bronquote:Adicolor toverdoos
De kunst van sneakers customizen gaat way back. Om de goede oude tijd te herleven brengt Adidas een speciaal pakketje uit.
Adidas herlanceert de adicolor LO (1983) sneakers. De originele witte kicks anno 2006 komt in een Crea Bea kit, compleet met verf, kwasten en houten palet. Je kunt helemaal losgaan op de sportschoenen geheel in jouw stijl. Een laagje beschermlak erover heen en showen maar!
Ga naar de adicolor inspiration gallery en doe ideeën op. Wat zijn jouw do’s en dont’s voor je doe-het-zelf customize sessie? (NMH)
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.comquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Stefkuh het volgende:
en waar vinden we zo'n vet doe het zelf pakket!?
Slijt dat niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.com.
[afbeelding]
* kikoooooo ook, maar hij gaat ze echt niet zelf beschilderenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is ook weer toe aan nieuwe sneakers.
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.com.
[afbeelding]
Zal ik gelijk doen als ik ze binnen krijgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo zo. Dat zijn mooie. Dat vraagt om foto's.
Wat was je ervoor kwijt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Zal ik gelijk doen als ik ze binnen krijg![]()
Via Ebay 103 euro incl 25 euro verzendkosten vanuit UK. Hele aardige verkoper en 100% echtheids garantie.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Via Ebay 103 euro incl 25 euro verzendkosten vanuit UK. Hele aardige verkoper en 100% echtheids garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |