Ik ben al een jaar of 6 in het bezit van rode adidasjes met witte strepen en ze zijn echt zo fan-tas-tisch als ze lijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:28 schreef aidyl het volgende:
Oooooooooh ik wil zo graag Rode Adidassen met witte strepen! Maar ik kan alleen maar saaie kleuren vinden...
Ah je maakt me jaloersquote:Op zondag 2 april 2006 09:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 6 in het bezit van rode adidasjes met witte strepen en ze zijn echt zo fan-tas-tisch als ze lijken![]()
![]()
Ja man, schoenen voor turken en marokanen, die moet je hebben. Oftewel sneakers.quote:Op zondag 2 april 2006 12:15 schreef berent het volgende:
Echt zo'n schoen voor Nederlanders.
Bij de schoenenwinkels van players hebben ze ook altijd paul smith schoenen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:54 schreef Aenarion het volgende:
[afbeelding]
De rechter, in het echt zijn ze iets donkerder.
Ik vind het toch sneakers, dus ook hier maar een keertje
Paul Smithquote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef NX het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik zoek al 2/3 maanden deze sneakers van PAUL SMITH...
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik vind ze echt kewl... ik weet wel dat ze in Duitsland Paul Smith verkopen, maar Duitsland is ook niet echt close... Iemand een idee? Of sneakers van hetzelfde merk? dank je...
De doos is mooiquote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef berent het volgende:
Ik heb Pusheads gekocht via ebay. Ga ze deze week ophalen als de verkoper dat goed vindt.
die onderste Nike schoenen zijn echt vet! Waar zijn die te koop?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Hammet het volgende:
We hadden het aan het einde over NikeId.com, hier wat laatste posts:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsjaquote:Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef aidyl het volgende:
[..]
Ah je maakt me jaloers![]()
Ik zoek er al 2 jaar naar, en vorig jaar zag ik een paar staan, maar daar hadden ze alleen nog maat 43 van
En ik heb maatje 39/39,5... dus dat was wel veel te groot
![]()
Serieus, ik heb gezocht, maar alleen in NEDERLANDquote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef BoterKlontje het volgende:
Google is your friend. Hier hun site en hier staan de winkels die ze in NL hebben.
Ohja, en hier nog wat schoenen van ze.
De prijs? Dat valt nog wel mee... De schoenen die ik zoek kosten volgens de magazine (FHMquote:Op maandag 3 april 2006 09:28 schreef Setambre het volgende:
Paul Smith![]()
Erg mooie sneakers, alleen de prijs. Zou dan zelf wat 'all stars' achtige substituten zoeken
PLAYERS?quote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Stansfield het volgende:
Bij de schoenenwinkels van players hebben ze ook altijd paul smith schoenen.
Ken je die winkels niet? Voor zover ik weet zit er een in de PC en in Utrecht en ze hebben sinds een tijdje ook speciale schoenen winkels waarvan er dus ook 1 in de PC zit en eentje in Utrecht en daar verkopen ze ook Paul Smith schoenen.quote:
Bedankt, zal ik onthouden voor het geval dat ik binnenkort die kan op ga... hier in Twentuh! heb je Players volgens mij niet...quote:Op maandag 3 april 2006 16:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ken je die winkels niet? Voor zover ik weet zit er een in de PC en in Utrecht en ze hebben sinds een tijdje ook speciale schoenen winkels waarvan er dus ook 1 in de PC zit en eentje in Utrecht en daar verkopen ze ook Paul Smith schoenen.
Die schoenen zijn te dus te koop op NikeId.com. Je moet ze dan wel eerst zelf ontwerpenquote:Op maandag 3 april 2006 13:01 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
die onderste Nike schoenen zijn echt vet! Waar zijn die te koop?
Kijk is op air Jordan...Die Lage Nike Dunk zijn vet......vooral die blauwe gele
Vind ze leuk. Alleen niet om zelf te dragen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Deze lijken me wel wat..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
koffie?...quote:
heb ze ook alleen in het blauwquote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Net nog een paar gekocht
[afbeelding]
Zilver nike-tekentje ipv zwart...
Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Net nog een paar gekocht
[afbeelding]
Zilver nike-tekentje ipv zwart...
72 euro, incl. die 7 euro, dus eigenlijk 65quote:Op woensdag 5 april 2006 16:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Inclusief welke 7 euro?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
72 euro, incl. die 7 euro, dus eigenlijk 65
Prima te doen dus![]()
Mijn floris van Bommels van vorig jaar waren één grote ramp. De voering was binnen 2 dagen al totaal kapot. Een groot gat, meer niet. Afijn, terug naar de fabriek, en netjes gerepareerd teruggekregen. Enkele weken later liet de zool van de linkerschoen los. Nog wat later gebeurde hetzelfde met de andere schoen. En dat terwijl ik er niet eens zo heel veel op liep, want ik kreeg telkens maar weer blaren.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:56 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
Deze floris van bommels ga ik mij binnenkort kopen!
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:47 schreef floydvisser het volgende:
eiredunks zijn uit..
Geen koffie dus want ik moest daarna snel weg om te werken. Maar die high hairs, verkoop je die niet zelf? Of heb je die maat niet binnengekregen?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef floydvisser het volgende:
[..]
koffie?...![]()
weet iemand nog een plekkie waar ze hawaiidunks of high hairs hebben in 11.5 of 12?
Mooi, die wilde ik al. Worden die nog 1x aangeleverdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
Bij de Tennis Classic Luxe kan het ook (tekst op de achterkant).
link
Helaas zijn deze al een tijdje niet leverbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |