Ja ik vraag het me ook af! Ik heb me vorige week rotgezocht naar gekleurde adidas-schoenen (en dan niet hiphopblingbling, want die stonden er genoegquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef _Arual_ het volgende:
Ben in drie verschillende plaatsen op schoenejacht geweest, maar overal hebben ze adidas uit het assortiment gehaald! Ik heb een keer in 'n restpartij een adidasschoen gezien, en die was saai wit met zwarte strepen. Waar kan ik de kleurige exemplaren vinden?
Ja, maar wanneer is dat precies? En zijn die dan ook in plaatsen buiten de randstad te verkrijgen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Je moet ff wachten tot die colors gereleased worden
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat staat op de vorige pagina.
shoebaloo koningsplein Amsterdamquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:49 schreef JustBlaze het volgende:
Iemand enig idee waar deze Bikkembergs te krijgen zijn?
[afbeelding]
Bij de Tennis Classic Luxe kan het ook (tekst op de achterkant).quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:42 schreef Erasmusch het volgende:
ik ook. Of welke types kunnen nog meer inscripties krijgen behalve die Tiempos?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:49 schreef JustBlaze het volgende:
Iemand enig idee waar deze Bikkembergs te krijgen zijn?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:17 schreef 020-NRD het volgende:
Ja maar in me nike's staat 33 cm. Nou als ik ga meten kom ik echt op 31 cm. Dan zet ik me voet tegen muur, streepje voor grote teen en die afstand. Dan kom ik op 31.2
Iemand anders op msn meet ook de voetjes en komt op 30 cm, en daar in de schoen staat ook echt 30 cm, en die draagt idd 46.
Dus ik ga er maar vanuit dat ik 33cm voeten heb, 15, 49.5. Dit is allemaal op nike gebaseerd maar waar kan ik dit omzetten naar een adidas maat is de vraag.
nee bij kings.. op de nieuwedijk in amsterdamquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
bij de Coach?![]()
* Petertjuhh heeft ze ook
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind de volgende sneakers van Dior Homme ook heel mooi in hun eenvoud.
Alleen zijn ze wat prijzig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef JeroenV het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik kopen voor de zomer.
Volgens mij heeft de laaste bieder op egay uiteindelijk niet betaald, hij had geld nodig dus heeft ze daarna op marktplaats gezet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:01 schreef DeFlip het volgende:
Ja op die bonnetje van Outlawz stond nog dat ie geholpen werd door Floyd haha. Maar wel een buitenkansje dit allemaal. Zou zelf ook erg veel interesse hebben in die Tiffs. Weet je misschien ook voor hoeveel precies ze weggingen?
Moet je even het adres ervan in je profiel zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de laaste bieder op egay uiteindelijk niet betaald, hij had geld nodig dus heeft ze daarna op marktplaats gezet...
http://koopjes.marktplaat(...)hoenen/24815230.html
hij heeft er nog wat zo te zien..
volgens mij had iemand die tiff voor 140 of 130eu..cheers !
o ja... check onze nieuwe site..![]()
Damn leuke sneakersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind de volgende sneakers van Dior Homme ook heel mooi in hun eenvoud.
Alleen zijn ze wat prijzig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice. Bij de laatste paar die ik had van Quick kreeg ik last van mijn hielen. Er zit een metalenplaat (?) wat niet zo lekker schuurde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef JeroenV het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik kopen voor de zomer.
metalen plaatquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Bij de laatste paar die ik had van Quick kreeg ik last van mijn hielen. Er zit een metalenplaat (?) wat niet zo lekker schuurde.![]()
In ieder geval iets hards wat mijn voeten flink openhaalde.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
metalen plaat? bij mij quicks nog nooit ergens last van gehad hoor
Heb ik ook bij mijn Quicks van 2/3 jaar geleden gehad... Heel irritant... Heel m'n hielen lagen open...quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Bij de laatste paar die ik had van Quick kreeg ik last van mijn hielen. Er zit een metalenplaat (?) wat niet zo lekker schuurde.![]()
Is denk ik gewoon de plastic hielkap die dan ingescheurd is.. Had ik ook bij mijn Converse AllStars 2k4quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:58 schreef earthquake het volgende:
[..]
Heb ik ook bij mijn Quicks van 2/3 jaar geleden gehad... Heel irritant... Heel m'n hielen lagen open...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |