Alle nr 5's geloof ik liggen bij de frontrunner en footlocker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:47 schreef Hare het volgende:
[..]
De enige die op dit moment uit zijn zijn die witte die je zelf een kleurtje mag geven. Ik wil die blauwe denims
Footlocker weet helemaal van niks, ben ik al een paar keer langsgeweest en frontrunner staat nog niks op de site....quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Alle nr 5's geloof ik liggen bij de frontrunner en footlocker.
Footlocker heeft speciaal de nr 6 van alle kleuren. Moet je hier hier maar even kijken .quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Footlocker weet helemaal van niks, ben ik al een paar keer langsgeweest en frontrunner staat nog niks op de site....
Ook de scrabble patroon slip-ons? En hoeveel moesten die dingen opbrengen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag vandaag bij de bonneterie in Amsterdam een heleboel Vans by Marc Jacobs. Die waren daar exclusief te koop. Zaten erg mooie tussen.
Dat heb ik niet zo goed bekeken. Hoe zie die eruit? Ik zag wel witte slip-ons die zeg maar gevlochten waren. Beetje lastig uit te leggen. Heb niet gekeken hoe duur ze waren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef berent het volgende:
[..]
Ook de scrabble patroon slip-ons? En hoeveel moesten die dingen opbrengen?
Zou je toch denken dat Nijmegen ook een beetje vooruit loopt, maar neehoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Footlocker heeft speciaal de nr 6 van alle kleuren. Moet je hier hier maar even kijken .
De nummer 5en liggen al bij verschillende winkels in Amsterdam en Utrecht. Alle frontrunners en Side step op de hoek kalverstraat heilige weg in amsterdam.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar donderdag of vrijdag ben ik er weer ik kan dan wel even voor je kijken. Maar het zou heel goed kunnen dat die er ligt.quote:
die ga ik wrs ook kopenquote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Lauzie het volgende:
Ik heb deze gekocht, zitten echt heerlijk en ze zijn zo mooi![]()
[afbeelding]
Ach, ben niet iemand die voorop moet lopen per se, zag ze toevallig staan en vond ze cool. Deze bedoelde ik trouwens:quote:Op zondag 16 april 2006 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar niet? Die schoenen zijn echt al zoooo overdone!
In 2002 was je nog hip met Munich's in de zaal..
Kijk maar eens bij frontrunner![]()
Die munichs vind ik wel ok. Dat zijn niet die munichs die je bij elke coach en frontrunner ziet liggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:35 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ach, ben niet iemand die voorop moet lopen per se, zag ze toevallig staan en vond ze cool. Deze bedoelde ik trouwens:
[afbeelding]
Maar wat zijn dan DE sneakers waarmee je nu helemaal de blits maakt?
Ben vanmiddag bij de FR geweest op de lijnbaan maar daar hadden ze 2 paar staan maar idd een heel ander model dan hierboven... Dat was helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die munichs vind ik wel ok. Dat zijn niet die munichs die je bij elke coach en frontrunner ziet liggen.
Heb je daar al antwoord op gehad?quote:Op maandag 17 april 2006 15:37 schreef TongPo het volgende:
[..]
Ik heb de customer service van NikeID.com een mail gestuurd.
Die heb ik ook! Alleen zijn ze maat 10 engels(euro maat 45 46 ofzo)quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef NX het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik zoek al 2/3 maanden deze sneakers van PAUL SMITH...
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik vind ze echt kewl... ik weet wel dat ze in Duitsland Paul Smith verkopen, maar Duitsland is ook niet echt close... Iemand een idee? Of sneakers van hetzelfde merk? dank je...
Waar heb je die sneakers vandaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:54 schreef AmbiToys het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Alleen zijn ze maat 10 engels(euro maat 45 46 ofzo)dus ik draag ze echt te weinig
![]()
Nee, helaas niet. Zodra ik een antwoord heb laat ik het weten.quote:
BTW je kunt ze ook bellen zie ik net:quote:Op woensdag 19 april 2006 12:24 schreef TongPo het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Zodra ik een antwoord heb laat ik het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |