze nog kunnen kopen ofnie?
heel erg laat maar je weet maar nooit, deze fret click fc is nog wel te krijgen, veel winkels bestellen hem alleen nooit bij, zijn er maar 1300 gemaakt maar nog niet allemaal op..quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik deze vinden in het hoge noorden.. woon een half uur rijden van groningen af..
ST??? zegt me niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:41 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Iemand nog iets over de nike Air Max ST?
Voor zover bekend zijn er (vooralsnog?) geen plannen om deze te retro-en.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:41 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Iemand nog iets over de nike Air Max ST?
Er zijn ongeveer 531 modellen crosstrainers geweest in de loop der tijd. Iets meer info?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef Z het volgende:
Weet jij niks over die crosstrainers Modus?
Dit is wel een erg mooie air max. Ben nooit zo;n fan van de air max alleen air max 1 vind ik wel ok en deze nu dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor zover bekend zijn er (vooralsnog?) geen plannen om deze te retro-en.
Dit was de Air Max ST:
Top! Heb ze alleen in geen enkele winkel (waar ik normaal kom) gezien ... Waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 531 modellen crosstrainers geweest in de loop der tijd. Iets meer info?
Modellen die recentelijk opnieuw uitgebracht zijn, zijn o.a. de Huarache Crosstrainers, de Air Trainer I, Air Trainer III, Air Trainer Max (Bo Jackson), Air Trainer SC, zie de plaatjes in die volgorde:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke maat heb je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:27 schreef Soul_Survivor het volgende:
je mag mijn fret clicks wel kopen..
45quote:
Die heb ik. Ik had ze iets meer dan een jaartje gehaald bij Footlocker. Ze hebben nu daar deze nog steeds als het goed is. Maar wel compleet in leer ipv de textiel aan de voorkant. Leer is overigens veel beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:12 schreef BigDave het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek deze schoenen al heel lang maar kan ze nergens vinden, weet iemand waar ik ze kan kopen/bestellen?
w00t die zijn tofquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef kultivate het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bij seventyfive geweest. Daar werden Nike air max amsterdam 2 van piet parra voor het eerst officieel verkocht. Gekke huis ze hadden maar 35 paar ofzo en er stonden mensen vanaf 12 uur smiddags terwijl de verkoop pas om half 8 starten.
De hyperstrike is 650 euro!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef Stansfield het volgende:
Jammer joh die zijn nergens meer te koop alleen ebay.
Bij patta hebben ze nog de hyperstrike versie die is 400 euro ofzo.
Oke,quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef Stansfield het volgende:
Jammer joh die zijn nergens meer te koop alleen ebay.
Bij patta hebben ze nog de hyperstrike versie die is 400 euro ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |